Wpis z mikrobloga

@hypation: razej manual. Po przeglądnięciu ogłoszeń wydaje mi się że do 15k powinienem znaleźć coś nienajgorszego, oczywiście z założeniem ok 1-2k początkowego wkładu na ewentualne remonty. I nie rozumiem co Otwock ma do tego.
@Pio23: To idź i kup, jak w miesiąc znajdziesz taki, który przejdzie kontrolę w ASO i nie będzie wymagał minimum 3 000 PLN wkładu - zwrócę Ci hajs za te auto.

Większość w tej cenie to upudrowane trupy. 40% tych aut jest po takich dzwonach jakie za dzieciaka oglądało się na rotten.com pozostałe 60% jest zajeżdżone do granic możliwości.

@rastamanek92: 22 - 25 tys. na początek. 20 000 na samo
@afrolo2568: E39 wszystko powyzej 2 litrow spowoduje rozwalenie skrzyni biegow a w takich rocznikach regeneracja nie pomaga. E46 z poczatku a po lifcie silnikowo niczym sie nie rozni. Jezeli musisz to bierz 3, 5 to w wiekszosci padaki dorzniete pod tesco, wiecej elektroniki ergo wiecej wydatkow. Taki pro tip- przy kupnie ogarnij czy b nie ma polamanych amortyzatorow 3 na 5 znajomych ktorzy kupowali b mialo taki prezent.
@valdo: #!$%@? od rzeczy, da się i to bez problemu, a takie generalizowanie jest zupełnie bez sensu. 5 tysięcy to jest kwota na remont rozklekotanego samochodu, a nie na serwis podstawowy. Fakt, że kuzyn dał 25 000zł za perełke nic nie wnosi poza podważeniem twojej teorii, znajomy dał 2000€ za e39 3.0d '99 z 500k km i zajechanym dyfrem, wymienił dyfer i naklepał tym już przez pół roku ze 20k km.
@Kejran: Ja nie generalizuję. Opieram się na wielu latach doświadczenia w branży.

Ty z kolei sam potwierdzasz moją tezę. 2 000 euro za zarżnięte piętnastoletnie E39? Czyli jak by to do PL przywieźć to masz 8800 PLN auto + 3 500 opłaty z transportem + 1000 za sensowny dyfer z robotą = 13 300

Czyli mieszcząc się w budżecie mamy coś co z zewnątrz przypomina BMW i kiedyś było BMW.

Kupno
@Kejran: Producenci samochodów aktualnie określają żywotność swoich produktów na 400 000 km.

500 000 km w dieslu to już poważna mina. Sam silnik może dać radę i kolejne 500 000 km przejechać, ale osprzęt jest martwy i tego nie zmienisz.