@Pendunate ogolnie 996 mial okres przejsciowy ze byl bardzo nielubiany, tzw “jajecznica” to troche symbol tego, ze porsche niezbyt wiedzialo w jakim kierunku podazyc stylistycznie i to byl okres finansowego kryzysu marki, z ktorego udalo sie wyjsc dzieki Cayenne
Ogólnie opinia jest taka, ze 997 jest poprawionym 996 i bardziej bezkompromisowym, mechanicznie maja sporo wspólnego przynajmniej wersja turbo
Moim zdaniem 996 bedzie coraz bardziej ceniony, ale to pierwsze porsche chlodzone woda
@moj_wykopowy_login aktualnie 3.1-3.3 do setki bo jest po chipie, seria 3.7 ale realnie okolo 4
A pali okolo 20 w trybie sport, trudno powiedziec bo wskazania sa podane w sposob taki ile km sie da przejechac na litrze, wiec nie patrze na to w ogóle bo nie chce mi sie kalkulowac. Leje do pelna i jezdze
@swinkapl moim tez, ma jeszcze w sobie cos z klasycznych modeli
@prezesstargard prywatny import, kolega mi pomagal. Ale ogolnie bylo troche komplikacji, tam jest sporo papierow do przetrawienia i transport ogarnac tez nie bylo latwo. Statkiem do holandii, potem do PL
Raczej bym skorzystal z jakiejs firmy następnym razem, jest duzo malych importerow co maja spoko prowizje
@paw39 ten model uchodzi za kuloodporny, silnik znosi nawet 1000 koni
Ale sa trzy czeste usterki, silowniki od spoilera sa wadliwe fabryczniei psuja sie co 2-3 lata (ciekna), wymiana to okolo 17k, ale sa zamienniki z USA (rennkit eram) gdzie nie ma hydrauliki i sa wieczne, kilka tygodni temu je zainstalowałem
Druga wada to wałek rozrządu, ktory ma kanaly olejowe ktore przy większym przebiegu potrafia sie zatkac od tarcia i trzeba robic tzw “pinning”, to jest kosztowne bo wymaga wyjecia calego silnika, koszt okolo 50-60k, ale jak zrobi sie ten pinning to juz wada jest eliminowana na reszte zycia
@interpenetrate do 997.2 trzeba sporo dolozyc bo PDK winduje cenę, natomiast 991 to juz nowy rozdział, a ja raczej lubie klasyczne analogowe auta, no i tez trzeba byłoby dolozyc kilo siana do wersji Turbo
Z reszta to 997.1 to bylo moje marzenie jako nastolatka ( ͡°͜ʖ͡°)
@Grzesiek_astronaut2 z cylindrami problemy maja bodajze wersje S i 4S z 3.8 i przed zakupem koniecznie trzeba zrobic badanie endoskopem, ten 3.6 z turbo jest nie do zajechania, tzw “mezger”
Z 964 trzeba sie spieszyc, bo ceny #!$%@? do konca xd sam planuje w przyszlym roku. Marzeniem do spelnienia przed 40stka jest mieć to 964 i zrobić z niego RWB
@rafti77 ze stanami tak jest faktycznie - slyszalem o tym od paru osob ktore importowaly auta z Japonii. Ja mam jednak m.in. Ksiazki serwisowe z japońskiego ASO ktore potwierzdzaja przebieg no i stan samego auta nie wykazuje sladow zuzycia, srodek jest jak nowy, nie ma nawet rys od kluczykow czy zalaman skory na fotelach. Lakier jest oryginalny na calym aucie, a jedyne wady wizualne to dwa minimalne odpryski na bezbarwnym na
@piotrow ja ostatnio jechalem z koleżanka i wjechalem na mala dziure, to lbem #!$%@? w podsufitkę… a tu nie ma miekkiej podsufitki tylko jest alcantara naciagnieta na metalowa rame XD ogolnie komfort jest ujmijmy to - sportowy. Ale to jest moim zdaniem zaleta
@piotrow ja ogolnie obawialem sie, ze bedzie niewygodnie i malo miejsca bo mam 190 cm i grubo ponad 100kg, ale nawet fotela nie musze odsuwac na maksa. Wygoda jest taka, ze po 400km wysiadlem bez jakiegokolwiek zmęczenia czy bolu w plecach na co jestem wrażliwy. W pazdzierniku jade do Hiszpanii, tylko jeden nocleg we Francji - zobaczymy jak bedzie ( ͡°͜ʖ͡°)
#pokazauto #samochody
Ogólnie opinia jest taka, ze 997 jest poprawionym 996 i bardziej bezkompromisowym, mechanicznie maja sporo wspólnego przynajmniej wersja turbo
Moim zdaniem 996 bedzie coraz bardziej ceniony, ale to pierwsze porsche chlodzone woda
A pali okolo 20 w trybie sport, trudno powiedziec bo wskazania sa podane w sposob taki ile km sie da przejechac na litrze, wiec nie patrze na to w ogóle bo nie chce mi sie kalkulowac. Leje do pelna i jezdze
@swinkapl moim tez, ma jeszcze w sobie cos z klasycznych modeli
Raczej bym skorzystal z jakiejs firmy następnym razem, jest duzo malych importerow co maja spoko prowizje
Ale sa trzy czeste usterki, silowniki od spoilera sa wadliwe fabryczniei psuja sie co 2-3 lata (ciekna), wymiana to okolo 17k, ale sa zamienniki z USA (rennkit eram) gdzie nie ma hydrauliki i sa wieczne, kilka tygodni temu je zainstalowałem
Druga wada to wałek rozrządu, ktory ma kanaly olejowe ktore przy większym przebiegu potrafia sie zatkac od tarcia i trzeba robic tzw “pinning”, to jest kosztowne bo wymaga wyjecia calego silnika, koszt okolo 50-60k, ale jak zrobi sie ten pinning to juz wada jest eliminowana na reszte zycia
Z reszta to 997.1 to bylo moje marzenie jako nastolatka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rocznie mysle ze max 10k
Z 964 trzeba sie spieszyc, bo ceny #!$%@? do konca xd sam planuje w przyszlym roku. Marzeniem do spelnienia przed 40stka jest mieć to 964 i zrobić z niego RWB