Wpis z mikrobloga

przeglądając znalezisko o wymaganiach Wiedzmina 3 coś mi się przypomniało. Ściągnąłem ostatnio MGS: Ground Zeroes, żeby sprawdzić jak to chodzi. Wymagania wyglądają tak:

System: Windows Vista 64-bit lub nowszy,

Procesor: czterordzeniowy Core i5 Sandy Bridge taktowany zegarem 2,7 GHz lub lepszy,

Pamięć RAM: 8 GB,

Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 760 lub lepsza, obsługiwane są tylko modele obsługujące DirectX 11.


Mój komputer to:

Intel G2120 @ 3.10GHz

4 GB RAM

Vertex3d HD 7770


Jakim cudem działa mi ta gra na high (nie które rzeczy na very high)? Gra działa płynnie, nie jakiś przeskoków itp. Jak się mają te rekomendacje do zapotrzebowania faktycznego gry? Przecież mój G2120 nawet nie stał obok i5.
#pcmasterrace #gry #komputery
Pobierz
źródło: comment_OsOwJqv0K9qtSud9NK79KqYziQiizmJW.jpg
  • 13
@cordant: Zawsze się podaje wyższe wymagania niż faktycznie są, by potem ludzi się nie wkurzali czemu to chodzi w kinowych 24 fps, ale mimo wszystko chodzi. Poza tym prace optymalizacyjne trwają jeszcze po ogłoszeniu wymagań.
@cordant: Dla fHD i 60 klatek/s wątpię, abyś je miał, ale nieraz specjalnie podaje się lepsze specyfikacje, żeby ludzie kupowali dany procesor/kartę pod daną grę.
@repiv: ja w to grałem na ultra (cienie tylko o oczko w dół) full HD mając około 50fps, a mam i3, hd6850 i 4gb ramu. Ta gra jest po prostu dobrze zoptymalizowana.
@Tukan29: nie gra a silnik, FOX Engine stosuje inne mapowanie tekstur przez to wygląda świetnie i jest grywalna na słabszych sprzetach. Nie wymaga 8GB VRAM by uruchomić high res tesktur. Bo głównie o to się rozchodzi.