Pociągi Oinasza 21: SU45 Powstanie serii SU45 spowodowane było coraz mniejszą liczbą dostępnych parowozów przy jednoczesnej wzrastającej liczbie przewozów i wciąż dużej ilości szlaków niezelektryfikowanych. W związku z tym w zakładach Hipolita Cegielskiego w Poznaniu powstał prototyp spalinowej lokomotywy przeznaczonej do ruchu pasażerskiego. Nowej serii lokomotyw nadano oznaczenie SP45. Produkcja seryjna ruszyła w 1970 roku i zakończyła się po sześciu latach z liczbą 270 wyprodukowanych egzemplarzy, z czego trzy poszły na eksport
Wiem Mireczki, że ostatnio same Audi (tak jakoś wyszło w grafiku), ale może tym razem mi wybaczycie ( ͡º͜ʖ͡º)
Dzisiaj postawiliśmy przeciwko sobie Audi RS4 o mocy 450 KM i RS6 o mocy 560 KM. Ceny pierwszego startują od 377 600 PLN, drugiego od 525 000 PLN.
Które wybrałbym sam? RS6 to większy s------n, prawdziwa bestia na czterech kółkach i to widać i słychać. Prawdziwa autostradowa lokomotywa. Paczkę robi w
@dunc1337: Dzięks kumplu :) Są fajne dni, a są i takie, jak poniedziałek i wtorek z tego tygodnia, kiedy siedzisz od rana do wieczora i piszesz jakieś bzdury, bo są targi w Szanghaju i trzeba napisać 50 tekstów o jakichś kijowych chińskich konceptach. Więc są i gorsze strony ;)
@ukrainiec: Hmm... Wiesz, ja też nie widzę problemu, ale dziś to byłoby trochę dziwne. To tak jak z filmami z lat 70, albo z programami telewizyjnymi na żywo, gdzie ludzie po prostu palili na wizji. Dziś poprawność polityczna i obyczajowa raczej na to nie pozwala. Poza tym, wydaje mi się, że chodzi też o inne techniki treningu i koncentracji. W tamtych latach widocznie podchodziło się do gry w innym stylu
Hotel California... czyli #standardmuzycznynadzis ...czyli wycieczka po wykonaniach/kowerach (najlepszych, najgorszych a czasem wręcz kuriozalnych) utworów uważanych za standardy muzyki rozrywkowej
Powstanie serii SU45 spowodowane było coraz mniejszą liczbą dostępnych parowozów przy jednoczesnej wzrastającej liczbie przewozów i wciąż dużej ilości szlaków niezelektryfikowanych. W związku z tym w zakładach Hipolita Cegielskiego w Poznaniu powstał prototyp spalinowej lokomotywy przeznaczonej do ruchu pasażerskiego. Nowej serii lokomotyw nadano oznaczenie SP45. Produkcja seryjna ruszyła w 1970 roku i zakończyła się po sześciu latach z liczbą 270 wyprodukowanych egzemplarzy, z czego trzy poszły na eksport
źródło: comment_L0M6UGv59fLYIoTiU8zLd4y1OhfkrY71.jpg
Pobierz