Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
lhotse89 +512
Już sam nie wiem, czy to bardziej były wybory, eksperyment społeczny, czy zbiorowy, podkarpacki test na inteligencję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W samym tylko Rzeszowie ponad 12 tys. upośledzonych umysłowo xD
#bekazpisu #bekazpodludzi #wybory #podkarpacie #rzeszow #obajtek
W samym tylko Rzeszowie ponad 12 tys. upośledzonych umysłowo xD
#bekazpisu #bekazpodludzi #wybory #podkarpacie #rzeszow #obajtek
![lhotse89 - Już sam nie wiem, czy to bardziej były wybory, eksperyment społeczny, czy ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/1f147a3229510b5bdcf3490efaea658c30782cb67a0cf580a423e3139c2ffb69,w150.jpg)
źródło: 1018481814
Pobierz
W skrócie jest to połączenie Dark Soulsów, HLD i Titan Soulsów
Można ją pobrać TUTAJ
Gra jeszcze się mocno zmieni, głównie oprawa dźwiękowa bo z niej jestem najmniej zadowolony, jednak główny rdzeń gry powinien być taki sam, no może z drobnymi ulepszeniami.
Dodam, że jest to moja pierwsza taka gra i programista ze mnie żaden, ale jest w miarę git ʕ•ᴥ•ʔ
Gierkę można zwishlistować na Steamie TUTAJ
Premierę planuje w 2023, ale może wydam wcześniej, się zobaczy, nie śpieszy mi się, cały czas nad nią pracuję i kiedyś się doczekam premiery <(・ω・´)> Ale na razie, jest alfa, mapa tutorialowa, jeden bossik, contentu na 15min xD
Raczej nie powinno lagować czy crashować, debugowe rzeczy wyczyściłem, ale wrazie co, to zgłaszać ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Co do feedbacku, błędów i sugestii to można pisać tutaj na wypoku, na maila
taleofwitchsheart@gmail.com
albo na PW na discordzie
Miczał#3843
No i dzięki za granie!
#gamedev #tworczoscwlasna #chwalesie #godot #witchsheart
Wołam @Deromoniz @PicaPica #anime
źródło: comment_1651663778OPPmm9kf603gqt5woFLlTt.jpg
PobierzGrafika jest śliczna i czytelna, rozgrywka płynna, wymagająca i zadowalająca. Kiedy będę miał więcej czasu, spróbuję napisać coś dłuższego, ale tak czy siak, masz nowego fana ( ͡° ͜ʖ
Zawsze mozna w VM odpalic
Jeśli chodzi o sugestie i błędy to mam kilka, ale pewnie jesteś świadomy większości z nich.
1. Jak wyszedłem z pierwszego budynku i wróciłem do niego z powrotem to część obiektów jak np. Brama pojawiły się na nowo nawet jak były zniszczone.
@synbozy777: Dopiero teraz miałem więcej czasu żeby usiąść. Generalnie gierka wygląda świetnie i bardzo fajnie chodzi. Gratuluję. Chciałbym kiedyś dojść do takiego etapu w robieniu własnej gry :)
Jeśli chodzi o sugestie i błędy to mam kilka, ale pewnie jesteś świadomy większości z nich.
1. Jak wyszedłem z pierwszego budynku i wróciłem do niego z powrotem to część obiektów jak np. Brama pojawiły się na
źródło: comment_1652908110DoAPfpKOVXeoYjGWUtw3ZT.jpg
PobierzCo do bugow to tak, wiem o nich, spawnowanie mobow czasami sie psuje i bede musial je naprawic, co do UI to wydaje mi sie ze kwestia subiektywna, ale zobacze czy da sie jakos fajnie ilosc healing kitow bardziej zaznaczyc :p
Czerwony potworek strzela w twoim kierunku i maja losowy kąt wiec moze wydawac sie ze pociaki sa samonaprawdazajace, ale nie
Kilka jeszcze rzeczy które znalazłem:
- Jak strzelisz w martwego wroga, to on się restartuje. W
Awiec tak:
- Walniecie martwego mobka ma animacje dostawania obrazen, dla buraczka jest to bardziej subtelne niz dla demona z mieczem wiec to jest normalne
Strzelanie z skilla nie powinno go wskrzeszac ani nic, nawet hp bar nie powinien sie pojawic, jak to dokladnie u ciebie dziala?
- To mi ludzie tez zglaszali, musze wyrazniej zaznaczyc gdzie sa urwiska
- On powinien po jakims czasie przerwac szarze, ale wkoro tego nie
źródło: comment_1653166776lFJ0nI8jXaYXLDSu4iiO0o.jpg
PobierzNagrałem jakieś filmiki, ale mój laptop sobie słabo radzi z nagrywaniem. Normalnie tak nie laguje twoja gra. To jest miejsce w którym mnie zablokował. Czysto teoretycznie możesz takie miejsca przerobić, żeby się zablokować gracza lub bossa nie dało. To już wiadomo, twoja decyzja i tego jaki masz plan.
@synbozy777: Tak to działa mniej więcej. Nie wskrzesza go do końca, ale jednak potworek wstaje :D
co do blokowania to oni maja swoje male kolizje wiec moze sie zdarzyc jezeli na sordku sciezki umrze, ale mozna ich odpychac atakami wiec w teorii przesunac i nigdy nie zablokuja drogi na amen :p (no chyba ze specjalnie
@synbozy777: Właściwie to jesteś w stanie coś z tym zrobić. Generalnie jakiś trigger, który zatrzyma gracza przy wejściu na boss arene + np. odpalenie jakiejś animacji bossa lub cokolwiek co na chwile zatrzyma gracza i da czas odpalić się bossowi poprawnie.