Wyskakuje mi uciążliwa informacja na telefonie „poczekaj, trwa konfiguracja terminala” po czym po kilku krokach informacja końcowa to „Drogi kliencie, uprzejmie informujemy że 01.04.2022 usługa została wyłączona.” Oprócz tego mam też awarie karty sim kilka razy dziennie.
Telefon iPhone, jestem w sieci T-Mobile. W T-Mobile twierdzą że to nie jest wina T-Mobile. Czy wie ktoś może co trzeba zrobić aby informacje przestawały się pojawiać? Może być to wina wadliwej karty sim? Dziękuje
@patryk-piero: chlebek to lateks od czasow przedslawkowych, gdy kanalem majora rzadzil witaminowy oszust i oryginalny lateks- Rafalek. Juz wtedy wchodzil mu w tylek i robil loga i grafiki na kanal szczura
Oprócz tego mam też awarie karty sim kilka razy dziennie.
Telefon iPhone, jestem w sieci T-Mobile.
W T-Mobile twierdzą że to nie jest wina T-Mobile.
Czy wie ktoś może co trzeba zrobić aby informacje przestawały się pojawiać? Może być to wina wadliwej karty sim? Dziękuje