Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki!

Jestem obecnie studentem pierwszego roku informatyki, jednak istnieje spora szansa, że już za miesiąc będę musiał pożegnać się ze studiami. Nie chcę wracać do rodzinnego miasta i zastanawiam się, czy mam jakiekolwiek szansę z moimi zdolnościami do rozpoczęcia pracy bądź stażu jako informatyk / programista / webmaster. Moje umiejętności oceniam na nieco większe niż podstawowe. jednakże ciężko mi samego siebie ocenić. Napisałem porządnie maturę z informatyki na poziomie rozszerzonym - wystarczająco dobrze, bym mógł się dostać chyba na każdą politechnikę, na każdy techniczny kierunek. Ukończyłem technikum informatyczne i zdałem egzamin na technika. Z takich większych projektów to zrobiłem stronkę do wymiany złota pomiędzy serwerami Tibii (world trade - #tibiazwykopem ^^), żeby nieco rozjaśnić: formularz, dodawania informacji do bazy danych, generowanie ID "wymiany" - możliwy podgląd statusu, panel administratora, sporo zabezpieczeń, dość schludny wygląd. Kilka osób nawet skorzystało z mojej strony, jednak nie chciało mi się w to później bawić. Mogę podesłać link, w sumie nawet cały kod jak kogoś to zainteresuję. Może nie jest to wielkie osiągnięcie, ale każda linijka kodu była przeze mnie napisana.

Mam szansę na znalezienie pracy jako "Junior..." czy do tego są potrzebne większe umiejętności albo lepsze wykształcenie? Jak wygląda sprawa zarobków? 1,8 - 2k na rękę w zupełności by mi wystarczyło na wynajęcie pokoju i swobodne życie nie wyciągając więcej pieniędzy od rodziców. Jest na to szansa? Zamierzam się ciągle dalej edukować, jednak na własną rękę, przynajmniej do października, później w zależności jak się wszystko potoczy - studia dzienne albo zaoczne. Z góry dzięki za odpowiedzi.

#programowanie (nie wiem pod jakim innym tagiem ktoś mógłby ocenić mój poziom) #praca #studbaza #php
  • 24