Debiut Hyundaia w segmencie hot hatchy jest spektakularny!
Zobaczcie jak to strzela z wydechu ( ͡º ͜ʖ͡º) I jest lepsze od Golfa, Megane RS i tak dalej...
gwtbialy z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 45
- Odpowiedz
Zobaczcie jak to strzela z wydechu ( ͡º ͜ʖ͡º) I jest lepsze od Golfa, Megane RS i tak dalej...
gwtbialy z
Komentarze (45)
najlepsze
@gwtbialy: ponieważ?
Hyundai właśnie jest mocny w tym że cały czas go używałem w trybie N Custom, z normalnym ustawieniem zawiechy na mieście, a jak chciałem jeszcze bardziej polatać na zakrętach, no to leci
Akurat ja uznaję głównie hot hatche z manualem, dlatego ten mechanizm w Megane RS mocno mnie zawiódł. Zarówno samo przełączanie biegów, kształt gałki i ułożenie pedałów do robienia międzygazów wypadają mocno średnio. A na tę chwilę w zwykłej wersji jak chcesz EDC to nie możesz wziąć pakietu ze szperą, także bez sensu. Bez tego to auto mocno wybija przodem.
Ogólnie zawieszenie w Megane jest już trochę hardkorowe - sztywniejsze niż u całej konkurencji (może prócz Focusa RS, którego w sumie już nie sprzedają). Musisz się przejechać i stwierdzić, czy Ci odpowiada. Trophy będzie miało ten sam zawias co zwykła wersja z pakietem Cup, więc bodaj o 10% sztywniej niż w zwykłej RSce. Sporym highlightem jest na pewno system 4 control, czyli tylna ośka skrętna. Dziwne, nienaturalne uczucie, ale efekty daje fajne - w połączeniu ze szperą to auto naprawdę fajnie łyka zakręty. Dwie wyraźne wady (oprócz manuala) - układ kierowniczy (trochę za lekki i generalnie martwy) i dramatyczne spalanie. Pod pełnym obciążeniem nawet 30 litrów (raz po zatankowaniu do pełna pokazał się zasięg... 190 km), średnio jakieś 15, generalnie ciężko zejść na coś sensownego nawet w trasie. Nowy Civic Type R kolegi na dłuższą metę
Ale zakopuje bo dzis nie ma juz testow, sa tylko debilne filmiki debilnych influenserow za kase