Wpis z mikrobloga

@TadeuszSynZygmunta: Nie jest to jakiś szczyt sprajtowej animacji, ale nie wiem, czy to wada. W takiej postaci całość wygląda przekomicznie, jak w jakiejś kreskówce. :D

Ewentualnie mógłby jeszcze tułowiem i głową poruszać o jeden albo dwa piksele w górę i w dół podczas chodzenia.
  • Odpowiedz
@TadeuszSynZygmunta: Etam, jest dobrze. Zauważ, że Ty przyglądasz się każdej klatce animacji a gracz skupia się w dużej mierze na tym co dzieje się w około. Animacje spritowe, szczególnie głównego bohatera który ma zasadniczo kilka razy większy zestaw ruchów niż reszta postaci, są kosztowne do przechowywania w pamięci urządzenia a akurat ta postać jest załadowana cały czas. Dlatego największe tuzy branży radzą obciąć na jakości i nadrabiać szybkością animacji. Dzięki
  • Odpowiedz
@Charlie_pl: świetne, to Twoje? Chciałbyś wspólnymi siłami klepnąć jakąś gierkę? Mam parę fajnych pomysłów na mechanizmy, ale nie mam niestety (gejmdewowego) portfolio którym mógłbym Cię zainteresować.

PS: Zapomniałem dodać że jestem "utalentowanym" programistą. :-)
  • Odpowiedz