Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko260
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

wspak
wspak

wspak

Dołączył 5 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 116
  • Znaleziska 116
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0

975

Metamfetaminę znaleziono przy 21-latku zastrzelonym przez policjanta

Metamfetaminę znaleziono przy 21-latku zastrzelonym przez policjanta

Metamfetaminę znaleziono przy 21-latku, który w czwartek został śmiertelnie postrzelony przez policjanta w Koninie. To ustalenia dziennikarzy RMF FM. Po tej tragedii doszło do zamieszek przed konińską komendą. Sprawę bada prokuratura.

murarz13
z
rmf24.pl
dodany: 20.11.2019, 20:51:46
  • 472
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    diler
wspak
wspak
wspak 23.11.2019, 06:42:18
  • 0
@UmrzecZmilosci: @atraxx:

N-------I TO WAM DO MLEKA DODAWALi MANIPULANTY
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wspak
wspak
wspak 23.11.2019, 06:46:47
  • -1
@SchrodingerCat: twoja stara to patus
wspak
wspak
wspak 23.11.2019, 06:53:04
  • 0
@UmrzecZmilosci: Akurat z plecakiem to on nie uciekał. Plecak został przy 15 latkach i policjantach. Tak czy inaczej, manipulujeta na poziomie godnym obecnie rządzących.
wspak
wspak
wspak 24.11.2019, 17:59:43
  • -1
@SchrodingerCat: tylko ciężki frajer, ubliża przez internet, na prawo i lewo od ptusów. Bo w twarz to nie powiesz tego nikomu bos za cienki.

342

Konin: policjant śmiertelnie postrzelił mężczyznę

Konin: policjant śmiertelnie postrzelił mężczyznę

W Koninie (Wielkopolskie) policjant śmiertelnie postrzelił młodego mężczyznę. Zdarzenie miało miejsce w czwartek około godziny 10 – poinformował rzecznik prasowy wielkopolskiej policji Andrzej Borowiak.

piaskun87
z
poznan.onet.pl
dodany: 14.11.2019, 10:47:09
  • 471
  • #
    polska
  • #
    policja
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 13:02:09
  • -1
Czasem wątpię czy aby na pewno każdy ma mózg...
Na zdjęciach z miejsca zdarzenia (fakt.pl) widać ze na bloku przy którym kula trafiła gościa, są dwie kamery. Któraś z nich na pewno zarejestrowała zachowanie gościa który zmarł. O ile oczywiście kamera akurat dzisiaj się nie zepsuła... druga sprawa przy wejściu do centrum fizjoterapii tez chyba jest kamera... Ale co jest najważniejsze, policja informuje o nozyczkach, białym proszku, ze filet, ale śni słowem
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 13:06:28
  • -5
@ATAT-2: bzdury opowiadasz. Wina nie ma nic do tego. Musiał być winy aby uciekać? A może jeden z psów kiedyś tego gościa zatrzymał pijanego, i wywiózł za miasto aby przetrzezwial? Może jego ojciec był psem, pił i bił matkę i gość nie cierpi psów. Tego nie wiesz. Kto chodzi po ulicy z narkotykami i nożyczkami?
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 13:19:17
  • 0
@ATAT-2: skoro ty jesteś alkoholikiem, to nie zdarzyło ci się kiedyś upić tak aby ci się zerwał film?

Kolejno, ja gościa nie wybielam, ja tylko podaje przykłady, z powodu których mógł uciekać. I tu akurat nie wysilaj się. Wiesz czym jest syndrom Sztokholmski? Jeśli wiesz, lub się już dowiesz to wtedy przemysł jeszcze raz swoje słowa. I zrewiduj swoją logikę.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 13:38:10
  • 4
@ATAT-2: kwestie pobicia pomijam bo zaczynasz fantazjować. Pomysl dłużej zanim coś napiszesz.

Kolejno,pytałem otwarcie - skoro jesteś alkoholikiem to czy urwał ci się kiedyś film. Albo tak, albo nie, albo nie jesteś alkoholikiem. A Ty mi fantazjujesz z jakimś atakowaniem policjanta...

Wg najnowszych doniesień denat niczego nie sprzedawał bo nie znaleziono tam paragonu. Oficjalnie nikt jeszcze nie stwierdził ze to był dobry chłopak. Dobrego chłopaka zrobiła z niego sama policja
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 13:52:46
  • -6
@Janusz_Hazardu: to nie USA. Tam jest inne prawo, inna kultura i powszechny dostęp do broni. I tylko z powodu powszechnego dostępny do broni, policja w USA działa tak jak działa. W Polsce nie mamy powszechnego dostępu do broni, zatem policja nie ma prawa zabijać z byle powodu, choćby ktoś nasrał na mundur policjanta, stojącego pod balkonem srającego.

I druga sprawa, w USA możesz zabić każdego kto wtargnie na teren Twojego
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:04:56
  • 3
@ATAT-2: popatrz jaka sytuacja, policja nie potwierdza, ani nie zaprzecza, kiedy pada pytanie czy denat zaatakował albo groził policjantowi. Jak widzisz popełniłeś błąd, wierząc w plotki o zaatakowaniu policjanta.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:28:13
  • -1
@Janusz_Hazardu: może zacznij operować rzetelnymi informacjami?
Gdzie jest podana oficjalna i potwierdzona informacja, że 21 latek zaatakował policjanta? Kilkanaście minut temu, sama policja odpowiadając na pytanie czy 21 latek zaatakował lub groził policjantowi, stwierdziła że nie potwierdza, nie zaprzecza. Wiec jak dalej będziesz powielał farmazony to nie miej żalu, że ktoś ma ciebie za farmazon. Bez urazy oczywiście. I to samo dotyczy pomówień ze denat chciał sprzedać 15 latkom prochy.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:29:44
  • -4
@PanDomestos: jak ci coś nie idzie to może tego nie rób na siłę skoro nie umiesz??

Pamiętając o tym, że to ty jesteś moją dupą, stwierdzam ze go z ciebie nie wyjmę. Jeszcze nie teraz.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:31:46
  • 1
@bohors: a kto stwierdził ze 21 latek szedł na kogokolwiek, z jakimkolwiek przedmiotem? Stara Haliny?
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:34:08
  • 0
@ATAT-2: świadczy to właśnie o tym, że twoje wcześniejsze wypowiedzi to stek bzdur. Farmazony. Nie miałeś wiedzy a chciałeś udowodnić swoje twierdzenia.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:38:37
  • -3
@ATAT-2: serio, nie wymagam od ciebie intelektu + 100, ale umiejetność czytania ze zrozumieniem powinieneś wynieść ze szkoły.

Ty fantazjujesz z jakimś pobiciem po alkoholu, ci nie ma związku z tematem. Nawet nie potrafisz jasno odpowiedzieć na zadane pytania.
Moje rozważania o powodach podjęcia próby ucieczki porównujesz do swoich bredni? No brawo. Wróć do szkoły.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:42:12
  • 2
@Kezcliw: ja myśle ze musisz rzetelniej sprawdzać informacje. Słowa które przytoczyłem, tj odpowiedz policji czy był atak lub groźby, padły z ust policji o godzinie 15!!! Czyli chwilkę temu, po 5 godzinach od zdarzenia. 4 godziny temu policja mówiła o ataku. A 40 minut temu już tego nie potwierdza...
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:50:33
  • 1
@Maro88z: jeżeli zarzucasz mi ze nie znam prawa, to aby nie było żeś dyletant, wskaż gdzie się mylę i podaj argumentu na swoje słowa.

Jeżeli nikt nie strzela do uciekających dilerow to A/ skąd pewność ze to był diler a nie klient? B/ podaj wykaz „zawodów” do których można strzelać gdy podejmują próbę ucieczki. Bo chyba ten zawód ma znaczenie w kontekście czy można strzelać.

A co do trzeciego, nie
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:52:45
  • -3
@Kezcliw: gościu włącz czaszkę. Godzinę po zdarzeniu rzecznik mówi o zaatakowaniu policjanta. 5 godzin po zdarzeniu rzecznik NIE POTWIERDZA I NIE ZAPRZECZA czy był atak lub groźby. Wiec ci się zmieniło w pracy rzecznika oraz w tej sprawie przez 4 godziny, ze zmienił retorykę?
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 14:59:03
  • -4
@Kezcliw: Nie, nie mogę. To ty zarzuciles mi ze się mylę, i jestem w błędzie, wiec zakładam ze miałeś ku temu podstawy i argumenty, a nie było to damskie „nie masz racji, bo ja mam racje”. Ja swoje wypowiedzi opieram na faktach, poświęć tez swój cenny czas zamiast bezmyślnie kogoś negować.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 15:15:57
  • 1
@Maro88z: „ Użycie broni palnej co do zasady wymaga – o ile okoliczności się temu nie przeciwstawiają – aby funkcjonariusz okrzykiem zidentyfikował swoją służbę („Policja!”), a następnie wezwał osobę do zachowania zgodnego z prawem, w szczególności do porzucenia broni lub niebezpiecznego przedmiotu, zaniechania ucieczki lub odstąpienia od użycia przemocy. Niepodporządkowanie się do wezwania uprawnia funkcjonariusza do uprzedzenia o użyciu broni palnej (Stój, bo strzelam”), a następnie – jeśli i to
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 15:19:19
  • -1
@ATAT-2: hahahahaha jaka sztuka, taka kultura. Ja coś wmawiam, zacytuj gdzie. Przeznaczam jakieś fakty? Zacytuj gdzie?
Zabrakło ci argumentów merytorycznych i zaczynasz beksac. Wmawiasz sobie ze cię obrażam, a niby gdzie? Bez kitu, teraz to ośmieszyłeś. Bajo
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 15:35:00
  • -6
@varmiok: a kto ci powiedział ze on zaatakował policjanta? Matka? Bo policja o godzinie 15 nie potwierdziła ze gość zaatakował.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 15:37:24
  • -10
@maniac777: policjant nie ma prawa strzelać do kogoś kto nie chciał się dać wylegitymować i zaczął uciekać.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 15:53:20
  • -8
@varmiok: policjant nie ma prawa strzelać do uciekającego, który nie chciał się dać wylegitymować. Ustawa na to nie zezwala. Koniec, kropka.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 16:01:03
  • -2
@Maro88z: hahaha. Nie będę ci ubliżał bo sam już to zrobiłeś powyższym komentarzem. Jesteś typowym Polakiem w 21 wieku. Wydaje ci że masz wiedzę, intelekt i sprawny mózg aby polemizować na poziomie z ludźmi. A kiedy nie dajesz sobie rady, atakujesz rozmówcę i spyerdalasz pod kołdrę. Jak widzisz koleżanko, ja Ci podałem argument, komentarz do ustawy o policji. A ty grzebiesz palcem w dupie i powielasz swoje mecyje z kosmosu.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 16:08:54
  • -4
@varmiok: jest niewinny do momentu prawomocnego wyroku skazującego. Konstytucja :D
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 16:10:13
  • -10
@WyimaginowanyPrzyjaciel: i starą twoją. Ament.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 16:11:34
  • -4
@arturmacho: najwyżej medal ze stolca.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 16:15:04
  • -14
@EnsFCB: nie dostanie 25 lat, bo milicjant może zabić na służbie każdego, bez powodu (choćby sąsiada który mu szturcha babę) i nie będzie odpowiadał za morderstwo, lecz za przekroczenie uprawnień. Taki właśnie urzędniczy immunitet do represjonowania obywateli.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 16:31:49
  • -6
@Mario7400: serio, chcesz na siłę z kogoś cisnąć bekę, tylko dlatego, że używa określenia „ denat zaatakował”. To nie jest matura aby specjalnie dla ciebie formułować zdania w stylu „21 latek stał, pomyślał i zaczął uciekać, aby za moment zginąć z rąk policjanta i zostać denatem, który nie może już usłyszeć ani przeczytać jak najmądrzejsi pomawiają zmarłego tragicznie mężczyznę, o zaatakowanie goniącego go policjanta, nożyczkami wielkimi jak skuerwesyn.”
Każdy rozumie
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 16:56:00
  • -1
@kapusta5: większość tego niedoczyta do końca, a już na pewno nie zrozumie. W większości się zgadzam. Aczkolwiek winny jest nie tylko policjant. Winę ponosi również system, społeczeństwo które nie ma wymagań (prócz pieniędzy) wobec władzy..
Obowiązkowa kamera na ciele każdego policjanta mającego styczność z zatrzymanym obywatelem byłaby jedynym niepodważalnym dowodem i gwarancją sprawiedliwości, czy raczej uczciwości. Tyle że sprawiedliwość i uczciwość kończy się tam, gdzie zaczyna się władza i pieniądze.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:01:01
  • -5
@varmiok: sypie to masa.

A co do czytania, chętnie, tylko po co? B--Ń PALNA NIE JEST ŚRODKIEM PRZYMUSU BEZPOŚREDNIEGO.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:06:48
  • -7
@varmiok: koleś zaatakował? Masz urojenia. Na chwile obecną żaden psiur nie stwierdził ze koleś zaatakował lub groził, nikt nie ujawnił w co został postrzelony ten koleś (A TO JEST JUŻ WSKAZÓWKA ZE JEST TU COŚ UKRYWANE). I jeszcze jedno, rzecznik informuje ze policjant został zmuszony do użycia broni. Ale w jaki sposób został zmuszony to juz kolejna tajemnica. W policji jest jak w życiu. Na 100 jednostek tylko max 10
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:10:31
  • -2
@Kezcliw: jasne ze jest. I na tej podstawie wiadomo kiedy policjant może użyć broni, w jaki sposób i w jakich okolicznościach.

Pacjent odesłał mnie do lektury o ŚPB, a ja pytam po co skoro tam nie ma nic o broni palnej :(

Tobie tez o coś chodzi, tylko narazie jedynie ty rozumiesz o co :)
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:17:16
  • -3
@Kezcliw: jedyne spiski to maja w smolensku. Logika i umiejetność dedukcji to coś, bez czego sobie można w życiu poradzić. Dlatego możesz chodzić po tym padole, i klepać takie farmazony jak w twoich komentarzach.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:20:20
  • -2
@varmiok: tak? Od kiedy to prokuratura daje pozwolenie na to co może mówić rzecznik policji?

No i dlaczego prokuratura pozwoliła powiedzieć rzecznikowi ze gość miał nożyczki i torebkę z proszkiem, ze policjant zmuszony został aby do gościa strzelić, ale juz prokuratura nie pozwoliła powiedzieć w co trafiła kula i dlaczego policjant został zmuszony. Hehehehehehe.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:25:08
  • -4
@Kezcliw: widzisz, tylko ty uPatrywsles we mnie mistrza. Ale to miłe, ze doszukujesz się mistrzostwa u ludzi którzy umieją posługiwać się dedukcja i logika.
Wierzyć możesz w co chcesz. Każdy może. Bo wiara jest dla tych, którzy nie potrafią samodzielnie myśleć.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:32:43
  • -2
@varmiok: ja pytałem o pozwolenie a ty bredzisz o zakazie HAHAHSHAHAHAHA. Wiec ci odpowiem prokuratura ma gowno do gadania. Dobro śledztwa to wymysł dla bezmózgów. Bo jedno śledztwo może mieć jakieś dobro, a drugie już nie? No brawo. KAŻDA ZE STRON, WŁĄCZNIE Z POLICJA MA ZAKAZ UJAWNIANIA INFORMACJI POCHODZĄCYCH Z PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA. I dotyczy to wszystkich zdarzeń mających miejsce od momentu wszczęcia postępowania. Okoliczności opisujące Przebieg zdarzenia mogą być powielane
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:35:53
  • -2
@Kezcliw: zatem wiem więcej niż cała reszta. I na ten moment ci to powinno wystarczyć. Za kilka dni będziesz mógł przeprosić za te bzdury które tu wypisałeś. A przez ten czas pofantazjuj o tym ze umiesz myśleć.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:42:03
  • -8
@less_is_more: a skąd to kłamstwo ze zaatakował policjanta? Komentujesz a nawet nie sprawdziłeś.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:46:20
  • -3
@varmiok: teoretycznie wg ciebie. Teoretycznie ty tez masz mózg a z jakiegoś powodu z niego nie korzystasz. TEORETYCZNIE I PRAKTYCZNIE, B--Ń NIE JEST ŚRODKIEM PRZYMUSU BEZPOŚREDNIEGO BO GDYBY TAK BYŁO TO BYLE FRAJER, WIELKI OCHRONIARZ W BIEDRONCE, czy ciec na budowie mógłby mieć b--ń posiadając podstawową licencje ochroniarza.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:52:09
  • -1
@Kezcliw: przeczytaj i spróbuj zrozumieć.

Art. 17 ustawy o Policji zezwala policjantowi na użycie broni palnej tylko wtedy, jeżeli środki przymusu bezpośredniego (fizyczne, techniczne i chemiczne środki służące do obezwładniania bądź konwojowania osób oraz do zatrzymywania pojazdów, pałki służbowe, wodne środki obezwładniające, psy i konie służbowe, pociski niepenetracyjne, miotane z broni palnej) okazały się niewystarczające lub ich użycie, ze względu na okoliczności danego zdarzenia, nie jest możliwe, oraz wyłącznie:
1) w celu
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 17:57:31
  • -2
@varmiok: może dlatego, że nie jestem w teatrze gdzie wymagają kultury na wyższym poziomie.
Wg prawa nie jest ale wg ciebie jest. Wg ciebie a nie wg logiki z która się musiałeś minąć.

Idąc twoim tokiem rozumowania, to ksiądz, który 13 letniemu ministrantowi wali konia, w świetle prawa popełnia przestępstwo, ale wg ciebie robi dobrze. Ministrantowi dobrze.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:01:33
  • -3
@varmiok: serio serio :(
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:11:02
  • -1
@kapusta5: mądra wypowiedź. Obawiam się, że zbyt mądra dla naszego społeczeństwa i naszych czasów. Przypadków o których napisałeś jest tyle samo, ilu policjantów ginie w Polsce na służbie z rąk przestępców. A na pewno jest ich mniej niż obywateli ,którzy giną z rąk policjantów na służbie.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:13:26
  • -4
@Kezcliw: do tego potrzebujesz niestety intelektu, umiejętności dedukcji, zrozumienia akt sprawy i odrobine umysłu analitycznego.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:15:04
  • -1
@grochocky: to możliwe, bo obok miejsca zdarzenia jest zakład fryzjerski :D
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:17:22
  • -8
@ondraszek: ćpunka to twoja stara alkoholiku :)
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:20:30
  • -8
@Antorus: gdyby tak się stało to po roku z policji zwolniono by polowe policjantów za złamanie prawa. Dlaczego w sądach nagrywa się rozprawy (audio lub nawet video) ale na komisariacie już nie ma takiej potrzeby podczas przesłuchań zatrzymanych bądź świadków...
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:21:49
  • -3
@Petyr: chyba ty
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:22:56
  • -3
@Arek656: ze stolca.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 18:24:30
  • -3
@varmiok: a po czym wnioskujesz moją płeć? Zapewne z tego samego źródła, jak te swoje knowania w sprawie tego morderstwa w Koninie.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 19:06:43
  • -3
@hunteroza: A jeśli ich nie wyciągnął to ty jesteś debil?
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 19:10:48
  • -7
@ondraszek: to był kogoś syn, brat, wnuk. I o ile wiadomo, ze ruchał 12 latek, nie gwałcił i nie okradał emerytek i emerytów. Wiec był zwyczajnym małolatom który zginął z rąk tych co to maja zapewniać bezpieczeństwo. A skoro tak, to p---s z tym czy ci go żal czy nie, ale jak mundurowy zabił to należy się wszystkim uczciwe wyjaśnienie sprawy, aby nie zginął następnym razem twoj brat czy córka.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 19:13:51
  • -14
@martin_villian: aaa z medalem przesadził, to jakieś argumenty na to ze był patusem? Bo jak o tym świadczy fb, to murzyński p---s w annus tych, którzy oceniają człowieka po fb. A ci co fb nie maja to zapewne nie istnieją ..
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 19:20:28
  • -9
@martin_villian: następny omnibus. A kto do ch.... wafla stwierdził ze gość się rzucił z nożyczkami??? NIKT, BO NAWET SAME POLICJANTY ZACZĘŁY POWTARZAĆ ŻE NIE POTWIERDZAJĄ ZE ZAATAKOWAŁ POLICJANTA CZY MU GROZIŁ.
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 19:28:30
  • -8
@ondraszek: mnie to rybko gdzie chodzisz. Jesteś alkoholikiem, srasz po przeręblach i udajesz Ą Ę.

Jeżeli sprzedawał d---i komukolwiek to był takim samym biznesmenem jak ten co sprzedaje p-------y i a-----l. Od papierosów umierają miliony, tak jak od alkoholu. A po alkoholu ludzie dokonują tysięcy przestępstw. A spożywając a-----l, nie są przestępcami tylko dlatego ze państwo postanowiło zarabiać na tej substancji psychoaktywnej. Tez n------k tylko zdepenalizowany. Marihuanę która kupisz w
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 19:31:46
  • -9
@less_is_more: Ale to jest dalej twój problem że nie zadałeś dobie trudu, aby zweryfikować informacje. Oczywiście nic personalnego, ale pochwalasz zachowanie policjanta a nie zadałeś sobie trudu weryfikacji..
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 19:37:34
  • -2
@suchol: tak? To może spróbuj jeszcze zrozumieć to co czytasz i nie powielaj farmazonów. Proszę bardzo, przepraszać nie musisz. Ale zacznij myśleć

Art. 17 ustawy o Policji zezwala policjantowi na użycie broni palnej tylko wtedy, jeżeli środki przymusu bezpośredniego (fizyczne, techniczne i chemiczne środki służące do obezwładniania bądź konwojowania osób oraz do zatrzymywania pojazdów, pałki służbowe, wodne środki obezwładniające, psy i konie służbowe, pociski niepenetracyjne, miotane z broni palnej) okazały
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 19:40:41
  • -9
@less_is_more: to na c--j pochwalasz czyjes zachowanie, gdy nie wiesz jsk było? Kiedyś ktoś ci coś powie, ty uwierzysz na słowo, niezwryfikujesz, puściSz to dalej, dostaniesz w łeb od człowieka o którym były te słowa, i polecisz na policję ze cię uderzył, czy pretensje będziesz miał do tego co ci to powiedział? Wtedy tobie może coś pęknąć ..
wspak
wspak
wspak 14.11.2019, 23:15:55
  • -5
@ChcemyWolnychLoginow: musisz nauczyć się rozumieć sarkazm. A-----l to jedna z substancji psychoaktywnych, wpływających na świadomość, tak jak n-------i. A te media o których wspominasz to co k---a jest? Nic innego jak robienie wody z mózgu. Komu, to już zależy kto za to płaci.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 06:46:06
  • -5
@atraxx: wstań i z-------l głowa o ścianę, wtedy spełnię twoja prośbę. Obiecuje.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:24:56
  • -2
@suchol: fakt, nie zwróciłem uwagi. Jedyne co się zmienia to art 12 ustawy o ŚPBiBP,
treść jest bliźniacza.
Kolejno, piszesz że to nie broni podejrzanego?
Japier... widziałeś kiedyś martwego który się broni?
I wbij sobie do głowy, status osoby podejrzanej wymaga spełnienia warunków opisanych w KPK. Podejrzewać możesz babę że montuje ci rogi, ale nie będzie ona podejrzaną w świetle
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:29:02
  • -3
@atraxx: a czy ja się przejmuje? Nie, przejmuje się przestępcami w mundurach, mordercami w kitlach lekarskich, itp.
A zrobić to mógłbyś z powodu swojego komentarza o usunięciu konta.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:34:48
  • -4
@ondraszek: agh? I ze niby A Gównem Handlujesz sobie dla zdrowia, czy zwyczajnie prężysz się tutaj, że uczęszczałes do jednej z krakowskich uczelni, która to dał a ci mózg, intelekt i nauczyła niby myśleć? Hahahahaha. No beka z typa. Nie mam bólu d--y. Mam tylko alergie na takie jednostki jak ty. Cwaniakujesz, a później wychodzi z ciebie zwykła prujdupa.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:38:06
  • -5
@less_is_more: nie nazywaj gwiazdorami ludzi mądrzejszych i rzetelniejszych od ciebie. to nie twoja wina. twoja baba ma mniejsze p----i, moja ma większe, tak samo Jest z intelektem. Natura. Siusiakiem mózgu nie nadgonisz kolego mojej kozy.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:41:17
  • -1
@UmrzecZmilosci: ale masz jeszcze nogi, a jak koślawo biegasz to masz pecha.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:42:26
  • -1
@FWNietzsche: a możesz kogoś ZASTRZELIĆ NIEŚMIERTELNIE?
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:44:11
  • -3
@rako707: poczytaj może jeszcze raz bo kłamiesz.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:47:28
  • -9
@errorek95: jak tobie zabija dziecko to ciekawe jsk się zachowasz ty k---a idioto.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 07:55:50
  • -4
@atraxx: ciasteczkowy potworku, dlaczego maniupulujesz? Gdzie napisałem ze policja to mordercy, lekarze to mordercy? To byłoby generalizowanie. Skoro napisałem o mordercach w mundurach czy w kitlach, to... we Wrocławiu Igor Stachowiak został zamordowany przez funkcjonariuszy na służbie. Zatem osoby w mundurach są odpowiedzialne za jego smierć. Generalnie myśl skuteczniej.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 08:00:00
  • -2
@UmrzecZmilosci: a zamiast broni powinieneś mieć w------r analny. Mógłbyś go użyć dopiero gdybys mnie dogonił. Finalnie wkladalbys go tylko w swój annus. Jak chcesz mnie wylegitymować i ja ci uciekam to w siuraku mam twoje wezwania do zatrzymania się, a jeśli do mnie strzelisz z broni, to będziesz musiał mi podrzucić jakieś nożyczki żeby nie wyszło ze jesteś zwyczajna pisda i morderca, który nie trzyma ciśnienia i niewiele potrafi.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 08:06:39
  • -3
Pamiętaj ze nawet patus wyrucha twoją kobietę. A wtedy pójdziesz na policję, zwrócisz się do patusow o pomoc czy sam zostaniesz patusem. Pamiętaj ze dzisiaj czujesz się królem życia, a jutro możesz grzebać palcem we własnej dupie. Dlatego ubliżaj dalej, poniżaj innych, póki możesz boCHaterze :)
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 10:19:56
  • -2
@UmrzecZmilosci: przez 2 pierwsze wiadomości wiedziałeś o co chodzi. Nagle pojawił ci się Blue screen na mózgu i nie wiesz? Podpowiem, zapewne dlatego, że nie potrafisz używać siły argumentu, i w zamian chciałbyś używać argumentu siły. Słowo klucz, chciałbyś, bo ani broni, ani siły, ani siły argumentu nie jesteś wstanie posiąść i skutecznie tym operować. I na to leków nie zajdziesz.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 13:22:24
  • -2
NAJNOWSZE INFORMACJE. Smuteczek obrońców policjanta...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 13:33:34
  • -2
@less_is_more: pokolenie xD gdybym
Wiedział wcześniej... masz poczytaj prowokatorko https://fakty.interia.pl/wielkopolskie/news-prokuratura-wszczela-sledztwo-w-sprawie-21-latka-postrzelone,nId,3336453
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 13:35:48
  • -3
@UmrzecZmilosci: następny pacjent z pokolenia xD... ćpie to co lubię, a na ciebie jeszcze nie stać. Tymczasem muszę Cię zasmucić, se poczytaj
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 13:46:43
  • -1
@FWNietzsche: a to takiego towaru to u mnie w mieście jeszcze nie ma.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 13:50:20
  • -2
@nadsztygar: piętnujcie najpierw swoje niedoyebanie mózgowe prawilne trampki PRZESTĘPCA TO NA TEN MOMENT POLICJANT
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 13:52:03
  • -1
@suchol: @varmiok: CHYBA JESTEŚ W CZARNEJ DUPIE, naturalnie
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 13:54:14
  • -1
@wspak: NAJNOWSZE INFORMACJE W TEJ SPRAWIE. WIĘKSZOŚĆ TUTEJSZYCH PRAWILNIAKOW NIESTESTY, NIEWESZŁO
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 14:52:31
  • -1
@nadsztygar: Dzieciaku :) to miłe, od razu czuje się 20 lat młodszy.

Ale do brzegu, stwierdziłeś ze dobrze policjant zrobił, wyrwał chwasta. Teraz coś majaczysz, że postępowanie w takich sprawach to norma.
Widzisz albo świadomie manipulujesz albo jesteś głupszy od dzieciaka. Postępowanie owszem jest oczywiste. Ale chyba nie dotarło do Ciebie, że postępowanie nie jest prowadzone w kierunku zasadności użycia broni palnej, lecz w zupełnie innym kierunku. Podpowiem ci kluczowe
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 14:55:50
  • -2
@less_is_more: hehe, mogłaś się nie pruć i nie cwaniakować nie mając pewności, że masz racje. Zbłaźnilas się wiec ta twoja czarnolista mnie tak boli ze hoho. Typowy kozok, co to wyżej sra niż dupe ma, a kiedy trafi na sprtyniejszego od siebie to go blokuje. A na ulicy chcesz się witać ;) bywaj wełniana istoto.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 14:57:44
  • -2
@UmrzecZmilosci: jeśli tym specjalistą jest twoja baba to poproszę. Jeśli nie to grzeczniej proszę.
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 14:59:56
  • -2
@waydack: prędzej zaczniesz swojej babie walić konia niż twe marzenia się spełnia. Jakie prowokejszyn, takie kontrao.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 12:33:28
  • 0
@UmrzecZmilosci: PO CO SIĘ BŁAŹNIŁEŚ
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 12:34:05
  • -1
@Kezcliw: PO CO SIĘ BŁAŹNIŁEŚ
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 12:34:45
  • 0
@rako707: Ot co
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 12:36:32
  • -1
@Kontrrewolucja: @atraxx: @ondraszek: @atraxx: Pozdrawiam
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 12:38:27
  • 0
@varmiok: @ATAT-2: @ChcemyWolnychLoginow: PO CO SIĘ BŁAŹNIŁEŚ
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 12:38:56
  • 0
@less_is_more: PO CO SIĘ BŁAŹNIŁEŚ
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 12:59:26
  • 0
@UmrzecZmilosci: chciałbym ale obecnie jest u twojej kobiety.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:06:46
  • 0
@ATAT-2: opieram się na oficjalnych informacjach, faktach. Obejrzyj sobie na YT CO MÓWI OJCIEC ORAZ ŚWIADEK NIEKTÓRYCH CZYNNOŚCI. Dalej gdybasz, ja opieram się na faktach. Nie zakładam ze osoby z otoczenia rodziny małolata kłamią. Jedyne fakty wychodzą właśnie od tej strony, druga strona, czyli urzędnicza dalej trzyma głowę w piasku. To o czymś świadczy, bo gdyby dzieciak był winny to już dawno padłyby dowody, jak to ma miejsce w
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:16:14
  • 0
@varmiok: serio, ty używasz myślenia? Gdzie tam jest napisane ze posiadał przy sobie metamfetaminę? info jest takie ze to
Pochodna.... metaamfetaminy. Teraz sobie sprawdź co może być pochodna metaamfetaminy.... jestes manipulantem i ignorantem, ponieważ nigdzie nie ma informacji potwierdzonej aby gość zaatakował policjanta!! Nigdzie. A twoje rozkminy, dlaczego dostał prawdopodobnie w okolice serca od przodu są absurdalne. Podpowiem, może gość uciekał, dobiegł do bramki, bramka była zamknięta lub otwierała się
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:17:03
  • -1
@Kezcliw: nie, twoja koza
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:22:21
  • 0
@ATAT-2: @varmiok: obejrzyj jeden z drugim co mówi ojciec oraz kuzyn. Nie mam podstaw by im nie wierzyć. A skoro nikt nie poinformował rodziny o zdarzeniu, nie okazano wsparcia, pomocy psychologa, nie przesłuchano policjanta bo mu głowa siadła po zastrzeżeniu dzieciaka, a Jednocześnie ojca pozostawili samemu sobie, skoro prokuratura miała problem z dokumentami ażeby mogli odebrać ciało... normalne praktyki przy śmierci kogokolwiek to pomoc psychologa, policjant dostał, ojciec
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:30:56
  • 0
@ATAT-2: zgoda. Tylko od wyroków jest sąd. Wyrok to tu już większość wydała na dzieciaka, ze diler, dobrze ze zginął i brawo policja. I domniemania to były w dniu zdarzenia. Teraz to już są raczej fakty, szczątkowe ale fakty. Dopóki ktoś tego nie podważy to dalej nimi będą. A co sądów, kiedy sąd nie ma na coś dowodów, tylko poszlaki, to wydając wyrok pada magiczne „ z doświadczenia sądu wynika”.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:37:59
  • 0
@varmiok: jeżeli nie zabiła go policja to kto? Sam się zabił czy leciał gołąb, nasral akurat na cyngiel i padł strzał ? Zabił policjant, pytanie tylko czy okoliczności dawały mu prawo do oddania strzału. Podkreślam jeszcze jedno, z zeznań 15 latka wynika ze ten słyszał słowa stój bo strzelam, gdy policjant biegł za 21 latkiem. I jeżeli świadek zdarzenia tak mówi, zatem to samo zeznał pod odpowiedzialnością karną, to policjant
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:42:00
  • 0
@varmiok: jak włączysz mózg to możemy polemizować dalej. Poszukaj merytoryki.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:43:58
  • 0
@ATAT-2: to są fakty, jeżeli faktem nie są wiadomości tekstowe ujawnione przez 15 latka, to chyba nie mamy o czym rozmawiać.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 13:49:34
  • 0
@varmiok: w tej chwili wykazałeś ze jesteś kłamca lub ciężki dyletant. Zwykły farmazon. Pod odpowiedzialnością karna świadek zeznaje najpierw na komisariacie, przed prokuratorem, a w ostateczności dopiero przed sądem. Otrzymując status świadka, co jest podstawa do złożenia zeznań na komendzie, zawsze musisz być pouczony o odpowiedzialności oraz o prawie do odmowy udzielenia odpowiedzi w przypadku narażenia na odpowiedzialność siebie samego lub bliskich.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 14:09:24
  • 0
@ATAT-2: zanim odpowiem, mam jedno pytanie, czym jest zatem wg. Ciebie fakt, dowód. Chciałbym zrozumieć twoja perspektywę aby odpowiedzieć.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 14:19:43
  • 0
@ATAT-2: >

Wiemy również, że posiadał n-------i, zaatakował policjanta i uciekał podczas próby przeprowadzenia kontroli. Jak to możliwe, skoro był niewinny?

Nie zrobił dobrze, że zabił ale podjął adekwatne kroki w celu ochrony swojego życia po ataku nożyczkami ze strony denata. Pisząc kolokwialnie - sam się prosił o kłopoty..


patrol chciał wylegitymowac dwie osoby, które
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 14:24:42
  • 0
@varmiok: do jakiej reszty? Zapytaj raz jeszcze w ramach pokuty , chętnie cię ostatni raz wypunktuje.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 15:05:16
  • 0
@ATAT-2: wejdź sobie na fb na profil stonogi, tam jest (jako pierwszy) filmik w którym 15 latek, jeden ze świadków mówi jak było na miejscu zdarzenia oraz już po nim. Warto. Dzięki temu zobaczysz jak policja, już po zdarzeniu, na komendzie złamała prawo. Zobaczysz również treść rozmowy i umawiania się na atomizery. Stonoga nie musi mówić prawdy, i nie o niego chodzi. Skoro dzieciak oficjalnie mówi to co mówi, to
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 15:16:19
  • 0
@varmiok: to ty miałeś podac co jest pochodną metaamfetaminy.
Jednostronnie to możesz zadrukowac kartkę papieru. Człowiek nie może być jednostronny, najwyżej stronniczy, ale nie W swojej sprawie lub sprawie bliskich.

Wejdź na fb na profil stonogi, pierwszy filmik i tam 15 letni świadek opisuje zdarzenie, pokazuje zapis rozmowy na fb, oraz opisuje co było po zdarzeniu. Tam również padają słowa mówiące o możliwości złamania prawa przez policjantów, już po zdarzeniu.
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 15:19:47
  • 0
@varmiok: obejrzysz nagranie o którym napisałem to wtedy klep w klawiaturę. Narazie jednostronnie pajacujesz :)
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 15:30:15
  • 0
@ATAT-2: obejrzysz filmik to wtedy pożegnaj się raz jeszcze. Dzieciak publicznie oświadcza co zeznał i co podpisał. A skoro tak to nie Ma podstaw by nie wierzyć w jego słowa.
Mógłby to nawet powiedzieć w pani domu , efekt ten sam. Wiadomości z fb są dowodem ze nie spotkali w celu transakcji narkotykowej, zeznania dzieciaka są dowodem w sprawie, skoro oświadczył ze to samo zeznał. A ze strony policji masz
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 15:42:04
  • 0
@ATAT-2: @varmiok: między wierszami czytać nie umiecie ale POCZYTAJCIE

Ciekawostka jest tylko taka, ze ojciec świadomie zrezygnował z prawa do obecności podczas sekcji zwłok z wiadomych powodów. W nagrodę nie zostali poinformowani o jej wynikach pomimo, ze ojciec mógł przy niej być.
Oczywiście dobro śledztwa. To ciekawe ze nikt jeszcze nie zatrzymał 15 latka pod zarzutem działania na szkodę śledztwa, mówiąc na nagraniach to co mówi. Pozdrawiam panów
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 16:01:06
  • 0
@ATAT-2: @varmiok: patrzcie, jest kolejna ofiara tego dramatu. Kto by pomyślał ze denat może doprowadzić do rozstroju zdrowia policjanta. POLICJANT KTÓRZY ZABIŁ, TRAFIŁ NS OBESRWACJE PSYCHIATRYCZNĄ. LEKARZE BĘDĄ SPRAWDZAĆ CZY POLICJANT NA SŁUŻBIE, W CHWILI STRZELANIA Z BRONI DO NIEUZBROJONEGO CZŁOWIEKA, BYŁ POCZYTALNY
wspak
wspak
wspak 18.11.2019, 19:47:25
  • 0
@atraxx: a smaczne to? Bo ja zawsze wypluwam :(
wspak
wspak
wspak 20.11.2019, 13:53:24
  • 0
@varmiok: doprawdy? Biedni żołnierze.
wspak
wspak
wspak 20.11.2019, 14:13:02
  • 0
@varmiok: całuje rączki szanownej pani.
wspak
wspak
wspak 20.11.2019, 16:16:07
  • 0
@varmiok: do konina mam tyle samo, co ty do tytana intelektu. Czyli w c--j i jeszcze kawałek.
Ale potwierdzam nie wiem. Dlatego nie brnę dalej w temat, abyś mi nie zarzucił dyletanctwa. Nie chce nawet, abyś ty się dzielił swoimi doświadczeniami w tej materii. Z poważankiem majster.

652

Oskarżyli go o rasizm! Poszło o Ukraińców...

Oskarżyli go o rasizm! Poszło o Ukraińców...

Niebywałe kontrowersje i mnóstwo dyskusji wzbudził post moderatora grupy Praca Toruń. Internauta upomniał ogłoszeniodawców, że grupa jest polskojęzyczna i nie ma w niej miejsc na posty wyłącznie w języku ukraińskim.

NaSygnale24
z
ddtorun.pl
dodany: 14.11.2019, 09:32:21
  • 190
  • #
    polska
  • #
    torun
  • #
    ukraina
  • #
    ukrainiec
  • #
    rasizm
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 08:22:57
  • 9
Zasady na grupie byly jasno opisane. I jak komus nie pasowało to wypuerdalac. Zachowanie moderatora słuszne, a zarzucanie mu braku dyplomacji trąca szukaniem problemów których nie ma. Z Ukraińcami trzeba krótko ale w granicach prawa.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

689

Znany diler z Poznania sprzedał auto, które może się rozpaść

Znany diler z Poznania sprzedał auto, które może się rozpaść

Samochód, który miał mieć tylko drobne szkody lakiernicze i wadliwą skrzynię biegów, okazał się tykającą bombą i studnią bez dna. Wg eksperta auto nie nadaje się do użytkowania i może rozpaść się nawet na prostej drodze. Diler (Krotoski-Cichy) nie poczuwa się do odpowiedzialności.

Zenon_Zabawny
z
plus.gloswielkopolski.pl
dodany: 14.11.2019, 10:17:47
  • 254
  • #
    polska
  • #
    poznan
  • #
    januszebiznesu
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
wspak
wspak
wspak 15.11.2019, 08:17:10
  • 2
Chciwość tak się kończy. Skoro ślepo zaufali komiksowi to teraz w sądzie załatwia sprawę. Nie oni pierwsi i nie ostatni. W 90% przypadków wniesienie pozwu kończy się ugodą.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • Czasem trzeba od tyłu...

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 19.11.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl