Wpis z mikrobloga

@Lookazz: polecam tego sprzedawcę :) dobre auta ciągną

choć w podobnym pieniądzu w mojej okolicy jest jeszcze do wzięcia W124 E500 w stanie kolekcjonerskim.
  • Odpowiedz
@damiangrzeli: możliwe, że samochód był używany przez rząd / ambasadę; swego czasu jeździłem Mercedesem W140 z czeskiego MSZ to poza opancerzeniem miał podobne "antenki" do zawieszenia flagi.
  • Odpowiedz
@valdo: aktualnie najlepszą lokatą kapitału z bmw jest m3 e36. Ale ta konkretna to niezły kąsek. kiedyś kupię e38 :) wiadomo, nie w takiej wersji, ale muszę mieć kiedyś 7er
  • Odpowiedz
@swinkapl: wszystkie "emki" z czasem ostro zyskują na wartości, choć sądzę, że w dłuższej perspektywie takie L7 poszybuje znacznie wyżej jak chodzi o cenę :)

Problemem M3 jest dość spora ilość w sprzedaży.

Choć niezbadane są wyroki "pasjonatów" - widać to choćby po mercedesach W124 czy 190 za które ludzie są w stanie śpiewać 25 - 40 000 PLN
  • Odpowiedz
@valdo: w Polsce jest bardzo mało oryginalnach M3, szczególnie w dobrym stanie. A teraz jest najlepszy czas żeby kupić e36 bo kosztuje w okolicach 40 tysięcy za zadbana sztukę. za kilka(naście) lat będzie to o co najmniej 20 tysięcy więcej. o ile nie więcej. wystarczy spojrzeć na ceny e30 m3
  • Odpowiedz
@swinkapl: Utrzymanie tego samochodu przez te naście lat pochłonie więcej niż zysk z ewentualnej odsprzedaży :) Chyba, ze ktoś może go postawić w ogrzewanym garażu i jedynym koszem jest konserwacja.
  • Odpowiedz
@swinkapl: w skrócie - wszystko, "emka" ma większość części dostępnych tylko i wyłącznie serwisowo, jest całkiem inny silnik, osprzęt, układ kierowniczy, hamulcowy i zawieszenie

Co nie zmienia faktu, że oryginalne części zamienne BMW należą do jednych z tańszych na rynku :)
  • Odpowiedz
@valdo: nie no konkretnie bym poczytał bo często ktoś tak pisze a później się okazuje że dramatu nie ma.

Wiem o różnicach, ale chętnie bym porównał ceny części. i bez jaj silnika, osprzętu czy układu kierowniczego nie zmienia się jakoś często
  • Odpowiedz
@swinkapl: Jak będę w pracy to sprawdzę dokładnie :)

Poza tym naprawy takie jak regeneracja przekładni kierowniczej, kompresora klimatyzacji, alternatora, rozrusznika czy uszczelnienie głowicy silnika to norma w dwudziestoletnim i starszym aucie. W BMW dochodzą jeszcze problemy z przeniesieniem napędu. Wyjący tylny most to norma.

Druga sprawa jest taka - jeśli chcesz mieć auto inwestycję to trzeba je doprowadzić do stanu kolekcjonerskiego, a tu już wręcz konieczna jest ingerencja we
  • Odpowiedz
@swinkapl: tak po łebkach zerknąłem - przyzwoite hamulce do przodu to ok 950 PLN dla M3 E36, dla normalnego E36 da się to ogarnąć w okolicach 550 zł (liczę tego samego producenta)
  • Odpowiedz