Wpis z mikrobloga

Ej, @ztm_warszawa kiedy zamierzacie puścić 136 w momencie największego ruchu (mówię o 7 rano) większe a nie to g---o w którym ludzie się gniotą? Znacie to uczucie gdy chcecie wpuścić jeszcze jedną osobę do autobusu, bo to starszy człowiek i dzięki temu już sami nie wchodzicie do tego autobusu? Bo ja znam.

Numer przewozowy bydłowozu : 8715

#ztm
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cycjusz157: w godzinach szczytu wykorzystywane są praktycznie wszystkie autobusy przegubowe będące w posiadaniu przewoźników.

Autobusy 15 metrowe o których tutaj mowa należą do Miejskich Zakładów Autobusowych. Jest ich ok. 165. Obecnie trwa wymiana taboru. W ciągu ok. roku te autobusy w większości powinny zostać zastąpione przegubowymi.
  • Odpowiedz
  • 1
@ztm_warszawa: przecież jak to możliwe, że wszystkie przegubowe są wykorzystywane wszędzie indziej tylko nie na linii 136? Jadę już dzisiaj drugim 136 (bo do pierwszego nie udało mi się ponownie wsiąść) i ten też jest krótki.
  • Odpowiedz
@ztm_warszawa: a ja mam pytanie z innej beczki. Jaki geniusz zaplanował linię tramwajową tylko z Mehoffera na Tarchominie i nie pociągnął jej do pętli Nowodwory, czyli 2 przystanki dalej? W godzinach porannych już na drugim przystanku jest tłum ludzi do metra młociny, więc tramwaj byłby idealny, gdyby zaczynał się na Nowodworach. A tak to komu z Nowodworów czy Stefanika będzie się opłacać jechać do Mehoffera by przesiąść się do tramwaju?
  • Odpowiedz
@AnnMari: No do Winnicy ma być tramwaj, tylko nie wiadomo kiedy, dlaczego wszystko nie zostało razem zbudowane, to pytanie do @ztm_warszawa. Tam co chwilę ktoś protestował o pętlę, przebudowę ulicy, lokalizacje itp., więc pewnie stąd to tempo. Problem też jest w tym, że przy okazji chcą zrobić ze Światowida autostradę 2x3, a to się już nie wszystkim podoba, i wg mnie też jest słabym pomysłem.

No to Tarchomin
  • Odpowiedz
@krzysiulek: ale to nie wina mieszkańców, że osiedla się buduje po polach, tylko deweloperów, którzy przecież ustalają lokalizację z ratuszem. I ratusz powinien mieć plany rozbudowy infrastruktury swojego miasta, nawet Białołęki, która jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic w Warszawie.
  • Odpowiedz
@AnnMari: k---a, jakie ustalanie? Tyś była na mordorze kiedyś? Gdybyś zobaczyła co tu się o--------a to w życiu byś nie powiedziała, że ktokolwiek tutaj cokolwiek ustalał - jeden wielki korek.
  • Odpowiedz
@AnnMari: Problem jest raczej z deweloperami. Zgodnie z obowiązującym prawem miasto nie może nie wydać zgody na budowę jeżeli nie ma rażących naruszeń. Niestety deweloperzy skrzętnie to wykorzystują praktycznie nie inwestując w infrastrukturę. Dlatego teraz powstają problemy komunikacyjne np. na Białołęce, gdzie jest gęsta zabudowa i wąskie uliczki.

Bardzo dobrym przykładem współpracy jest inwestor z os. Wilna, który za swoje pieniądze zbudował stację kolejową, pętlę oraz ulice dostosowane do ruchu
  • Odpowiedz