Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko213
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
specoolator
specoolator
Profil firmowy

specoolator

Dołączył 11 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 27112
  • Znaleziska 26273
  • Mikroblog 839
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 8
  • Dodane (14)
  • Opublikowane (1)
  • Komentowane (80)
  • Powiązane (33)
  • Wykopane (26146)

523

Revolut – wielowalutowe konto i karta dla podróżników [Recenzja...

Revolut – wielowalutowe konto i karta dla podróżników [Recenzja...

Płatność kartą za granicą w obcej walucie przypomina nieco grę w ruletkę – niemal nigdy nie wiemy, jaka kwota będzie ostatecznie widnieć w historii rachunku. Produkt oferowany przez Revolut stawia sobie za cel zlikwidowanie tej niepewności. To zadanie spełnia doskonale, ale ma także kilka...

solari
z
m.bankier.pl
dodany: 14.05.2018, 04:22:30
  • 342
  • #
    swiat
  • #
    revolut
  • #
    podroze
  • #
    ciekawostki
  • #
    pieniadze
specoolator
specoolator
specoolator 14.05.2018, 21:07:30
  • 3
Warto wspomnieć że doładowując revolut z innej karty kredytowej nie płacimy żadnej prowizji na kredytówce, gdyż transakcja jest traktowana jak zakup w necie. Gdyby chcieć wybrać gotówkę z karty kredytowej w bankomacie, to bardzo często jest naliczana prowizja.
  • 21
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

specoolator
specoolator
specoolator 14.05.2018, 21:52:17
  • 0
@darck: niby tak, ale revolutem można w 10 sekund wysłać kasę do innego posiadacza karty revolut, niezależnie w jakim jest kraju i on też może natychmiast wypłacić to z bankomatu
specoolator
specoolator
specoolator 14.05.2018, 22:16:16
  • 1
@darck: Jak promujesz jakiś bank to wymień nazwę, ja nie znam banku który wymienia waluty po tak niskich kursach jak revolut. Banki często naliczają opłaty miesięczne za wydane karty, w revolut nie ma opłaty miesięcznej w wersji podstawowej. Co do limitu w revolut nie chodzi o żadne proszenie. U mnie jest tak, że kartę revolut mam ja i żona. Tym samym limit wypłat mamy 800pln x2 i to miałem na
specoolator
specoolator
specoolator 14.05.2018, 22:21:42
  • 0
@zetisdead: doładowałem kilka razy z kredytowej z millenium i żadnych opłat, ani po stronie millenium ani po stronie revolut

2206

Sławomir Mentzen o komisji w sprawie wyłudzeń VAT.

Pokaż treści 18+

Sławomir Mentzen o komisji w sprawie wyłudzeń VAT.

Bardzo merytoryczna wypowiedź na temat podatku VAT, jego wyłudzania i komisji w sprawie wyłudzeń VAT.

Nightcrawler1609
z
facebook.com
dodany: 10.05.2018, 19:44:53
  • 251
  • #
    polska
  • #
    mentzen
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    korwin
  • #
    biznes
  • #
    polityka
specoolator
specoolator
specoolator 10.05.2018, 22:23:04
  • 37
Gość prowadził kantor, a teraz prowadzi sklep myśliwski z bronią i biuro rachunkowe. Jest tym bardziej wiarygodny, że na biznesie zna się jako praktyk, a nie tylko teoretyk. Do powiązanych wrzuciłem świeży wywiad jaki przeprowadził z nim Kamil Cebulski.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

437

Kadisz za milion dolarów - pisze Wojciech Surmacz, Forbes | Jews in Poland

Kadisz za milion dolarów - pisze Wojciech Surmacz, Forbes | Jews in Poland

Od 1997 roku kilka polskich gmin żydowskich ciągnie od Polski kasę za mienie należące do dawnych gmin żydowskich. Nikt nie kontroluje na co poszły odzyskane środki. Jak to możliwe, że państwo polskie płaci 100 milionów na cmentarz żydowski lub że stawia muzeum Żydom? Sprawa dla [$~1cad6182b91d197d7eb6c5f15dfc4d8e~$]

specoolator
z
jewsinpoland.org
dodany: 25.04.2018, 06:15:39
  • 105
  • #
    zydzi
  • #
    watchdogpolska
  • #
    polityka
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 12:55:06
  • 5
@takniejest: Oglądnąłem filmik i zgadzam się z tym panem, że to jest mafia. Ponieważ mafia z definicji to organizacja przestępcza, która ma powiązania z wysoko postawionymi osobami - politykami, urzędnikami. I taką właśnie sytuacją mamy w Polsce. Jeśli prawdą jest, że Kwaśniewski w 1997 latał do Izraela ustalać treść ustawy, aby była przychylna tylko wybranym organizacjom żydowskim, to dziś mamy podobną sytuację i pisowscy urzędnicy ustalają polskie prawo z Izraelem
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 13:24:35
  • 2
1960 została podpisana z USA umowa w sprawie roszczeń


@takniejest: Mylisz się. Umowa indemnizacyjna zaspokajała roszczenia obywateli amerykańskich i tylko ich dotyczyła.
Ustawa z 1997 roku to ustawa o restytucji dóbr kościelnych - ta sama na podstawie której kościół katolicki odzyskuje mienie. I to na podstawie tej ustawy wybrane - upoważnione gminy żydowskie doją polskie państwo.
A w zanadrzu masz kolejną ustawę w Usa, która mówi o bezspadkowym mieniu żydowskim.
Tak więc jeśli
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 13:42:48
  • -2
@takniejest: zgadza się, tamta umowa dotyczyła tylko obywateli amerykańskich, a act 447 ma dotyczyć pozostałych członków "narodu żydowskiego" bo przecież państwo Izrael wtedy nie istniało. Tu masz więcej o tej umowie: http://pressmania.pl/umowa-indemnizacyjna-pomiedzy-usa-i-prl/ - kilkukrotnie jest powtarzane, że chodzi o obcokrajowców. W act 447 będzie chodziło o polskich żydów.
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 14:15:12
  • 3
@takniejest: Od Niemców już ściągnęli co mogli, więcej nie dostaną. Jest dokładnie tak jak piszesz. Szereg zaplanowanych akcji mających raz po raz pokazywać i przypominać jak to byliśmy niedobrzy dla żydów. A wszystkie te działania wymierzone w nasze społeczeństwo i naszych polityków, aby wywrzeć na nich presję. I wszystko to wbrew faktom tego, że Polacy mają najwięcej drzewek w Yad Vashem.
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 14:39:58
  • 8
@Watchdog_Polska: Tu nie chodzi o to, aby dokopać żydom, ale by dojechać polski rząd. Odpowiedź na pytanie ile już wypłacili gminom żydowskim staje się konkretnym argumentem w sytuacji, kiedy pojawi się kolejne muzeum do sfinansowania. To że artykuł jest z 2013 nic nie znaczy, bo gminy żydowskie zgłaszają roszczenia do kolejnych działek i proceder trwa.
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 14:54:44
  • 7
@Watchdog_Polska: Płacę podatki w tym kraju. Chciałbym wiedzieć na co idą. Jeśli obecny rząd finansuje milionami złotych remonty cmentarzy i budowanie muzea Żydów, a w tym samym czasie gminy żydowskie otrzymują miliony za roszczenia, to chciałbym, żeby ludzie o tym wiedzieli. Ponieważ taki rząd jest do antypolski według mnie. Jest wiele innych potrzeb w tym kraju ( vide ostatnio niepełnosprawni ). Według mnie finansowanie tego muzeum powinno być ze środków
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 18:00:59
  • 2
@JudeMasonPolakozerca: Zgadzam się - jest to dokładnie ten sam proceder, według tej samej ustawy. Jedyna różnica według mnie jest taka, że do kościołów jeszcze chodzi kilka milionów ludzi. Natomiast żydów w Polsce może jest tylko kilka tysięcy. I teraz jeśli poznalibyśmy kwoty jakie wypłaciła Polska na rzecz gmin żydowskich to mogłoby się okazać, że na jednego statystycznego żyda w Polsce przypada np. pół miliona złotych, a my im jeszcze finansujemy
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 18:18:57
  • 0
@Watchdog_Polska: Oczywiście, że idą wały również przy odzyskiwaniu mienia przez kościół katolicki. Wszędzie tam gdzie urzędnik ma władzę na jakimś majątkiem państwowym często są nieprawidłowości. Tak jak napisałem komuś powyżej, odzyskiwana jest też kasa przez kościół katolicki i działa to według tej samej ustawy. Jednakże, jak wspomniano w artykule, kościół to ewidencjonuje i wykazuje. Natomiast według autora artykułu gminy żydowskie tego nie robią, a zapytane o kwoty odpowiadają, że nie
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 18:23:27
  • 0
@yolantarutowicz: nie sądzę, żebym się z tej mapki dowiedział ile państwo polskie wypłaciło kasy :-(
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 18:33:57
  • 0
@Atencyjny-Kitku: Rozumiem, że według twojej opinii Polskę zżera rak w postaci międzynarodowego żyda. Ale zauważ, że w artykule są wspomniani polscy żydzi. Którzy oburzają się na to co robią kolejne polskie rządy. Tylko kilka gmin żydowskich występuje jako uprawnione do roszczeń. Jeśli inni polscy żydzi zakładają gminę żydowską to im się takiego prawa odmawia. I patrzą jak te kilka gmin przejmuje, a następnie likwiduje ostatnie miejsca ich kultury w Polsce.
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 18:39:57
  • 0
@yolantarutowicz: Jest dokładnie tak jak piszesz. Proceder jest znany. Przejąć i opchnąć deweloperowi. Lokalni żydzi mają g---o do gadania i patrzą jak znika to co przetrwało wojnę. Sama mapa może jedynie obrazować skalę. Wszystkie dane są na pewno w rękach polskich urzędników. Przecież nie wypłacają tej kasy w reklamówce pod stołem. Jedynie potrzebne jest, aby jakaś organizacja o to zapytała. Mógłbym wysłać takie zapytanie sam, ale wiadomo jak potraktowaliby Mirka
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 18:49:20
  • 1
@Watchdog_Polska: Teraz czytam, że wy już prosiliście organizacje kościelne o dane jakie pieniądze dostały z budżetu: http://www.rp.pl/Sadownictwo/304019963-Siec-Obywatelska-Watchdog-skarzy-sie-na-fudacje-o-Tadeusza-Rydzyka.html Tak więc, oprócz zapytania do państwa polskiego możecie wysłać także zapytania do gmin żydowskich jakie otrzymały środki z budżetu z tytułu reparacji. Czy już kiedyś pytaliście o coś podobnego środowiska żydowskie? Czy też jest zakazane, grozi oskarżeniem o antysemityzm i banem na dotacje?
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 18:57:40
  • 2
@Jowanka: Najśmieszniejsze jest w tym artykule to, że to właśnie żydzi przez te kilka ostatnich lat przejmują nieruchomości związane z kulturą żydowską i je niszczą. Burzą budynki i sprzedają teren deweloperowi. Część polskich żydów widzi to i się oburza, ale niewiele mogą zrobić w starciu z gminami żydowskimi, które mają poparcie lobby z Izraela i USA. Tak więc historia polskich żydów jako element historii Polski znika z każdym zburzonym czy
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
25.04.2018, 19:37:33
  • 1
@JudeMasonPolakozerca: "Masakra spowodowana nieudolnością wszystkich demokratycznych rządów po 1989 roku." To nie jest nieudolność, a celowe działania. Spowodowane wszystkim brak odpowiedzialności urzędników za błędy, zaniedbania a często wręcz przestępstwa. Według mnie urzędnik, który sprzeniewierzy majątek wysokiej wartości (np. milion) powinien mieć konfiskatę majątku i 25 lat pierdla. Takie prawo jakie ustanowiono ostatnio dla wyłudzających vat. Jakby jeden sędzia z drugim notariuszem poszli pierdzieć w pasiaki, a rodzina na bruk to
specoolator
specoolator
specoolator
Autor
07.05.2018, 18:35:40
  • -1
@mrbarry: Sądzę, że tak odpisali właśnie po to, żeby uciszyć sprawę. Nie ma co na nich liczyć. Jeśli chodzi o kościół katolicki to chętnie atakują - wypomniałem im sprawę Rydzyka to nawet nie odpowiedzieli. Nikt z wypowiadających nie wymienił innej instytucji, która mogłaby z takimi pytaniami do naszego państwa wystąpić. Widać nie ma konserwatywnej czy też wolnościowej organizacji "sieć obywatelska" patrzącej władzy na rękę.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 05.06.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 17.07.2016

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking