@Laargoo: właśnie w wersji pro okazuje się nieprzydatny, przy dwóch trybach w miejscu eko miałem normalny, a zamiast normalnego turbo :) Przy 3 trybach w pro traci sens, tym bardziej, że trzeba się zatrzymać, żeby zmienić.
@Laargoo: zrobiłem updejt ST-linkiem, teraz działa tak jak mówisz, mogę zmieniać nawet nie puszczając manetki i pokazuje na wyświetlaczu. Dodatkowy przycisk jednak się przyda :)
Kolejny mój mod #m365. 30 dodatkowych ogniw LG MJ1, pakiet 10s6p, 10 w rurce, 20 pod przykrywką. Powiększona buda na baterie. Sumaryczna pojemność 18,3Ah, szacowany zasięg 60 km. Śmiga aż miło praktycznie bez zmiany wyglądu. BMS oryginalny.
@smk666 taki był wstępny plan, ale kupiłem już zgrzane po 2, bo nie mam zgrzewarki. Fakt, wygląd partyzantka, ale daje radę ;) Luzu tam żadnego nie ma, a izoldy nie żałowałem.
10 dodatkowych ogniw 3500 mAh, 10 calówki - jeździ się wspaniale :) 1 ogniwo z tyłu, 6 weszło do rury, a 3 koło sterownika. Przejechałem w opór 20 km (pod 30 km/h) - zostało 50%. Rewelacja.
@a231: może wygląda jak robione po łebkach, ale tam pod spodem jest wg. mnie nieźle. Baterie są z blaszkami zgrzewanymi po 6 punktów. Wszystko konkretnie poizolowane, pod spodem koszulki termokurczliwe i tony taśmy izolacyjnej.
Testowa trasa po dołożeniu 10 ogniw, według hulajnogi 26.66km w dwie strony, tryb eko, po powrocie 54% baterii. Oczywiście odzyskiwanie wysokie, zastępowało większość hamowań.
Polecam każdemu, koszt niewielki 100-120zł, żadnych zmian w elektronice, oryginalny bms, dochodzi jedynie 10 ogniw i co najważniejsze - mieszczą się w oryginalnej obudowie, zachowujemy w 100% fabryczny wygląd hulajnogi, żadnych doczepianych pojemników czy obniżonej podłogi. Dla mnie to było kluczowe. Wielkie dzięki @eSUBA94 za pomysł.
Przycisk zewnętrzny - jest.
#m365 #m365pro
źródło: comment_eUjpv3cS6I5FYONsJAlna6frHjgzTbtp.jpg
Pobierz