Tak wygląda tryb podzielonego ekranu w Microsoft Flight Simulator
Split-screen w MFS już działa jako eksperymentalna opcja, ale jak na razie tylko dla jednego gracza
z- Dodaj Komentarz
- #
- #
- #
- #
- #
Split-screen w MFS już działa jako eksperymentalna opcja, ale jak na razie tylko dla jednego gracza
zPoprawki optymalizacyjne najwyraźniej przyniosły efekt
zProste jak drut, a efekty świetne
zRadeon RX 6500 XT test
zGrace Saunders z Jack In The Dark powraca w Alone In The Dark Prologue (za darmo na Steam)!
zTestowane na GeForce RTX 4090
zNajprosts sposób na klonowanie dysku systemowego Windows
zTest The Last of Us w wersji 1.0.2.1 na GeForce RTX 3060
zZintegrowaną grafiką Intel Iris Xe, żeby nie było
zRozgrywka na laptopie z Intel Core i5-1135G7 (zintegrowana grafika Intel Iris Xe) i włączonym FSR 2 na Ultra Performance
zResident Evil 4 Remake sprawdzony na Intel Core i5-1135G7 (integra Iris Xe 80) z FSR 2 w trybie ultra perfomance. Szału nie ma.
zI jeszcze z lekkim ray-tracingiem...
zNowa zabawka dla fanów Cybera, ale tylko dla wybrańców z kartami GeForce RTX 4000. Patch przynosi też wsparcie Reflex, ale nowego trybu RT brak :(
zPorównanie SSD PCIe 4.0, 2 x SATA SSD RAID0 i 2 x HDD RAID0
zZa darmo to uczciwa cena, ale uważajcie na mikropłatności.
zGeForce RTX 4070 Ti i Far Cry 6 w 3840 x 2160, ustawieniach ultra z ray-tracingiem oraz teksturami HD. Istotny moment zaczyna się gdzieś od 26 sekundy
zPorównanie wydajności wersji 4.0 oraz po pierwszym oraz drugim hotfiksie.
zPorównanie ustawień ultra i wysokich w Portalu RTX (wersja z ray-tracingiem). Podpowiedź - przyjrzyj się windom podczas zmiany poziomu, więcej zmian praktycznie nie widać...
zRozdzielczość 4K UHD bez przyśpieszaczy DLSS 2.x i DLSS 3 - zobacz porównanie do poprzednich ustawień Ultra
zMinecraft RTX nie ma wsparcie FSR, tylko DLSS, ale i tak w FHD da się grać.
zWykop.pl