Hej, poszukuję kogoś kto chciałby podjąć się stworzenia podstawki pod sandboxową gierkę w 3D, modele, dźwięki i cała reszta wizualno-dźwiękowej zabawy może być oparta o dowolne ogólnie dostępne assety. Wymagania:
- Multiplayer, obsługa do 50 graczy na serwer, serwery stawiane przez nas nie graczy
- System HP
- System ekwipunku
- Prosta ekonomia (gotówka jako przedmiot), możliwość zakupów u botów
- Multiplayer, obsługa do 50 graczy na serwer, serwery stawiane przez nas nie graczy
- System HP
- System ekwipunku
- Prosta ekonomia (gotówka jako przedmiot), możliwość zakupów u botów





1. W oparciu o Collider.Cast
direction - znormalizowany wektor kierunku z którym ma się poruszać postać
float distance = SPEED * Time.deltaTime;
źródło: comment_1654242407jyKxKb8MVHHEInTzVsMqDE.jpg
PobierzA jeszcze jakbyś miał problem, że mimo wszystko postać wpada czasem w collider i nie może się