Dlaczego wszystkie FPS-y osadzone we współczesnych realiach są takie same?
Dlaczego wszystkie FPS-y osadzone we współczesnych realiach są takie same? To przedstawia prosty schemat
z- 2
- #
- #
- #
- #
- #
- #
11
Dlaczego wszystkie FPS-y osadzone we współczesnych realiach są takie same? To przedstawia prosty schemat
z5
iPad to doskonała maszynka do gier, o czym posiadacze tego urządzenia mogli się już nie raz przekonać. Jednak wszyscy jak jeden mąż mówią, że jedyne czego im brakuje do pełni szczęścia to prawdziwe gałki analogowe, gdyż wirtualne joysticki są po prostu masakrycznie niewygodne.
z4
co wydarzy się w 2011 roku. PSP2, Wii2, a może dominacja na rynku gier niedzielnych graczy? Cóż, zabawa w Nostradamusa była naprawdę przednia i mamy nadzieję, że któreś z naszych przepowiedni okaże się prawdziwa.
z3
Red Dead Redemption grą roku 2010 po ostatnim VGA. A jak spisuje się dodatek do tej produkcji?
z8
Wszystko opiera się o odpowiednio umieszczony czujnik, który mierzy siłę z jaką mocz uderza w muszlę i wyświetlacz ciekłokrystaliczny, umieszczony nad pisuarem.
z3
ShortCast - jedyny w polskim internecie, codzienny podcast o grach
z6
AR.Drone to zaawansowany technologicznie helikopter, którym możemy sterować przy pomocy iPhonów i iPodów Touch. Nie brzmi to może jakoś wybitnie i genialnie, ale w tym przypadku naprawdę można mówić o „małej” rewolucji.
z4
Świąt pozostało dosłownie kilka dni, w trakcie których żadne zamówione w sieci perfumy, gry, czy też gumowe lalki nie dojdą na czas, uznaliśmy za stosowne podsumowanie wszystkich okazji i promocji w polskich sklepach internetowych, dla Waszej przyjemności wydawania pieniędzy
z5
Od dłuższego czasu daje się słyszeć głosy z różnych stron – czy to od wszelkiej maści analityków, czy przedstawicieli growej branży, czy wreszcie samych graczy – że żywot Wii dobiega końca.
z5
Tym razem przedstawiam Wam człowieka który na ręce, barku oraz nodze wytatułował sobie motywy z takich gier jak Super Mario Galaxy, Mass Effect, Duck Hunt, Fallout, Pac-Man i wielu wielu innych. Wykonanie tego „dzieła” zajęło siedem miesięcy!
z3
W skrócie, jest to krótki program internetowy, w którym będziemy przedstawiać Wam ciekawostki oraz informacje ze świata gier i konsol. Na pewno będą się w nim również pojawiać wrażenia z gier, wywiady, relacje z pokazów itp.
z5
W życiu każdego porządnego gracza pojawia się pewien szczególny czas. Najlepiej jesienią. Kiedy deszcz puka nostalgicznie w szybę, ludzie w pośpiechu przemykają po ulicach, nie rozglądają się wcale na boki, bo i patrzeć nie ma na co.
z3
Gameplay nowej polskiej produkcji wzorowanej na Dead Space i Fallout. Zobaczcie, nieźle to wygląda
z5
W telegraficznym skrócie: powyżej macie pierwszą część mojego biegania po sieci w becie Killzone 3. W między czasie przewijają się krzyki „dżeronimo„, jakaś tam dywagacja dotycząca przemocy w grach wideo i wyśpiewanie kawałka „Miałam ci ja pieczeń, lecz ją zmarnowałam„.
z5
Singstar: Dance to kolejna pozycja z serii Singstar, która wychodzi poza ramy samego śpiewania. Wraz z Singstar: Guitar mogliśmy spróbować swoich sił jako gitarzyści, zaś w najnowszej odsłonie skorzystamy z uroków kontrolera Playstation Move i wytańczymy swoją drogę na szczyt.
z5
Na polskich stronach www bardzo trudno znaleść jakiekolwiek sensowne informacja odnośnie historii serii Ninja Gaiden. Naprawdę wielka szkoda, bowiem ma ona swoich wiernych fanów wśród graczy na całym świecie i podejrzewam, że nasz kraj nie jest tutaj wyjątkiem.
z5
Audio recenzja Singstara: Guitar.
z3
Naprawdę chciałem rozpocząć recenzję w dosłownie jakikolwiek inny sposób, niż przez rozpisywanie na temat Petera Molyneux – o jego obietnicach, tytule szlacheckim i nazwisku, które można wymawiać na kilkadziesiąt różnych sposobów.
zWykop.pl