Wpis z mikrobloga

#gorzkiezale

Pierwszy post na mikro i pierwsze gorzkie żale. Otóż sprawa dotyczy sieci komórkowej Virgin Mobile. Jako, że potrzebowałem nowego numeru i nie bardzo miałem ochotę na pisemne wiązanie się z jakimkolwiek usługodawcą postanowiłem w internecie przejrzeć oferty "pre paidów" na polskim rynku. Po kilku dobrych minutach, porównaniu cen i możliwości jakie oferują sieci rzuciła mi się w oczy promocja (już powoli zajeżdża #cebulacontent , ale przejdźmy do rzeczy) jaką oferuje ww. firma. Mianowicie przy zakupie startera za równowartość dwóch bochenków chleba, swoja drogą ulubiony przelicznik wartości waluty mojego ojca z lat dzieciństwa...można zaopatrzyć się w starter, w którego w skład wchodzi 5zł i możliwość aktywowania miesięcznego pakietu z nielimitowanymi smsami, 100 minutami do wszystkich sieci i 2gb internetów. Ciesząc się jak głupi, że pierwszy miesiąc przebujam się bez praktycznie żadnych wydatków wyruszyłem na miasto w poszukiwaniu owego startera. Padło na typowy kiosk w którym nic nie ma i wszystko też jest. Starsza, przemiła pani pozwoliła mi na wybranie atrakcyjnego dla mnie numeru...Uradowany swoim pierwszym #cebuladeals wróciłem do domu włożyłem kartę i posmakowałem świata (tzn smsowałem na mrozie, w autobusie, pod prysznicem, wszędzie...) Niestety po bodajże 17 dniach od aktywowania pakietu dotarła do mnie wiadomość o zablokowaniu połączeń i świat legł w gruzach...środki na koncie są, pakiet aktywny...od razu szukam regulaminu owej promocji...przeglądam...nie ma nawet wzmianki na temat potrzeby doładowywania konta w trakcie promocyjnego pakietu. Wysłałem maila i czekam, aż ktoś poukłada mój świat na nowo...Oczywiście mam możliwość korzystania z darmowych messengerów i innego dobrodziejstwa naszych dziejów, które są w ofercie ale widocznie mam problem z pójściem z duchem czasów i wole pisać te ograniczone smsy...Poza tym oferta Virgin przykuła moją uwagę głównie ze względu na nielimitowany pakiet, który chciałem zakupić w święta po wykorzystaniu promocji.

Konta nie usunę. Maść na ból dupy mam i używam regularnie, tak się chciałem tylko pożalić...
  • 8
  • Odpowiedz
  • 1
@morfinka: zamień VM na MV. Przejdź do #mobilevikings mają jasne zasady na maile z pytaniami odpowiadają w ciągu 15 minut. Oferta lepsza od Virgin bo niewykorzystane złotówki i GB przechodzą na kolejny miesiąc. Sam byłem jedną nogą w Virgin ale ktoś z wykopu polecił mi Mobile Vikings.
  • Odpowiedz