Wpis z mikrobloga

@Stitch: Co ty ćpiesz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Cały przód od 929, dlaczego raptem koło które zawsze siedziało w tych lagach jest krzywo. Coś #!$%@?łem przy skręcaniu. Dystanse #!$%@? albo lagi nierówno siedzą. Nie wiem olewam na razie. Jeszcze ograniczników skrętu nie zrobiłem. Powoli mnie przerasta to gówno. Masa pierdół, a tutaj jeszcze coś co powinno być ok wychodzi że jest zjebutane. Jak żyć.
@baba_by_sie_jednak_przydala: To raczej nie ma znaczenia, o ile obie lagi są wpuszczone na identyczną wysokość. Choć jeżeli pozawala Ci na to miejsce to ja bym je wpuścił do końca - zmieni Ci się kąt główki ramy i moto zacznie lepiej latać po zakrętach kosztem stabilności przy jeździ na wprost, a przy streetach w końcu o zwinność w winklach najbardziej chodzi
@baba_by_sie_jednak_przydala: Ustaw moto na podstawie równo. Wyjmij koło, lagi. Skręć prawidłowo sztycę czyli półki w główce ramy. Włóż lagi na dobrą wysokość - koniec lagi z górną krawędzią górnej półki, zakręć dolną półkę potem górną. Oś koła ma wchodzić równo w oba końce lag. Jeśli tak nie jest to wyjmij lagi połóż równolegle, potocz w tą i z powrotem - będzie widać czy są proste. A jeśli wszystko OK to problem
@Xargo1: Żecojak?

Skąd Ty bierzesz takie pomysły?

Szarpanie rozluzowanym w każdym punkcie przodem ma go ułożyć?
Chyba rower Bobo...

"zmieni Ci się kąt główki ramy i moto zacznie lepiej latać po zakrętach kosztem stabilności przy jeździ na wprost,"

Żeby to było takie proste jak piszesz.

Gix
@Gixaar: Czekałem aż przyjdziesz. Tak będę robił, muszę jeszcze ogarnąć ograniczniki na dolnej półce (ściąłem oryginalne). Jeżeli spokojnie manewruje po garażu to chyba kąt nie jest mały, nie miałem problemu z cofaniem itp, kładko to chodzi.

Może masz jakieś info o stożkowych filtrach z gąbki a'la pipercross (https://www.motointegrator.pl/szukaj/filtry-uniwersalne-stozki-airboxy-7040101/) tylko w ludzkiej cenie, nie musi być to tak wysoka półka, ceny mnie zabiją a muszę powalczyć z airboxem. Nie chcę wydawać