Zaparkowałem mobiParking przez SkyCash - tzn. włączyłem parkowanie.
Jak chciałem wyłączyć, SkyCash najpierw mówił że nie mam połączenia z internetem (chociaż miałem), potem zaczął pisać, że usługa mobiParking jest niedostępna i żeby zakończyć parkowanie muszę wysłać (za 25gr) sms o treści K na 82002.
Wysłałem, to numer 82002 odpisał "System chwilowo niedostępny, prosimy spróbuj poźniej".
Jakiś pomysł żeby uratować moją stówkę na koncie SkyCash?
Jak chciałem wyłączyć, SkyCash najpierw mówił że nie mam połączenia z internetem (chociaż miałem), potem zaczął pisać, że usługa mobiParking jest niedostępna i żeby zakończyć parkowanie muszę wysłać (za 25gr) sms o treści K na 82002.
Wysłałem, to numer 82002 odpisał "System chwilowo niedostępny, prosimy spróbuj poźniej".
Jakiś pomysł żeby uratować moją stówkę na koncie SkyCash?








- Muszę być zameldowany w Częstochowie?
- Jak chce doładować bilet to mogę to przez internet zrobić? Z faq wynika, że czasem tak, a czasem tylko w siedzibie / biletomacie
- Jak mam szkolne dzieci to im też mogę wyrobić tę kartę? Tam coś jest o darmowych przejazdach.
Sorry,
Dzieki za pomoc!