Wpis z mikrobloga

Pytanie mam:

Zakupiłem wczoraj pamięć RAM DDR3 1866Mhz Kingston FURY Black(były w tej samej cenie co 1600Mhz czyli 159 zł) do komputera, w pewnym znanym sklepie (Mirki z #gdansk może go kojarzą).

Poszedłem do sklepu kupiłem część zapłaciłem i poszedłem do domu, po zainstalowaniu #windows nie wstaje...

Dowiedziałem się, że Płyta Główna obsługuje tą częstotliwość ale procesor już nie ( ͡° ʖ̯ ͡°). Dzisiaj poszedłem do tego sklepu, żeby je zwrócić. Podchodzę do Pana i mówię, że chcę zwrócić bo mi nie pasują i po chwili mówi, że nie przyjmie i pieniędzy mi nie zwróci ( ͡º ͜ʖ͡º)??? Po chwili powiedział, że może mi je wymienić, zgodziłem się. Sprawdza w komputerze i mówi że nie mają tego modelu o taktowaniu 1600Mhz, teraz na sklepie(), no to się pytam czy jest możliwość zamówienia z magazynu na jutro lub poniedziałek, powiedział że nie mają tego modelu z wersją 1600Mhz. Zaproponował mi inny model tego samego producenta ale mam 10 zł dopłacić, na co się nie zgodziłem. Wracam do domu wchodzę na ich stronę i co widzę? Kingston FURY Black 1600Mhz DOSTĘPNE NA MAGAZYNIE - NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA no po prostu się wkur*iłem, że jakiś sklepowy chciał mnie oszukać, wmawiając mi że nie mają akurat tej wersji na Magazynie!!!

Czy w tej sytuacji powinien mi zwrócić pieniądze, jeśli według jego nie mają tego modelu?

Bo z tego co mi wiadomo to ma prawo mi zwrócić pieniądze, jeśli zwrócę przedmiot w ciągu chyba 10dni? tak?

  • 20
DOSTĘPNE NA MAGAZYNIE - NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA no po prostu się wkur*iłem, że jakiś sklepowy chciał mnie oszukać, wmawiając mi że nie mają akurat tej wersji na Magazynie!!!


@Marcinowy: Może nieaktualne info na stronie mają, albo magazyn w innym miejscu.
Bo z tego co mi wiadomo to ma prawo mi zwrócić pieniądze, jeśli zwrócę przedmiot w ciągu chyba 10dni? tak?


@Marcinowy: Jeśli kupisz przez neta/telefon chyba tylko.

Na Twoim miejscu spróbowałbym porozmawiać z kierownikiem, może coś załatwisz. Nie szukałbym tu winy sklepu, wiedziałeś co kupujesz, towar nie jest uszkodzony.
@Lowhere: Możesz podać jakiś paragraf według którego w takim jak powyżej przypadku muszą przyjąć zwrot?

EDIT: No już nie zdążyłem jak widać ;) Cofam pytanie.
@crnilo: Zauważ prędkość napływających odpowiedzi, to co już napisałem, to co Ty napisałeś i to że nie siedzę i nie odświeżam co sekundę strony. Pozdrawiam.

/EDIT: Spoko :D zaczynam się gubić.
@Marcinowy: jak kupowałeś w gralu to mogłeś podbić do nich z kompem i powiedzieć, że nie działa i niech wymieniają (przy okazji sprawdzając na miejscu przy tobie). Pomimo zapewnień sprzedawcy że nie ma zwrotów serwisant wypisał mi kartę i pach miałem kasę z powrotem.