Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko228
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lukasz-zi
lukasz-zi

lukasz-zi

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 63
  • Znaleziska 49
  • Mikroblog 14
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

76

Nie taki KOMES święty jak go na wykopie malują...

Pokaż treści 18+

Nie taki KOMES święty jak go na wykopie malują...

Gdy zauważyłem dziś wykop o piwie KOMES przypomniałem sobie o mojej przygodzie z tym piwem i browarem. Biorąc pod uwagę zgoła odmienne doświadczenia mam wątpliwości co do tego czy nie jest to wyreżyserowana sytuacja mająca poprawić PR marki.

lukasz-zi
z
wykop.pl
dodany: 02.12.2018, 22:04:50
  • 60
  • #
    polska
  • #
    piwo
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
02.12.2018, 22:22:37
  • 7
@rkid: no pacz Pan! a wczoraj piłem KORD z Olbrachta, który już był po terminie ważności i cierpliwie był w stanie poczekać na oficjalne otwarcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
02.12.2018, 22:30:39
  • 6
@lukasz-zi: Z piwem jak z ludźmi. Każde ma swój charakter :)


@rkid: dlatego trzeba dobrze dobierać towarzystwo by nie trzeba było później po nim sprzątać (✌ ゚ ∀ ゚)☞
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 13:28:35
  • -2
Pewnie odnaleziono ślady trotylu na butelce


@oscuro: widzę, że zakopałeś z insynuacją jakoby znalezisko było nieprawdziwe. Może więc wyjaśnisz co uważasz za nieprawdziwe?

Administracji mogę podesłać mejla z nagłówkiem.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 13:31:54
  • 1
@dybligliniaczek: 30 sierpnia, szklane drzwi szafki... w takich warunkach piwa nie leżakujemy ;)


@MrFaUst: a co jest nie tak w szafce z okienkiem z matowego szkła? Światła dochodzi tam mało.

Wykop jest o wybiórczym traktowaniu zgłoszeń, a nie jakości butelek/piwa.


@MrFaUst: dokładnie. W zasadzie to nawet nie mam pewności czy wybiórcze nie polega na wyreżyserowanej reklamie.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 13:33:58
  • 1
Wykop i zobaczymy co zrobią.


@szunis: na główną pewnie i tak nie dojdzie bo większość już pewnie podążyła nurtem "Fortuna ma wspaniały PR" i głupio będzie im mieć choćby odrobinę wątpliwości, że może jednak nie jest tak kolorowo. No ale może chociaż te kilkadziesiąt osób zacznie rozważniej podchodzić do takich rewelacji.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 13:36:37
  • -2
Czasem firmy po zgłoszeniu nieprawidłowości starają się ratować swój naruszony wizerunek, po tym co im napisałeś nie było co ratować.


@kidi1: cóż mogę powiedzieć... zniszczona szafka i czas poświęcony na sprzątanie nie napawały mnie optymizmem. Niemniej jednak nie mogę się z Tobą zgodzić. Niezależnie od formy w jakiej została przekazana wiadomość honorowa firma odpowiedziałaby za szkody wyrządzone przez jej wadliwy produkt.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 13:39:02
  • 1
Bo drożdże były złe :/


@rkid: i p--o też było złe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 13:40:56
  • 2
@d340983: najskuteczniejsza forma reklamy bo przecież "w Internetach nie kłamią" więc nie można mieć żadnych wątpliwości co do prawdziwości takich historii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 13:43:42
  • -3
@daot: klient ma prawo się wkurzyć a firma, która dba o klientów powinna być na tyle elastyczna by poradzić sobie z wiadomością w takiej czy nawet gorszej formie i na tyle honorowa by odpowiadać za zniszczenia powstałe w wyniku wady ich produktu.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 15:06:02
  • 1
Nie ma zdjęć, nie ma dowodów ani niczego co by poparło ten tekst. Zakop.


@Red_u: są zdjęcia i film.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 15:08:00
  • -13
No, może i wybuchło - ale z punktu widzenia typa odpowiedzialnego za rozwiązanie twojej sprawy równie dobrze tę butelkę mogłeś rozj?#%ć sam i teraz robisz chryję bo liczysz na jakieś "bonusiki". Nie twierdzę że tak się właśnie sprawy mają - ale przedstawiam jedynie jak całą aferę może interpretować obsługa klienta, a brak jakiekolwiek odpowiedzi z ich strony mocno tę teorię uwiarygadnia.


@mnik1: pokaż mi jak rozdzielić butelkę w taki sposób
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 16:00:11
  • -3
@Red_u: przecież napisałem wyraźnie w wykopie, że link z mejla nie działa ale odtworzyłem kilka zdjęć i film i na końcu dodałem link. Czytaj do końca - tam jest link który działa.
Mejla nie zmieniałem żeby był w takiej dokładnie formie jak wysłałem (tylko nazwisko zmieniłem).
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 18:28:16
  • -6
@lukasz-zi: a przeczytaj mój post jeszcze raz.


@mnik1: przeczytałem i nigdzie nie napisałeś jak to zrobić. Osoby związane z branżą browarniczą powinny wiedzieć jak wygląda "granat piwny", który wybuchł. Jeśli więc uważasz, że mogliby to potratkować jako bulshit to świadczyłoby to o ich dużych brakach kompetencji. Nie wiem w sumie co gorsze - zwykłe olanie czy olanie na skutek takiej podejrzliwości skolerowanej z ogromnym brakiem kompetencji.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 19:31:49
  • -2
@phila_eagles: idąc Twoim tokiem rozumowania jak ktoś Ci wymusi pierwszeństwo i wjedzie w auto a Ty nie będziesz się kłaniać przed tym kierowcą to nie musi się przyznawać do winy.
Fakty są takie, że ich wadliwy produkt spowodował stratę materialnę. Wszelkie informacje zostały przekazana a ich forma jest sprawą drugorzędną. Poważna firma odpowiada za wadę swoich produktów niezależnie od tego czy klient będzie się przed nimi kłaniał czy ich opieprzy, czy
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 21:42:15
  • 0
Mam nadzieję, że tym razem precyzyjniej przekazałem sposób postępowania, w którym trudne sytuacje możemy rozwiązywać bez spiny :)


@phila_eagles: tylko jak widzisz niezależnie od tego jak się w tym scenariuszu zachowasz fakty pozostaję te same, w żaden sposób nie wpływa to na winę. Można się wykłócać na temat tego czy mój mejl był napisany poprawnie i sam również patrząc na to z perspektywy czasu wiem, że dziś inną wiadomość bym
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 21:50:08
  • 0
Przecież napisałem ci wprost - Z PUNKTU WIDZENIA SUPPORTU MOŻE WYGLĄDAĆ TO TAK, ŻE TĘ BUTELKĘ ROZj@!@ŁEŚ SAM.


@mnik1: widzę, że to Ty nie czytasz. przecież Ci odpisałem:

Jeśli więc uważasz, że mogliby to potratkować jako bulshit to świadczyłoby to o ich dużych brakach kompetencji.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 21:54:01
  • 1
@lukasz-zi: Drobna różnica: wg RateBeer Kord lepszy niż 99 % piw w stylu Quadrupel (chociaż nie wiem, czy to dokładnie ten Kord)


@w__k: tak, to ten co podlinkowałeś. Swoją drogą - polecam. Zwłaszcza jak ktoś ma blisko Intermarche bo z apką jest teraz po 18zł.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 22:14:25
  • 0
@Razis: czyli uważasz, że olewanie klientów którzy ponieśli straty na skutek wadliwego produktu jest słuszne i producent nie powinien odpowiadać za swój produkt?
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
05.12.2018, 21:23:26
  • 0
@mnik1: Traktuj klienta jak śmiecia... Wyśmienita strategia!


@Cynikt: @Cynikt: na szczęście jest konkurencja więc można wybierać. Wykop znam od wielu lat, kiedyś udzielałem się doś aktywnie i miałem "bordo" także takie głosy mnie nie dziwią bo już wtedy panowała moda na robienie winnych z poszkodowanych.

W firmie, która dba o klienta nie trzeba przywiązywać wagi do tego jak zostanie napisana wiadomość. Nie o to w tym chodzi. Amazon
lukasz-zi - > @mnik1: Traktuj klienta jak śmiecia... Wyśmienita strategia!

@Cynikt...

źródło: comment_HXO5rk6dSuOzmltvZ268UKZ9Jtgd1nBK.jpg

Pobierz
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi 02.12.2018, 22:11:10
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
03.12.2018, 10:48:31
  • 0
@NorskArisk: https://www.wykop.pl/link/4673219/swietne-podejscie-browaru-fortuna-do-klienta/
  • Odpowiedz

1548

Świetne podejście browaru Fortuna do klienta

Pokaż treści 18+

Świetne podejście browaru Fortuna do klienta

Miesiąc temu zakupiłem zestaw konesera z Browaru Fortuna. Znajdowały się w nim 4 różne piwa Komes i pokal. Moją uwagę wzróciła objętość piwa Porter Baltycki Sherry Oloroso ukazane na zdjęciu poniżej.  Niby mała różnica jednak odezwałem się do browaru w tym temacie. Treść konwersacji poniżej...

IceGoral
z
wykop.pl
dodany: 01.12.2018, 19:05:31
  • 279
  • #
    piwo
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi 02.12.2018, 22:19:57
  • 4
Dla nich to w sumie nic a zimek sie cieszy i robi reklamę. Win win strategia


@rafallubonski: ja miałem "trochę" większy problem z piwem tego browaru i zostałem olany:
https://www.wykop.pl/link/4674747/nie-taki-komes-swiety-jak-go-na-wykopie-maluja/

Także nie zdziwiłbym się jakby to była wyreżyserwoana reklama.
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi 13.01.2018, 23:59:55
  • 2
Oddałem do reklamacji buty jednej z polskich firm i dzisiaj przyszła informacja o odrzuceniu. Skóra na butach pękła a podeszwa się rozkleja więc wygląda na to, że z szablonu odrzucają wszystkie reklamacje.

Dlatego stwierdziłem, że im nie odpuszczę. Jak napiszę odwołanie i odrzucą to później mogę kolejne z opinią rzeczoznawcy?
Macie jakieś rady?

Cały przebieg batalii mogę później opisać na wykop żebyście wiedzieli jakiej firmy unikać przy zakupie butów.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
14.01.2018, 15:49:43
  • 0
@lukasz-zi Możesz tyle razy ile chcesz, ale ustosunkowanie się do kolejnej reklamacji tej samej wady to już wyraz dobrej woli.


@Volki: ale pierwsze odwołanie muszą przyjąć?
  • Odpowiedz
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi 28.11.2017, 08:54:52
  • 1
W nawiązaniu do znaleziska przestrzegającego przed firmą Karola Kozłowskiego:
https://www.wykop.pl/link/3883649/uwaga-na-www-serwis-zamkow24h-pl-serwis-zamkow-szyfr-karol-kozlowski/

które niestety nie dostało się na główną. Chciałbym w końcu ruszyć z tym dalej i złożyć pozew. Jest na wykopie osoboa, która mogłaby rzucić okiem na to czy dobrzez został sformułowany?

#prawo #zamki #motoryzacja
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
28.11.2017, 18:43:17
  • 0
@lukasz-zi: masz jakies dokumenty/wycene, naprawiałeś to?


@scheele13: w wykopie jest wycena rzeczoznawcy z firmy Compensa.
  • Odpowiedz
lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi 23.08.2017, 16:32:36
  • 4
Prośba o zajrzenie do mojego wykopu i wykopanie jeśli uznacie to za słuszne:
https://www.wykop.pl/link/3883649/uwaga-na-www-serwis-zamkow24h-pl-serwis-zamkow-szyfr-karol-kozlowski/

#motoryzacja #awaryjneotwierniezamkow #warszawa
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukasz-zi
lukasz-zi
lukasz-zi
Autor
23.08.2017, 19:50:30
  • 1
@ratujemysaabine: @Brajanusz_hejterowy: dzięki.
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 09.01.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking