Wpis z mikrobloga

Mireczki powiedzcie jak to jest, mój #rozowypasek zamówiła sweter zapłaciła 48zł+12 kurier. Jednakże sweter który przybył jest nie taki jak oczekiwała, próbowała walczyć o to że jest inny niż towar w opisie i na zdjęciach bo był w innym odcieniu w realu niż na aukcji. Rozmiar uniwersalny w ogóle nijak się miał do tego bo wyglądał na niej jak worek. Wysłała więc reklamacje że towar niezgodny z opisem i prosi o zwrot wszystich kosztów tj sweter+ kurier oraz koszt odesłania do nich. Niestety ale firma oddała tylko pieniądze za sam sweter czyli 48zł, tłumacząc się że towar jest zgodny z opisem. Czy w takim przypadku nie powinni zwrócić chociaż kasę za kuriera, już nie mówiąc o kosztach odesłania do nich? jak to ma się do przepisów? ktoś zorientowany?

#allegro #prawo #pytanie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@zxldz: Tłumaczą się tak że kolor jest taki sam, a różnica jaka mogła powstać zależy od naświetlenia zdjęcia bądź ustawień monitora...to tu musi chyba im rację przyznać, bo tu się nie wygra? zaś jeśli chodzi o kuriera to powinni oddać? nie moge znaleźć żadnego artykułu.
  • Odpowiedz