Wpis z mikrobloga

#programowanie #csharp #visualstudio

Mirki błagam o pomoc, lub wskazówke. Dostałem do refaktoryzacji #!$%@? kodu w C# (do tego zrobienie dokumentacji). Problem polega na tym, że jest to kod gry pisanej na bazie Unity, więc nie ma całego drzewa projektu w VS tylko otwieram pojedyncze skrypty i je edytuje. Teraz pojawia się problem, bo totalnie nie wiem jak zmusić VS by, przykładowo gdy zmieniam nazwę zmiennej/funkcji w jednym skrypcie, zmienił mi ją również w każdym pliku w którym jest do niej odniesienie. Jak to rozwiązać?

Troche rzucili mnie na głęboką wodę, ale takie dostałem od teamu zadanie i muszę poprawić spaghetti po jednym z kolesi.

Generalnie to trochę newfag w #csharp i VS ze mnie, bo wszystko co do tej pory robiłem to pisanie skryptów, a teraz mi jeszcze refakto dorzucili.
  • 8
Dobra rozwiązałem problem. Wystarczyło zrobić Synchronizacje projektu w Unity, wtedy utworzył się projekt dla VS, który trzeba tylko otworzyć w IDE.

@ghostface: W sumie nic, ale dobrze, że napisał, bo nie wiedziałem o tym narzędziu.