Wpis z mikrobloga

@Jegorow88: w sumie też dobry sposób, ale to było raano jak byłam zaspana (ba, nawet się dziś spóźniłam nie po studencku ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i ja nigdy nie wiem nawet jaka stacja jest włączona bo szczerze? Nauczyłam się wyłączać przy radiu i go nie słuchać w gruncie rzeczy :P

Shazam fajnie wynajduje elektroniczne kawałki akurat :) track ID przy nim wymięka.
  • Odpowiedz
@Ilovestripes: Ja czasami rano "mam przyjemność" słuchać Radia ZET lub RMF'u... najgorzej jest jak zapomnę słuchawek ( ͡° ʖ̯ ͡°) #j--------e więc chciałbym mieć takie umiejetnośc "wyłączyć się" przy reklamach chyba najbardziej.
  • Odpowiedz
@Jegorow88: sam wiesz dobrze, że nie jestem fanką radia i komerchy, tym bardziej tych wszystkich reklam, ale praca ze słuchawkami jest jak dla mnie niezbyt wygodna. Nie dość, że i tak cały czas ktoś coś ode mnie chce, tu coś pytają, tu jakieś listy podrzucają, bo komuś się źle wydzieliło, tu pytają gdzie co idzie bo nie pamiętają, krzyczą o skaner i tak dalej, i tak dalej. No i gaduła
  • Odpowiedz
@Ilovestripes: Właśnie sprawdziłem kiedy dokładnie słyszałem ten kawałek ;) Pamiętam, że pierwszy raz go słyszałem jak był jako "Track of the day" w BBC Radio 1 - 26 czerwca. Ogólnie zestaw BBC Radio 1 i przede wszystkim playlista na Spotify "Viral Global 50" to kopalnie przyszłych hitów radiowych.
  • Odpowiedz
@Ilovestripes: To uczucie kiedy jesteś takim hipsterem, że słuchasz piosenek zaraz po ich premierze dzięki Spotify, a twoi znajomi poznają je w radiu rok później i ty się z nich śmiejesz, że wcześniej nie znali i oni się obrażają i ty zostajesz sam dalej słuchając wszystkiego na premierę i śmiejąc się w duszy z nich i nie wiesz czy jest Ci przykro czy nie i ogólnie może być (
XsomX - @Ilovestripes: To uczucie kiedy jesteś takim hipsterem, że słuchasz piosenek ...
  • Odpowiedz
@XsomX: oo wiem, znam o czym mówisz. Ogólnie radiowe hity znam siłą rzeczy bo w pracy nie mam wyboru ;) ale też tego typu muzyki nie słucham ogólnie i nie szukam zanim się w nim pojawią.
  • Odpowiedz