Jak nazwać Interface A, który mówi że obiekt, który go rozszerza jest w stanie przetworzyć Interface B?
Na przykład: mam klasę C z pakietu 3th party, która na podstawie danych z tablicy renderuje formularz opcji. Mój framework podnosi abstrakcję wyżej i zamiast tablicy operuje na interfejsach. Dlatego Powstała klasa D, która dziedziczy po klasie 3th party C i zamiast tablicy z parametrami przyjmuje interfejs A. Interfejs A jest uniwersalnym interfejsem zawierającym konfigurację
Klasy D, E, F, to są adaptery, i zgodnie z praktyką composition over inheritance, nie powinieneś rozszerzać klas 3rd party, tylko klasa 3rd party jest zależnością adaptera.
Interfejs B, który będzie implementowany przez D,E,F, powinien nazywać się od tego, co reprezentuje. "Przetwarzanie A", to mało konkretna informacja, więc ciężko powiedzieć jak dokładnie ma się nazywać.
na podstawie danych z tablicy renderuje formularz opcji.
Interfejs A jest uniwersalnym interfejsem zawierającym konfigurację
Przez dugi czas nie mogłem się zabrać za tą grę. Leżała sobie i czekała na swoją kolej. Wczoraj do niej usiadłem i dziś wsiąkłem na 6 godzin nawet nie zauważając upływu czasu, dawno tak nie miałem z żadną grą xD. Factorio uzależnia #factorio #gry #strategie
@Tr8025: Za mody to polecałbym brać się dopiero jak podstawkę dobrze ogarniesz. Jest na prawdę dużo do zrobienia w niej. Fajny system pociągów, różne architektury bazy, achievementy, czy nawet po samym wysłaniu rakiety jeszcze można grać żeby budować co tam sobie wymyślisz. Mody trochę psują przyjemność z grania podstawki, więc naciesz się nią najpierw :D
Anyway, dla mnie po około 2k godzin już nie jest taka
Ehhh robociki jak ja was kocham i żałuję że kiedyś nie doceniałem. Moja stara strategia na zabijanie gniazd robaków to samochód i czerwoną amunicja i wyjebywanie sie na plecy po kilka razy przy jednym gnieździe XD. Z robocikami wystarczy zestackować ich przynajmniej 40 i gniazdo pada w parę sekund. Ryby też są fajne 乁(♥ʖ̯♥)ㄏ #factorio
@Kunup: to jeszcze doceń setup armor MK2 naładowany paroma shieldami MK2, egzoszkieletami, i reszta działkami laserowymi. Wtedy praktycznie wbiegasz w robale i samo się czyści. Sama przyjemność.
W późniejszym etapie to samo, tylko zdalnie uzbrojonego spidertrona wysyłasz.
$server0 = $pdo->exec(" INSERT INTO aso_statuses SET statuses_date = NOW(), statuses_content_addition = '$dupa->a->b', "); // Nie wykonuje, bo $dupa->a->b jest puste Dlaczego dane z "głębokiego obiektu" w #php działają przy echo, a do #mysql dane nie wchodzą?
@serpentes: Dosyć ogólne pytanie, ciężko powiedzieć jaki problem jest u ciebie.
Ogólnie pompa pompuje ileś tam wody/s, i każda rura spowalnia przesył, także można stosować co jakiś czas dodatkowe pompy, żeby utrzymać wysoki przesył.
Także sprawdzasz, jakie masz zapotrzebowanie na wodę i doprowadzasz odpowiednią ilość uwzględniają straty na przesyle wynikające z rur.
Dostałem w pracy listę zagadnień które muszę spełnić, aby awansować na seniora i jednym z nich jest opanowanie na bardzo wysokim poziomie jednego z trzech narzędzi - Redis, Elastic Search lub RabbitMQ.
Początkowo myślałem nad Redisem, jednak wydaje mi się, że tu czeka mnie najwięcej nauki. ES też jest ciekawą opcją, jednak ma mniejsze zastosowanie od Redisa. Rabbit z pozoru wydaje się najszybszym do wymasterowania narzędziem, jednak wspomniano mi o opanowaniu m.in.
Początkowo myślałem nad Redisem, jednak wydaje mi się, że tu czeka mnie najwięcej nauki.
@Jurix: Chyba najmniej. Z tych trzech IMO najprostsze.
ES też jest ciekawą opcją, jednak ma mniejsze zastosowanie od Redisa.
Jak dla mnie ES jest najciekawszy z tych trzech i najbardziej złożony. Mniejsze zastosowanie od Redisa? No chyba nie. Redis to prosty key-value storage używany głównie jako cache.
Rabbit z pozoru wydaje się najszybszym do wymasterowania narzędziem
Czy tak powinna wyglądać przeciętna mapa na domyślnych ustawieniach, czy mam wyjątkowego pecha? xD Odpaliłem sobie z map exchange string na sandboxie żeby wybadać w którym kierunku prowadzić eksplorację, i nie powiem, trochę mnie przeraził stosunek biterów do surowców. Te największe gniazda na zwykłym widoku zajmują cały ekran.
Kiedyś się latało z bluprintem laserówek + lasery w ekwipunku.
@DanteTooMayCry: IMO nadal dobry ekwipunek z laserami + shieldami daje radę, a w jeszcze późniejszym etapie wysyłam po prostu dobrze wyposażonego spidertrona ( ͡°͜ʖ͡°)
@I-____-I: bo mAh to nie jest jednostką absolutną ilości prądu. To zależy od napięcia ładowania. Dla powerbankow podają pojemność przy 3,7V, także jak ładujesz 20V to jego pojemność wynosi 20000*3,7/20 = 3700mAh. Do tego dolicz sprawność ładowania która nie wynosi 100% bo dużo marnuje się w postaci ciepła.
Jeśli do tego laptop nie był zupełnie wyłączony to już w ogóle 30% wydaje się realne.
Lekka aplikacja do nagrywania ekranu/aplikacji? Dokładniej to chciałbym coś nagrać z #factorio ale już dwie apki z windows store nie potrafią tego płynnie ogarnąć... Klatkuje, laguje, no syf tworzy, a nie nagranie. #windows #windows10
@Ranger: Najpopularniejszy jest OBS Studio, ale żeby był lekki to bym nie powiedział ( ͡°͜ʖ͡°) Ogólnie nagrywanie ekranu wbrew pozorom to nie jest lekka rzecz. W końcu masz przetwarzanie obrazu (zwykle FullHD) w czasie rzeczywistym.
Jeśli ci laguje, klatkuje itp, to znaczy, że masz za słaby sprzęt i musisz obniżyć parametry nagrywania.
Czy w dłuższej perspektywie trzeba ochronę rozwijać o coś więcej niż ciasno upchane wieżyczki laserowe z murem, wspierane armią robotów z repair packami i zapasem wieżyczek i muru? Widzę, że artyleria już nie zabija bezproblemowo dużych biterów... Trochę zaskok xD #factorio
@Ranger: Mi się znacznie lepiej sprawdza rozwalanie ich baz w zasięgu zanieczyszczeń - wtedy po prostu nie przychodzą :P Z odpowiednim ekwipunkiem rozjeżdżanie ich to czysta przyjemność ( ͡°͜ʖ͡°)
Jeśli zrobię kilka stacji do tankowania lokomotywy o tej samej nazwie, to pociągi będą jeździć tankować do tych najbliższy czy raczej losowo do wolnych, bez względu na odległość? #factorio
The pathfinder first builds a list of non-disabled stops that match the name in the schedule, then searches outward from both ends of the train at once
Czy moge podpiąć source PHP do IDE tak żeby móc czytać klasy wbudowane w język itd? Czy tam jest już C i się nie da? W sumie nawet jakby było C to bym chciał... Jedynie znalazłem opcje ładowania stub'ów..
@Daredzik: Stub to tylko publiczne interfejsy/definicje, a nie klasy właściwe. On nie chce podpowiedzi, tylko być przeniesionym do ich implementacji.
@zapalara: PHP jest napisany w C, więc nie ma takiego feature'a. Nie sądzę, żeby PHPStorm miał taką opcję, żeby przekierowywać do source code'u jako stubów.
@rosso_corsa: PHP nie obsługuje .env out of the box. Zwykle używa się do tego jakiejś biblioteki typu vlucas/phpdocenv. Jeśli masz jakiś framework, to jest duża szansa, że on już to również robi.
@rosso_corsa: Wszystko możesz sobie sprawdzić najlepiej używając xdebuga, lub ewentualnie var_dumpem
Jak już wyżej wspominaliśmy, do załadowania .env potrzebujesz czegoś co to zrobi, zakładam, że masz i rzeczy z tego pliku lądują już w PHP jako zmienne środowiskowe.
define('ENV', getenv('ENV')); getenv pobiera wartość tej zmiennej środowiskowej, a define tworzy stałą globalną o tej nazwie i przypisuje jej cokolwiek ten getenv zwróci.
$config['name'] = 'ENV'; To jest przypisanie zwykłego stringa, a
Na przykład: mam klasę C z pakietu 3th party, która na podstawie danych z tablicy renderuje formularz opcji. Mój framework podnosi abstrakcję wyżej i zamiast tablicy operuje na interfejsach. Dlatego Powstała klasa D, która dziedziczy po klasie 3th party C i zamiast tablicy z parametrami przyjmuje interfejs A. Interfejs A jest uniwersalnym interfejsem zawierającym konfigurację
Klasy D, E, F, to są adaptery, i zgodnie z praktyką composition over inheritance, nie powinieneś rozszerzać klas 3rd party, tylko klasa 3rd party jest zależnością adaptera.
Interfejs B, który będzie implementowany przez D,E,F, powinien nazywać się od tego, co reprezentuje. "Przetwarzanie A", to mało konkretna informacja, więc ciężko powiedzieć jak dokładnie ma się nazywać.