Ostatnio udało się zejść poniżej 60s, dzisiaj udało mi się śmignąć jedno kółko w Bydgoszczy poniżej 58s ᕦ(òóˇ)ᕤ Zawsze jak wracam z toru myślę czy jest sens w rozważać większą pojemność skoro większość zabawy mam na torach kartingowych gdzie 300cc jest mega zwinne, bo lekkie. Kusi mnie zmiana, ale bawi też rozjeżdżanie początkujących na litrach ;)
@Megawonsz_dziewienc: jeżdżę na Bydgoszczy i Starym Kisielinie. Na tych prostych to mogę max 105km/h zrobić. Mocniejsze maszyny lecą 130+ ten mały moment. V-max to mogę zrobić na prostej w Poznaniu, ale tam bywam i zamierzam być rzadko, bo raz, że drożej, dwa że zawsze w środku tygodnia, a ja urlopów nie mam. Przytuliłbym mimo to coś mocniejszego, bo nie tylko po torze jeżdżę, a te 9k RPM non stop za
@Ulfric_Stormcloak: bardziej chodzi o standardowe myślenie, że każdy, który przyjeżdża jako początkujący myśli, że duża pojemność musi być szybsza. Potem dowiaduje się, że niekoniecznie, ale trudno mu w to uwierzyć. Cieszy mnie, że w końcu się wyrobiłem na tyle, że sam to widzę. A zdarzają się też mega szybkie wariaty na R6.
Chciałbym zacząć sam ogarniać podstawowe tematy przy moto, jak np. wymiana oleju czy naciąg łańcucha. Obejrzałem coś na YouTube i przy takich rzeczach jak dokręcanie śruby do spustu oleju czy dokręcanie śruby przy osi koła koleś podaje specyfikację w Nm. Jeśli jest to wysoce rekomendowane, żeby kupić sobie klucz dynamometryczny to spoko, ogarnę, ale zastanawiam się czy to nie jest przesada. Warto czy robicie to na oko? Pozwolę sobie zawołać @Man_of_Gx
@gibbs taki komplet to dla mnie overkill, bo aż tyle nagle dłubać nie będę jak nigdy wcześniej nie dłubałem ani mnie to nie bawi. Po prostu te częstsze rzeczy wolę już zacząć sam robić, bo po warsztatach latać z czymś co w kwadrans można ogarnąć samemu to bez sensu. Ale ten NT3214 chyba wezmę, bo akurat w zakresie tego co potrzebuję (chociaż pewnie
no więc jak na lamusa przystało nie do końca dobrze ogarnąłem klucz dynamometryczny. Miałem wrażenie, że klik powinien być bardziej wyczuwalny i dobre parę razy jeszcze dopchnąłem śrubę zanim pomyślałem - nie #!$%@? to jest za mocno - i wykręciłem i zacząłem od nowa. Te parę sekund za dużego dokręcenia mogło osłabić materiał na przyszłość? Póki co wszystko jest OK.
@Steven_Hyde: dwie lewe ręce. Tłumaczę sobie, że jak ojciec też tak miał i nigdy we mnie nic takiego nie zaszczepił, z najdrobniejszą pierdołą do mechanika, to tak już jest u mnie. No ale próbuję, żeby syn już nie miał tego problemu.
Trochę #!$%@? wkoło motocykla, bo odpaliłem bez zakręcania wlewu oleju (-‸ლ)
#motocykle Czy są tu osoby które przesiadły się z "litra" na mniejszą pojemność? Biję się z myślami, moje ostatnie moto to była Yamaha R1, na której zrobiłem około 20 tys km. Szczerze ten typ motocykla odpowiada mi najbardziej. Mieszkam w górach więc mogę pobawić się na serpentynach ale i robić małą turystyke. W grę wchodzi jedynie sportbike, dla mnie osłona przed wiatrem rekompensuje pozycję gdzie mamy łokcie na wysokości kolan.
@mpetrumnigrum narzekał na content na tagu - jakie buty, jaki kask, co do 15k itp., a że zawsze jestem podjarany jak dziecko po track dayu to sobie pomikrobloguję
Pierwszy raz Bydgoszcz w tym sezonie i na nowych oponach. Trochę boli, że to bardziej track morning niż track day, ale udało się zrobić aż 5 sesji, więc zajebiście. We wrześniu na starych laczkach robiłem 62s okrążenie i miałem nadzieję na zejście poniżej
#motocykle #gdansk był ktoś z was na szkoleniu indywidualnym w pszczółkach? Opłaca się dopłacić czy brać grupowe? Jak działa ac w przypadku jazdy torowej?
Wiem, ze w trójmieście kilku instruktorów oferuje również wyjazdy na kaszubskiej zakręty i przez interkom wskazuje błędy, mi chodzi głównie o schodzenie na kolano, mam wrażenie, ze siedzę bardzo sztywno na motocyklu + mam jakaś barierę i mocno zwalniam przed zakrętami
@mchmjszk: na normalnym szkoleniu na torze obojętnie jaki strój motocyklowy. Jeśli będziesz słuchać co do ciebie mówią to jest mała szansa na glebę, chociaż oczywiście jest. Czasami można wziąć u organizatora jakieś r3, ale jest wtedy znacznie drożej
@mchmjszk: to nie jest tak, że w razie gleby kompletnie zgruzujesz. Jak masz jakieś slidery to tym bardziej. Ostatnio jak byłem na torze to było szkolenie równolegle i jeden typ na nowym mt się wywalił. Niemal nie widać po moto. Do wymiany klamka hamulca
@mchmjszk: jak ci się spodoba konkretnie to najlepiej torowe r3 i jazda przyczepką na tor. Ja na razie nie mam czasu i miejsca na takie kombinacje i jeżdżę swoim
@mchmjszk: moim zdaniem przyczepka na pierwsze szkolenia to overkill. Wszyscy na kołach przyjeżdżają w turystycznych ciuchach. Będzie fajnie i będzie adrenalina, ale ostatecznie prędkości będą takie, że doświadczony koleś na 125cc by was wyprzedzał. Pojedź na spokojnie, jeszcze będzie czas na rozważanie.
Powoli mi się odechciewa zaglądać na #motocykle bo tutaj w kółko to samo. -Jaki kask wybrać i dlaczego ma to być HJC RPH70? -Dlaczego chińskie motocykle są spoko w szczególności 125 który to jeden z naszych kolegów zawsze zachwala choć nowy kosztował 4tys zł. -jakie rękawice kupić seca, schima czy rebelhorn? -strój jednoczęściowy czy dwu częściowy? -pochwalcie mój motocykl bo go wrzuciłem na wykop z jakimś smutnym opisem.
@mpetrumnigrum: tydzień temu Kisielin wg czasu z GPS telefonu 56,38s best. W większości się kręcę wokół 57 z niektórymi kółkami poniżej. Wiem, że tam 300cc dają radę zejść do 52, ale ja na naked, oponach drogowych i 35 koni mam nadzieję na 55 w tym roku.
W niedzielę poranek z Bydgoszczą. Mam nadzieję zejść do 59s. Na słabych oponach robiłem 62s w tamtym
Tak mnie naszło przemyślenie... po kilku latach przerwy wróciłem do tematu kupna motocykla, więc znowu przeglądam filmy, artykuły itd. (również wykop) z poradami typu "co kupić?". No i wszystko teraz z perspektywy czasu jakieś takie inne się zrobiło.... 10 lat temu jak kupowałem pierwszy motocykl to rynek używek nie był aż tak nasycony jak teraz i w rozsądnym budżecie nie bardzo było w czym przebierać, więc siłą rzeczy polecane modele na początek
@hornat89: zastanawiałem się nad moto 15 lat temu i odradzali mi 250. Mówili, że 500 na start spoko. Moim zdaniem 500-600 na start nie jest takie złe. Uczysz się na tym i nie jest to kompletny diabeł jeśli nie wchodzisz ostro na obroty i nie musisz tego robić. Mimo to na kupiłem 300 niecałe 3 lata temu i jestem w #!$%@? zadowolony, że taką decyzję podjąłem. Odkryłem szybko tor i
#motocykle