Wpis z mikrobloga

Mirki z #modameska - poszukuję czarnego skórzanego paska, ale nie znam się więc:

- Jest jakiś konkretny typ skóry, na który powinnam zwracać uwagę (lub też unikać), bo spotkałam w opisach produktu różne wersje?

- Czy paski "niemarkowe", które nie mają przez pół paska wyrytego HUGOBOSSCZYINNASUPERMARKA i nie kosztują fortuny są w ogóle warte uwagi?

- Ile trzeba wydać na taki pasek, żeby po pierwszym użyciu nie rozerwały się dziurki? Chociaż to pewnie ciężko określić.

- Może macie jakieś sprawdzone sklepy internetowe lub stacjonarne (Poznań!) ze skórzanymi dodatkami dla niebieskich pasków?

Jeśli to ma jakieś znaczenie to szukam paska, który nie jest bardzo elegancki (do garniturów itp.) tylko coś bardziej sportowego (???) z jakimś przeszyciem fajnym (na zdjęciu pasek, który bardzo lubił mój niebieski pasek :D)
Bula - Mirki z #modameska - poszukuję czarnego skórzanego paska, ale nie znam się wię...

źródło: comment_N0EsFNNdwOvgQpSnIfXpcWtno1gV76z5.jpg

Pobierz
  • 21
@Bula: Mi dziewczyna kupiła kiedyś w Reserved, skórczany, czarny, prosty bez zdobień (raczej poniżej 200zł). Czyli taki jak lubię, moim zdaniem: pasek powinien być paskiem a nie łańcuchem choinkowym, czy pasem Polsatu ;)

..wiem, wiem o gustach się nie dyskutuję.
Jak Poznań to tylko WGO. Dostaniesz tam paski ok. 40zł skórzane polskie jakie tylko chcesz. Dwa boksy są świetne z paskami no i cena fajna. Kupisz każdy rozmiar i jaką chcesz klamre

Dodam że kupuje tam od lat mój ojciec i nic się z nimi nie dzieje.
@Bula: Wchodzisz do sklepu, bierzesz pasek do ręki i łamiesz go. Jeżeli po złamaniu będziesz widziała ślad #!$%@? tym paskiem ekspedientce w twarz i idź do następnego sklepu. Powtarzaj do znalezienia paska na którym nie będzie widać śladu.

@Bula:

Czy paski "niemarkowe", które nie mają przez pół paska wyrytego HUGOBOSSCZYINNASUPERMARKA i nie kosztują fortuny są w ogóle warte uwagi?