Wpis z mikrobloga

Potrzebuję porady. Trzeba kupić auto do firmy. Typ fiesty van to za małe, ale vito, czy jumpy już za duże. Wybór padł więc na trasita connect, lub fiata doblo. Uwarunkowania : jak największa ładowność ( najlepiej ok. 1tony ), tylne drzwi dwuskrzydłowe, wygodne, z dobrym serwisem ( choć z tym raczej w każdym ASO inaczej niezależnie od marki ), powiedzmy do ok. 60tys netto. Wiadomo, że ma mieć klimę, podgrzewane lusterka itp.

Myślimy jeszcze o dacii dokker, ale wersje najtańsze są zupełnie gołe, a po doposażeniu robi się cena forda, czy fiata.

Dobry leasing, czy inne finansowanie bez z znaczenia, bo auto i tak za gotówkę.

Ma ktoś z Was do czynienia z doblo, lub tym nowym connectem? Może macie jakis inny pomysł? Z góry dzięki za wszelkie uwagi.

#motoryzacja #pytanie #fiat #ford #dostawcze
  • 24
@wezsepigulke: Caddy ma średnią ładowność i dość drogi jak na 'blaszoka' ( na co komu płacić 20% więcej za znaczek na masce ), poza tym w #kalisz jest bardzo #!$%@? serwis vw. O connekcie powtarzasz zasłyszaną opinię, a inny kumpel ma to od roku i bardzo sobie chwali. Zaznaczam, że auto będzie nowe i będzie jeździł do czasu, aż nie zacznie się psuć.
@Dork: Jeździłem trochę tym berlingo i jakoś tak niekoniecznie. Głośne, tak sobie wykończone no i ta belka tylna nieznosząca przeciążeń. Właściwie ta ostatnia wada jest tu przesądzająca.
@wezsepigulke: Kuuurde, zobacz, co kraj to obyczaj. :) Ziomek od connecta ma też 2 skrzyniowe transity, oba ponad 300tys najechane przez 3-4 lata i zadowolony z nich w cholerę. Za to jak miał sprintera, to chciał go spalić. ;)
@killerpizza: hitem bylo rdzewienie na calej powierzchni blachy, jak te tuningi rust style czy jakos tak :P drzwi wylatywaly i takie tam, ale najpierw trzeba go bylo odpalic co takie oczywiste nie bylo :P Auto rowniez od nowosci, ale w kurierce.
@fakdesystem: Dzięki. A dodatkowo doblo jest dość rozsądne cenowo. A i z moich doświadczeń z fiatami wynika, że to całkiem solidne auta. Silnik 1.3 90KM będzie spoko? Bo tego najsłabszego w ogóle nie bierzemy pod uwagę.
@fakdesystem: Tonę, czy więcej to jedynie sporadycznie, 2-4 razy w roku. Z reguły 100-200kg plus dwie osoby z kierowcą wystarczą. Widzę, że katalogowo 90KM ma mniejsze spalanie niż 75KM. To zawsze jakiś argument.
@wezsepigulke: Podejrzewam, że #!$%@? robota. Choć kiedyś gadałem z gościem z OPEC i nie narzekał. Mówił, że wyjeżdża o 7mej i 15ta na bazie. Ale trasy po wioskach wokół Kalisza. Kolo z GLS tez był zadowolony, choć te 2 i pół koła pensji za to o czym mówił mnie by raczej nie odpowiadało...;) Kwestia aspiracji pewnie.