Wpis z mikrobloga

Miraski, proszę o radę. Po kradzieży mojego auta w lipcu, dostałem odszkodowanie i lada chwila dostanę pożyczkę z zakładu pracy. Łącznie udało mi się uciułać 35k. Chcę kupić nowe auto. Początkowo myślałem o Fordzie Mondeo lub Skodzie Octavii z rocznika 2010 wzwyż, ale na otomoto wszystkie auta, przy moich ograniczeniach budżetowych są ostro zajeżdżone (przebieg 150k wzwyż). Dodatkowo, po lekturze wielu znalezisk i gorzkich żali Mirasków, boję się brać auta od handlarza (przekręcone liczniki, ukryte pod szpachlą dzwony etc.). Ponoć lepiej od osób prywatnych, ale też to różnie bywa.

Chciałbym się więc do Was zwrócić z uprzejmym zapytaniem o radę:

- co w tej cenie warto nabyć (pięciodrzwiowe, może być w kombi, najlepiej w dieslu)

- na co zwracać uwagę przy zakupie.

Nie jestem wypokowym informatykiem i nie mam 15k na rękę, więc te uciułane tysiączki chciałbym rozsądnie wydać, bo obok takiej kwoty jeszcze nawet nie stałem.

#pytanie #samochody #kupujzwykopem #auta
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rozjebator: jedna z opcji jest branie samochodow poflotowych

jezeli bierzesz po zarzadach lub managerach to te samochody nie beda mialy ogromnych przebiegow (byle nie po handlowcu) - zresztą żadko sie zdarza aby handlowiec mial octavie

a do tego masz sprawdzona historie i na pewno byly stale serwisowane
  • Odpowiedz
@nocnyMark: Dzięki. Słyszałem o tym. Nawet znajomek wspominał, że w Rajchu stoi poflotowy Mondeo, serwisowany w ASO w rozsądnej cenie. Ale przebieg 200k. Choć dla diesla to ponoć nie koniec świata.
  • Odpowiedz
@rozjebator: Jeżeli masz jakiegoś znajomego mechanika, to stanowczo go weź ze sobą na oglądanie samochodu przez kupnem, jak znajdzie coś, np. wyklepany dzwon albo obicie to mu postaw flaszkę i ładnie podziękuj, zaosczędził Ci w cholerę stresu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz