Poprawiłem animację w tym dodałem nową. (GIFY SĄ Z TEGO CO WIDZĘ ZA SZYBKIE) Ogólnie jest nieco lepiej ale w #fotoszop można robić tylko jedną animację (albo ja o czymś nie wiem) i z powodu manipulacji opóźnieniem klatek nie mogły być razem, bo u każdej inaczej to wygląda. Tak więc jedynkę daje tutaj a do pozostałych linki poniżej:
@swiezemleko: Hmm nie jestem pewien, chyba tak. Mam takie pytanie (jeśli masz jakieś doświadczenie w unity) wiesz może co zrobić, żeby nie rozmazywało mi tych pixelartów?
@JayRG: 1 Spoko :) 3- może zamiast głowy cały tułów powinien chodzić góra dół- wyglądałoby naturalniej, może całość butów przesuń o jeden piksel do tyłu bo faktycznie wygląda to tak, jakby uciekały mu nogi :D
@JayRG: Jak klikniesz w unity na sam obrazek (nie obiekt) to ustaw: Texture Type: Sprite 2D Filter Mode: Point Jak to zrobisz to unity nie będzie ci rozmazywało obrazka.
#powodz twarze nieskalane myśleniem XD I niech nikt nie pisze że obawiali się niskich odszkodowań. Hasła są jasne, żadnych zbiorników nigdzie w Kotlinie Kłodzkiej! Nie ma nigdzie haseł "chcemy godnych odszkodowań lub nowych domów"
Poprawiłem animację w tym dodałem nową. (GIFY SĄ Z TEGO CO WIDZĘ ZA SZYBKIE) Ogólnie jest nieco lepiej ale w #fotoszop można robić tylko jedną animację (albo ja o czymś nie wiem) i z powodu manipulacji opóźnieniem klatek nie mogły być razem, bo u każdej inaczej to wygląda. Tak więc jedynkę daje tutaj a do pozostałych linki poniżej:
2: http://i.imgur.com/NzoUNEZ.gif
3: http://i.imgur.com/tDTVP9D.gif
4: http://i.imgur.com/L76IGu8.gif
#gamedev #pixelart
Texture Type: Sprite 2D
Filter Mode: Point
Jak to zrobisz to unity nie będzie ci rozmazywało obrazka.
Komentarz usunięty przez moderatora