Aktywne Wpisy
Norbercikk +115
Przed Państwem Idol niektórych Wykopowiczów i przedstawiciel najprawdopodobniej kilku milionów osób.
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #bekazpisu #polityka
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #bekazpisu #polityka
w3exe +1888
#tvpis oni nie są normalni. Witamy na Białorusi
Kod: http://wklej.org/id/1593072/
Wydaję mi się, że jest problem z warstwami, bo jak zmienię w kodzie
if(grounded) jump = false;
To wszystko jest git (nie skacze_, ale jak dam true to skacze ale nieskończoną ilość razy - podejrzewam, że coś z warstwami, ale chcę zobaczyć czy to przypadkiem nie jest problemu kodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dzisiaj jeszcze zacznę rysować concepty postaci, które mogą znaleźć się w grze - czyli moja ulubiona robota! (。◕‿‿◕。)
#xonidev #gamedev
Najprościej zamienić:
if (Input.GetKeyDown (KeyCode.UpArrow) && jump)
na:if (Input.GetKeyDown (KeyCode.UpArrow) && grounded)
if (grounded){ jump = true }else{ jump = false};
jump
, myślałem, że oznacza stan postaci (czy skacze czy nie), w tym wypadku lepiej by było zrobićcanJump
(czy może skakać), a gdybyś potrzebował zmienną oznaczającą czy skacze to byś zrobiłisJumping
.@Fr33: Obadam to później, dzięki!
@Bakal: @namthar: @Stragor: - Próbowałem tych 3 opcji i nie działa. Czyli po skoku dodanie - jump = false; nie działa, sugestia namthara też nie działa, jak dodałem to co Stragor napisał to też nie działa ;/
Przestaje skakać dopiero, gdy zmienię if(grounded) true; na false;
@UZ01: Dzięki
Może w tym tkwi u mnie błąd?
Kurczaki, chyba wezmę skasuję ten cały kod i wezmę pod lupę inny poradnik w którym autor nie przewiduję używania innych grafik niż kwadraty i prostokąty :)