Ok, stosując tę samą logikę, co przegrywy z wypoku:
- Kobiety to 26% zatrudnionych w CDPR
- Szybki skan po LinkedIn pokazuje, że zdecydowana większość z nich pracuje w: HR, komunikacja, marketing, produkcja (na stanowisku "Producer", czyli taki jakby asystent zespołu), UI, Quest/level design.
- Mężczyźni mają zdecydowaną przewagę jeśli chodzi o: stanowiska kierownicze i techniczne.
- co zadziałało świetnie: marketing (ile preorderów!), komunikacja (jaki był hype!), strona artystyczna.
- co nie
- Kobiety to 26% zatrudnionych w CDPR
- Szybki skan po LinkedIn pokazuje, że zdecydowana większość z nich pracuje w: HR, komunikacja, marketing, produkcja (na stanowisku "Producer", czyli taki jakby asystent zespołu), UI, Quest/level design.
- Mężczyźni mają zdecydowaną przewagę jeśli chodzi o: stanowiska kierownicze i techniczne.
- co zadziałało świetnie: marketing (ile preorderów!), komunikacja (jaki był hype!), strona artystyczna.
- co nie
#studbaza