Cały problem LOTR i Wiedźmina sprowadza się do problemu FRANCZYZ, które już odniosły jakiś sukces.
Za przebicie się niszowej franczyzy do mainstreamu odpowiada kreatywna ekipa, która umie stworzyć artystyczną wizję i trafić do odbiorców, a później Netflixy i Amazony podłapują temat, wykupują do nich prawa i próbują je dalej po swojemu doić i monetyzować już bez żadnej kreatywności i bez zrozumienia co się widzom w tamtych dziełach podobało.
W Wiedźminie Netflixowym do
Za przebicie się niszowej franczyzy do mainstreamu odpowiada kreatywna ekipa, która umie stworzyć artystyczną wizję i trafić do odbiorców, a później Netflixy i Amazony podłapują temat, wykupują do nich prawa i próbują je dalej po swojemu doić i monetyzować już bez żadnej kreatywności i bez zrozumienia co się widzom w tamtych dziełach podobało.
W Wiedźminie Netflixowym do
- Varelse
- Iribell
- This-Is-Bigos
- MoFaja
- vateras131
- +38 innych
#famemma