Test Alpine A110
Takich aut już niedługo nie będzie - warto rzucić okiem.
z- 0
- #
- #
- #
Takich aut już niedługo nie będzie - warto rzucić okiem.
zMa 487 KM. Czy zasługuje na nazwę Mustang?
z3 gary pod maską, a i tak wyszedł z tego mega hot hatch. Zapraszam do obejrzenia testu - w razie pytań, odpowiem poniżej
zZestawienie pięciu najtańszych aut z tylnym napędem w Polsce. Chyba mało kto spodziewał się takiego zwycięzcy... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
zZobaczcie jak to strzela z wydechu ( ͡º ͜ʖ͡º) I jest lepsze od Golfa, Megane RS i tak dalej...
zJuż 8 kwietnia zadebiutuje 25. część serii o Jamesie Bondzie. 007 zamieni V12-tkę na silnik elektryczny.
zOto 5 najtańszych aut z napędem na cztery koła. Wcale nie trzeba wydawać 200k na Wranglera czy 600k na Gelendę ( ͡º ͜ʖ͡º)
zNastępca 488 GTB. Ma sporo nawiązań do historycznych modeli, jak np. pokrywa silnika a'la F40. Co powiecie?
zW przyszły wtorek startuje salon samochodowy w Genewie. Większość premier wypływa jednak wcześniej - zobaczcie cztery z tego tygodnia. Znowu rządzą crossovery :(
zNie każda samochodowa historia kończy się happy endem. Materiał opowiada o pięciu markach, których na rynku nie ma, mimo że odcisnęły poważne piętno na historii motoryzacji.
zJuż w połowie tego roku w Wolfsburgu ma ruszyć projekt mobilnych ładowarek samochodowych.
zNa ten dzień czekała większość fanów motoryzacji od bardzo dawna. Seria 8 powraca i co najważniejsze to jest oficjalna informacja od samego BMW!
zZupełnie nowy Top Gear startuje już jutro na kanale BBC Brit. Czy następcy Clarksona, Hammonda i Maya podołają zadaniu? Sprawdźcie naszą zapowiedź 23. serii programu, w tym m.in. nowości związane z wywiadami gwiazd, kilka słów o spin-offie Extra Gear oraz co w niedzielę zobaczymy na ekranie.
zNissan Pulsar z silnikiem 1.5 dCi przetestowany przez Project Automotive. Przedstawiamy nowe miejsce w polskim internecie poświęcone motoryzacji - znajdziecie tam zupełnie nowe spojrzenie na testy samochodów. Wszystko w przystępnej formie, która zainteresuje każdego fana motoryzacji i nie tylko!
zGoPro Hero 4 Black vs GoPro Hero 3 White
zCzy jakość 4K z kamery GoPro ma coś wspólnego z materiałami promocyjnymi producenta? Jak się okazuje, całkiem sporo. Skok jakościowy w stosunku do Hero 3 jest bardzo znaczny. Polecam sprawdzić.
zPositive Ways Monte Carlo 2014
zUmiar, kultura, brak zbędnego narzucania się - abecadło dla osoby z takim hobby. Na materiale z artykułu zdecydowanie tego zabrakło... Wrocław.
zWypadek podczas finałowej rundy King of Touge w Karpaczu (28.09.2014r.)
zKamerka GoPro pozwala poczuć się jakbyśmy sami siedzieli za kółkiem. Górska droga.
zWykop.pl
Akurat ja uznaję głównie hot hatche z manualem, dlatego ten mechanizm w Megane RS mocno mnie zawiódł. Zarówno samo przełączanie biegów, kształt gałki i ułożenie pedałów do robienia międzygazów wypadają mocno średnio. A na tę chwilę w zwykłej wersji jak chcesz EDC to nie możesz wziąć pakietu ze szperą, także bez sensu. Bez tego to auto mocno wybija przodem.
Ogólnie zawieszenie w Megane jest już trochę hardkorowe - sztywniejsze niż u całej konkurencji (może prócz Focusa RS, którego w sumie już nie sprzedają). Musisz się przejechać i stwierdzić, czy Ci odpowiada. Trophy będzie miało ten sam zawias co zwykła wersja z pakietem Cup, więc bodaj o 10% sztywniej niż w zwykłej RSce. Sporym highlightem jest na pewno system 4 control, czyli tylna ośka skrętna. Dziwne, nienaturalne uczucie, ale efekty daje fajne - w połączeniu ze szperą to auto naprawdę fajnie łyka zakręty. Dwie wyraźne wady (oprócz manuala) - układ kierowniczy (trochę za lekki i generalnie martwy) i dramatyczne spalanie. Pod pełnym obciążeniem nawet 30 litrów (raz po zatankowaniu do pełna pokazał się zasięg... 190 km), średnio jakieś 15, generalnie ciężko zejść na coś sensownego nawet w trasie. Nowy Civic Type R kolegi na dłuższą metę