#mecz
#mecz
źródło: comment_sJNQpTLc9P8ntGDxIDOt2I9NyT9hEvJZ.jpg
Pobierzźródło: comment_PP9bwFXdDECniC4yrOkBUHaFvoKV6vyu.jpg
Pobierzźródło: comment_Yi2XNy11TIsSfpmb7n7aZSdZxpaqujHS.jpg
Pobierzźródło: comment_SVuPxJxomzMSZcPWg9mmuRUYKNWvaQVF.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
„Ale ja czuję tuż po wyjechaniu z garażu, że feeling jest inny. Jaką różnicę mogę zrobić oponami na dystansie 400 metrów? Opony… możesz wprowadzić je w lepsze okno operacyjne lub gorsze, ale w pewnym momencie je osiągniesz, tak jak w Meksyku. W kwalifikacjach skręciłem w pierwszy z trzech zakrętów ze znacznie mniejszą prędkością, a samochód jechał prosto. Potem w niedzielę wyjechałem z garażu, a balans był zupełnie inny. Inżynierowie na okrążeniu wyjazdowym na pola startowe powiedzieli mi, że „samochód jest zupełnie inny” i ja odpowiedziałem im, że tak, feeling jest zupełnie inny” – mówi Kubica.
„Rozumiem, że punkt widzenia mediów jest taki, że opony mają duże znaczenie, ale gdy opuszczasz garaż, jedziesz prosto, potem przez dwa zakręty więc opony są mniej więcej w takiej samej formie, chyba że zmienisz swoje koce grzewcze, temperatury czy cśnienie. Jeżeli są takie same, to nie ma szans, że to opony będą miały taki wpływ, chyba że je zmienisz. Z Pirelli jesteśmy bardzo ograniczeni jeżeli chodzi o okno operacyjne. To nie tak, jak było kiedyś. Wszyscy są skupieni na tym, by utrzymywać te same opony i ciśnienia. Opony nie są czymś, co może mieć taki wpływ na feeling i przyczepność."
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
źródło: comment_IuifHiC8Y9sANUbJ8yt0C8apGGd7xECE.jpg
Pobierzźródło: comment_8fENC0kfFA2DA2x2CjUkL4kDji6smui5.jpg
PobierzRocznica
od 03.05.2024
Mikroblogger
od 14.09.2022
Wykop.pl
źródło: comment_NqRuKTlx7RWLXeGemFOPlgMVSGIkqZIW.jpg
Pobierz