Aktywne Wpisy
Kagernak +573
Kurde, ale zajebisty zwrot akcji! Joński już taki zmęczony się wydawał, pozwolił temu burakowi z PiSu na swój przydługi wywód, wydawać by się mogło, że już po ptakach a tu z taką petardą wylatuję, że on od początku miał dowody, że Soboń cały czas ściemniał. Warto było od 10 siedzieć i słuchać tego pitolenia by być świadkiem tej akcji.
( ͡º ͜ʖ͡º)
#sejm #polityka
( ͡º ͜ʖ͡º)
#sejm #polityka
arkadi2020 +165
Znalezione w sieci.
#sejm
#sejm
Jednym z moich obowiązków jest wstępna analiza zgłoszenia jakie wpada na skrzynkę mailową i rejestracja go w systemie. W przypadku zgłoszeń "już" (o SLA < 5h) dodatkowo trzeba zadzwonić do koordynatora regionu z informacją nt. tego zgłoszenia.
Klienci? Największe banki, sklepy sieciowe, kioski.
A zmierzam do tego, jak potrafią być kreatywni pracownicy sklepów, i dyrektorzy banków przy pisaniu opisu usterki:
"Prosze o szybkie zlokalizowanie i usunięcie śmierdzącego truchła gryzonia, w placówce od smrodu nie idzie wysiedzieć"
"Szczur ogromny jak aligator biega po podwieszanym suficie powodując głośny hałas - proszę o zlokalizowanie i unicestwienie"
"Proszę o przysłanie serwisu sprzątajacego. W ostatnim czasie w przedsionku bankomatowym pojawili się bezdomni ze śpiworami. Po drobnej sugestii aby opuścili to miejsce, wymazali wszystkie szyby i bankomat kałem po czym opuscili miejsce. Prosze o zabranie specjalistycznego sprzętu"
"Zamawiam serwis sprzatający, damska toaleta na IIp - ściany i toaleta umazane krwią, na podłodze zużyte podpaski" (tutaj warto zauważyć że zgłoszenie dotyczyło pomieszczeń dla pracowników banku, nie klientów)
"Kostkarka do lodu nie kostkuje" (zgłaszał pracownik jednej z dużych sieci księgarni)
A jak ktoś chce więcej, np. w temacie reklamacji na naszych pracowników lub szkód jakie wyrzadzają - mozna obserwować:
#silentdiggercontent
#heheszki #coolstory #truestory #pracbaza