x.....e konto usunięte 20.11.2014, 12:21:47 1 Witam, czy ktoś posiada z Was rhino 3D? Potrzebuję przerzucić natywny plik na *.obj#modelowanie #3d #grafika3d Cronox
G.....d konto usunięte 20.11.2014, 12:41:12 0 @cthln: @xypnise: Posiadam ;)a na kiedy Ci to potrzeba? bo za chwilę jadę na wykład...
G.....d konto usunięte 20.11.2014, 12:52:47 0 a duży to plik?za niecałą godzinę wychodzę więc jak wrzucisz gdzieś to może jeszcze zdążę przed wyjściem, a jak nie to koło 20
x.....e konto usunięte 20.11.2014, 12:56:52 0 @Gil-Galad: http://xypnise.com/light.rar 20MB Nie wiem jakie rhino ma opcje, ale fajnie jakby obj było z n-gonów (:
G.....d konto usunięte 20.11.2014, 13:06:49 0 @xypnise: a do jakiego programu przenosisz? i na jakim OS? Winda, Mac X, Mac 9? i wolisz krzywe przycinania jako krzywe czy polilinie?
x.....e konto usunięte 20.11.2014, 13:08:58 0 @Gil-Galad: Cinema 4D/Windows Nie znam polskich określeń :P
G.....d konto usunięte 20.11.2014, 13:11:05 0 @xypnise: ok do cinemy to powinno nie mieć znaczenia... a jaką ilość polygonów? max dokładnie?
G.....d konto usunięte 20.11.2014, 13:16:51 0 to jest zapisane krzywymi w rhino więc teoretycznie jest nieskończoność polygonów ;)
G.....d konto usunięte 20.11.2014, 13:17:28 0 @xypnise: to jest zapisane krzywymi w rhino więc teoretycznie jest nieskończoność polygonów ;)
x.....e konto usunięte 20.11.2014, 13:18:59 0 @Gil-Galad: Aha tak to tam działa (: Myślę że 10k styknie? To dośc prosty model
G.....d konto usunięte 20.11.2014, 13:22:34 0 https://www.dropbox.com/sh/f3z91z1ov4ndoed/AAD7fe_kooOU46GmKiXuDEyWa?dl=0@xypnise: tak wyszło, jakby coś jeszcze było trzeba z tym zrobić to idę coś zjeść a Ty pisz jakby coś było nie tak :)możliwe że trochę więcej wyszło poly ;)
#modelowanie #3d #grafika3d
a na kiedy Ci to potrzeba? bo za chwilę jadę na wykład...
za niecałą godzinę wychodzę więc jak wrzucisz gdzieś to może jeszcze zdążę przed wyjściem, a jak nie to koło 20
@xypnise: tak wyszło, jakby coś jeszcze było trzeba z tym zrobić to idę coś zjeść a Ty pisz jakby coś było nie tak :)
możliwe że trochę więcej wyszło poly ;)