#mtg #magicthegathering
Pytanko mam taka karte
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=39504
Jest napisane ze to lad, lad daje mane jak sie go zatapuje, ale ten lad nie ma takiej ikonki many na karcie , wiec on nie saje many? Tylko za jego pomoca jak go zatapuje to moge dobrac karye ladu? Czemu to cos ma oznaczenie rare'a? Co w tym takiego superasnego ?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gregu-: Możliwość dobrania karty konkretnego koloru w decku wielokolorowym jest przydatna, szczególnie, że ląd przyzwany przez tą kartę nie wchodzi tapped i można od razu jego manę wykorzystać.
  • Odpowiedz
@gregu-: @zeligauskas: To wracam mój wpis.
Może, jeżeli umiejętność nie wymaga tapowania. Dla przykładu, mam Bloodline Keepera, który może się tapnąć by zrobić token wampira, a następnie się transformować gdy już jest pięć wampirów na battlefield (np. token był tym piątym).
Może się transformować też wtedy, gdy ma summoning sickness (ale już nie może z summoning sickness tapnąć się, by stworzyć token).
  • Odpowiedz
#mtg #magicthegathering mary teraz pyta ko, kolega atakuje herald of dromoka, ktora ma w opisie ze reszta jego potworow ma vigilance, jesli ja ja teraz blokuje i ja zabije to znaczy ze reszta jego kreatur podczas tego ataku siw odtapuje czy nie ?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#mtg #magicthegathering
Kolejne pytanko mirki, "destroy target monocolored creature" , czyli ta kreatura musi byc tylko 1 koloru ? Czy moze byc : 4red mana + 2 colorless , to by sie liczylo ? Czy moze byc tylko i wylacznie 4 red mana np. Doczytalem sie ze jesli creatura jest tlyko i wylacznie np.: 4 colorless mana, to to nie zadziala bo colorless nie jest kolorem. Z gory
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@eris23: oraz pauper i limited. Czyli we wszystko ;) zależy od sklepu, miasta, ekipy. Ale najbardziej to standard i modern, bo są wspierane przez WOTC.
  • Odpowiedz
#mtg #magicthegathering
Kolejne pytanko:
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=394730
"Whenever a Dragon you control becomes the target of a spell or ability an opponent controls, Thunderbreak Regent deals 3 damage to that player."
Jesli ta karta jest juz na stole, i rzucam wlasnie w moim main karte smoka to czy to sie liczy jako 'dragon you control' czy jesli ja wyrzucam to jescze nie jest w mojej kontroli, w sensie ze opponent
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gregu-: ta karta nie działa w ogóle z innymi smokami wchodzącymi do gry.

Mówi tylko o tym, ze gdy przeciwnik targetuje tego lub inne smoki jakie kontrolujesz jakimś spelem to zrywa 3 dmg
  • Odpowiedz
@gregu-: jak rzucasz kartę to oponent może ją skątrować, jak karta wchodzi na stół to wchodzi pod twoją kontrolę (czyli jeszcze nie jest), wystarczy jeden podtyp bo spirit dragon to też dragon tak jak human warrior to też human :p (mogę się mylić bo jestem początkującym) Poczytaj sobie o kolejności w mtg (magic4fun nagrywał) ;)
  • Odpowiedz
#mtg #magicthegathering
Pytanko, jak mam karte:
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=394528
i jesli rzucam ja w swojej turze, to jestli moj przeciwnik np. dociagnie 10 kart, to kiedy musi wyrzucic nadmiar zeby na rece miec znowu 7 ? Czy ma obowiazek je wyrzucic przy moim end stepie czy dopiero w nastepnej(jego ) turze na koncu w jego end stepie ?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Failar: w sumie delver gdzieś tam w tier2 zawsze był. Sam składałem dziwną wersję modernowego Delvera, bo podobał mi się fun płynący z tego decku. Potem niestety przyszedł TC i DTT i delver stał się topem tier1 i mój deck z ciekawostki stał się obiektem nienawiści.

Szkoda, bo teraz każdy widząc delvera myśli "o, ktoś poszedł na łatwiznę". Tak szczerze, to chociaż te bany mocno zmniejszyły szanse delvera, to trochę
  • Odpowiedz
@Failar: i chyba tak się skończy. MonoU delver w pauperze jest spoko, nie jest przegięty a miło się nim kieruje. Ewentualnie Delver Fiend (słabszy ale więcej zabawy, chociaż wygrywa bardziej na zasadzie "uda się albo się nie uda"). Chociaż chyba wolę wersję monoU.
  • Odpowiedz
#mtg #magicthegathering
Pytanko o rozgrywke , 'standard'
'Standard (czasem zwany Type2 lub T2) - zawiera dwa najnowsze bloki i łączący je Core Set.'
czy to znaczy ze mozna grac :
Theros block (2013)
Theros (THS symbol.png)
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pewnego razu postanowilem na probe sprowadzic do UK pare boxow z gry #magicthegathering #mtg gdyz mialem spoko dojscia w przystepnej cenie. Porownujac ze sklepami mialem je okolo £10 taniej, wiec nie lada gratka dla fanow.

Mimo wszystko same boxy nie cieszyly sie zbytnia popularnoscia (mimo tego zeszly w przeciagu 2 tygodni), dlaczego?

Jak pytalem anglikow (na grupach FB i w realu) wiekszosc z nich woli zaplacic te £10 wiecej i..
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sorek: MTG to diabelski pomiot. Ile ja w życiu przewaliłem pieniędzy na te przeklęte karty to jest niepojęte. Mój kumpel do teraz gra na turniejach. Chłopak musi się z tym ukrywać jak diabli, bo gdyby moja koleżanka (a jego narzeczona) się dowiedziała, że dalej przepieprza hajs na "pakiety", to by go zamordowała ;)
  • Odpowiedz