@abitbald: To są naciągacze. Straciłem tylko czas i benzynę. Wystawiłem samochód na otomoto. Kupiłem nowy w salonie w 2014. Samochód ma 5 lat i jest w super stanie, ledwo powyżej 100kkm. Żadnych szkód nawet parkingowch. Topowa wersja wyposażenia. Serwisowany ASO. Dwa miesiące temu duży serwis. Nic. autentycznie nic z samochodem się nie dzieje. Wystawiam 55.000. Dzwoni Pani z AAA że bardzo, ale to bardzo jest zainteresowana bo budują bazę samochodów.
DPD - bezczelne standardy obsługi | kadra kierownicza
Nie należę do osób, które będą robić awanturę z byle powodu. Ale tym przypadkiem DPD przekroczyło granicę. Chciałbym aby kierownictwo wysokiego szczebla dowiedziało się o tym jak traktuje się ich klientów.
z- 340
- #
- #
- #
- #
- #
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać ją jeszcze raz następnego dnia i kolejny raz jechać do klienta.
Ok. Zdaża sie, że nie da rady zawrócić. I wiesz jak powinno to wyglądać?
Tak:
„- przepraszam, nie zążyłem zaregować a jest Pan nie daleko, czy mógłby Pan zawrócić –
Jak pewnie zauważyłeś, to nie były pytania a przede wszystkim stwierdzenia po zobaczeniu tylko screena.