Wpis z mikrobloga

To był niezły marketingowy trik, ze strony Rockstar. Wyłączmy opcję FPP w starych konsolach i dajmy ją na nextgenach. Niech ludzie myślą, że dokonaliśmy cudów i rewolucji. Wiem, że poprawili trochę teksturki w autach, trochę geometrii dodali (a może już tam była?), uaktywnili wskazówki w zegarach, ale moim zdaniem, spokojnie ten tryb jest możliwy na starszych generacjach. Teraz widzę jak się większość graczy jara tą opcją.

#gtav #gry #rockstar #buldupy
  • 22
  • Odpowiedz
@macgar: > a może już tam była?

Nie.

Pewnie to chwyt marketingowy, ale mi nie przeszkadza. Dopóki nie wiedziałem o wersji na nextgeny i PC to świetnie mi się grało.
  • Odpowiedz
@macgar: W przypadku starych konsol, to musieli ograniczyć miejsce na płytach. O ile PS3 ma Blu-ray'a, to XBOX360 miał dwie DVD wypchane po brzegi zawartością, a znowuż tryb FPP nie waży kilku giga, żeby marnować trzecią płytę DVD, zapełniając ją w 5-10%.
  • Odpowiedz
@Jarema_CP: Te dane i tak są mega kompresowane. Bo jakim cudem taką grę jak gta V potrafią na ok 10GB zmieścić. Pisałem wcześniej, że nie obraziłbym się, jakby dali to w postaci DLC ;)
  • Odpowiedz
@macgar: Dużą część gry zajmuje audio, tak zapewne jest i z wersją na PS4/XB1. Operując na liczbach:

Audio - 6.61GB

Filmiki (telewizja) - 0.99GB

Główna baza gry (modele, tekstury, animacje, pliki konfiguracyjne) - 9.6GB

Wszystkie wydane DLC - 800MB

W sumie prawie 18GB, liczby brane z wersji na PS3.
  • Odpowiedz