#famemma plusującym wyśle dostęp do transmisji,
Komentarz usunięty przez autora
@BaRt4321: czemu?
- 2043
Czego to chłop nie zrobi, żeby dobrze zjeść. W niektórych #tesco #uk jest stoisko "hot deli", gdzie można sobie kupić ciepłe jedzenie, np. kurczaka z rożna. Mają bardzo dobre nóżki BBQ i co jakiś czas sobie kupuję. 4-5 tygodni temu pojechałem celowo po nóżki, ale niestety nie było. Zawiedzony wziąłem sobie NY sausage na spróbowanie, czyli jakiś rodzaj kiełbasy. Jako że jestem Polakiem, nie ufam brytyjskim kiełbasom i mi zwyczajnie nie smakują, ale co tam, najwyżej wyrzucę. Okazało się, że jest przepyszna i przypomniała mi nasze rodzime produkty rodem z PRL. Żałowałem, że wziąłem tylko jedną. Przez kolejne dni i tygodnie codziennie jeździłem do Tesco po tą kiełbasę, ale kurde nie mogłem na nią trafić. Były nóżki, boczek, jakieś inne mięsa, ale nie było tego co chciałem. W końcu złapałem babkę, która obsługuje grilla i zapytałem kiedy będzie NY sausage, bo jest bardzo dobra. Odpowiedziała, że nie mają grafiku, robią co im szef każe. Zapytałem czy mogła by mi przyszykować ze dwie, za co będę jej bardzo wdzięczny. Powiedziała, że to tak nie działa i po prostu muszę dobrze trafić.
Challenge accepted.
Zacząłem ją bajerować ( ͡° ͜ʖ ͡°) Powoli, dzień po dniu, tu uśmieszek, tam uśmieszek, miła rozmowa, trochę komplementów, wymieniliśmy się numerami, smsowaliśmy itd. Przed chwilą dostałem smsa, że dzisiaj w planach mają NY sausage i jeśli się wyrobię do 15.30, to przygotuje
Challenge accepted.
Zacząłem ją bajerować ( ͡° ͜ʖ ͡°) Powoli, dzień po dniu, tu uśmieszek, tam uśmieszek, miła rozmowa, trochę komplementów, wymieniliśmy się numerami, smsowaliśmy itd. Przed chwilą dostałem smsa, że dzisiaj w planach mają NY sausage i jeśli się wyrobię do 15.30, to przygotuje
@dolOfWK6KN: co za #!$%@? akcja
- 946
@dolOfWK6KN: przez parówkę do serca
konto usunięte via iOS
- 84
konto usunięte via Zakop
- 43
@Morenk4: ale nie poradzi sobie w formule, tu za dużo trzeba pracować kierownicą, nie mówiąc już o Monako (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)Pan Kierowca to nadczłowiek
@chianski: Oglądałem cały ten przejazd, te rajdy są #!$%@? totalnie nie ogarniam jak oni potrafia tak jezdzić ze nie ma codziennie w wiadomosciach o kolejnej smierci kierowcy podczas rajdu. F1 to pokojowa pielgrzymka przy nocnych rajdach xd
- 16
- 8
Czy WRC 8 od Kylotonn Games może być dobrą grą? Wygląda na to, że może być nawet dobrym symulatorem, który śmiało może konkurować z Dirtem Rally ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po szczegóły zapraszamy do naszej recenzji poniżej:
Recenzja WRC 8 – niespodziewany konkurent w symulacjach rajdowych
#simracing #wrc #rajdy #gry #dirtrally #simrace
Po szczegóły zapraszamy do naszej recenzji poniżej:
Recenzja WRC 8 – niespodziewany konkurent w symulacjach rajdowych
#simracing #wrc #rajdy #gry #dirtrally #simrace
- 1
- 0
Feeling jazdy w WRC to jakby jechać pustą puszką, fizyka mi nie odpowiada w tej grze. W Dircie auto delikatnie jakby pływało, ale po odpowiednich setupach jest już spoko. Moim zdaniem WRC to co najmniej jedna liga niżej niż Dirt Rally.
Ktoś #!$%@?ł perfekcyjny bait na Vervie. Ubrał się w identyczne ubrania, co Robert, przeszedł wzdłuż toru. Zebrał wokół siebie kilkaset ludzi, robili sobie z nim zdjęcia, podpisywał autografy ( ͡º ͜ʖ͡º) Na koniec poszedł na kebaba xD Oczywiście jak go jadł to też grupa kibiców dopingowała go, aby mu kebsik smakował (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Jeśli to czytasz - gratuluję, perfekcyjnie #!$%@?
- 750
- 342
@Pablos96:
- 215
Hej Mirki i Mirabelki!
Pamiętacie, jak uczyłem jeździć mojego #rozowypasek jeździć samochodem w #assettocorsa?
Od tego czasu minęło 6 miesięcy i chciałem opisać jak jej poszło, oraz jak wygląda proces zdawania prawa jazdy w UK i protipy jak tanio ubezpieczyć auto. Zapraszam.
Pamiętacie, jak uczyłem jeździć mojego #rozowypasek jeździć samochodem w #assettocorsa?
Od tego czasu minęło 6 miesięcy i chciałem opisać jak jej poszło, oraz jak wygląda proces zdawania prawa jazdy w UK i protipy jak tanio ubezpieczyć auto. Zapraszam.
Pomijając resztę aspektów:
Jazda w zadnej grze nie ma nic wspolnego z jazda w realu, bo auto czujesz dupą a nie rekami głównie i ci co tego nie rozumieja zwykle sa #!$%@? kierowcami. Grajac w gry mozna latwiej zrozumiec np zmiane biegow, zachowanie przy roznych rodzajach napedu itd ale prowadzic auta sie nie nauczysz raczej..
Jazda w zadnej grze nie ma nic wspolnego z jazda w realu, bo auto czujesz dupą a nie rekami głównie i ci co tego nie rozumieja zwykle sa #!$%@? kierowcami. Grajac w gry mozna latwiej zrozumiec np zmiane biegow, zachowanie przy roznych rodzajach napedu itd ale prowadzic auta sie nie nauczysz raczej..
#simracing #majsterkowanie #diy
xD
Udało mi się przerobić starą kierownicę ms sidewinder z 270 stopni na 540.
Najpierw obliczyłem przekładnie i ilość impulsów z enkodera. Później wydrukowałem nową tarczę enkodera żeby ta sama ilość impulsów odpowiadała 540 stopniom obrotu kierownicy. Wyciąłem plastikowy ogranicznik obrotu. Żeby nie ukręcić kabla dorobiłem nowy ogranicznicznik obrotu bazujący na lince nawijającej się na główną oś.
Kiera przechodzi poprawnie kalibrację. Jedynie co
xD
Udało mi się przerobić starą kierownicę ms sidewinder z 270 stopni na 540.
Najpierw obliczyłem przekładnie i ilość impulsów z enkodera. Później wydrukowałem nową tarczę enkodera żeby ta sama ilość impulsów odpowiadała 540 stopniom obrotu kierownicy. Wyciąłem plastikowy ogranicznik obrotu. Żeby nie ukręcić kabla dorobiłem nowy ogranicznicznik obrotu bazujący na lince nawijającej się na główną oś.
Kiera przechodzi poprawnie kalibrację. Jedynie co
- 10
W studio Eurosport gościł Mariusz Miękoś-gość który zjadł zęby na ściganiu (i biznesie) -opowiada o wykorzystaniu symulacji w szkoleniu wyścigowym, zapis rozmowy na:
FB ➡️ https://bit.ly/2IjW76w
#lemans #wyscigi #symulatory #simracing #simrace
FB ➡️ https://bit.ly/2IjW76w
#lemans #wyscigi #symulatory #simracing #simrace
- 12
Czwarty wyścig na serwerze Competition za mną. Tym razem Monza, w końcu ani kropli deszczu, słonecznie, przyczepnie, wszystko widać i słychać. Biorę oczywiście zaufanego Continentala i... na treningach coś nie gra. Bentley się nie klei, nie słucha, a momentami nie ma na niego miejsca na torze: w takiej szykanie Roggia mam wrażenie, że zajmuję dwie szerokości toru i nie ma sposobu się tam zmieścić. W dodatku dużo wcześniej muszę hamować, niż na przykład w Ferrari, bo inaczej poooleeeciaaałeeeem... W kwalifikacjach to samo. Continental nie jedzie. W wyścigu jeszcze tylko jedna osoba postawiła na ten model. Jakie zajęliśmy miejsca startowe? Ja 28, drugi Bentley 27. Na 28 kierowców. No to będzie ciekawie. Ale na pewno ktoś się porozbija i na mecie nie będę ostatni, prawda?
Prawda. Na dwóch pierwszych okrążeniach bez własnego zaangażowania wskoczyłem do pierwszej dwudziestki, bo samochody przede mną eliminowały się wzajemnie. Na widok takiego powodzenia zatankowany według pospiesznych kalkulacji Bentley na około 110 litrów zaczął coś mamrotać, że fajnie się jedzie. Choć w zakręty Roggia nie chciał się ciągle mieścić. Szybko okazało się też, że na najdłuższych prostych inne samochody z łatwością mi odchodzą w siną dal, a jak jeszcze nie wyjdę z zakrętu odpowiednio - a przeważnie nie wychodziłem z zakrętów odpowiednio - to zapomnij o ich dogonieniu. Tak topornie początkowo się jechało, że straciłem kilka punktów w rankingach CC oraz CN... a potem... złapałem równe tempo i zacząłem doganiać innych. I wyprzedzać. Bentley stwierdził, że ta Monza nie jest jednak taka zła, że tu może być szybszy od innych, tam może z łatwością siąść na zderzaku, a gdzie indziej przyhamować wcześniej i wystrzelić jak z procy. Sekunda po sekundzie, okrążenie po okrążeniu. Kilka samochodów też po drodze wypadło z toru. Jestem 15, 14, 13, 12, 11... Jestem w pierwszej dziesiątce!
Do końca jeszcze jakieś 30 minut albo więcej, a przede mną Audi z polskim kierowcą (Ł. Skrzypczyk albo Skrzypczak, czy jest może gdzieś tutaj?). Co to była za walka! Nie wiem ile razy byliśmy bok w bok, ile razy byłem tuż tuż wyprzedzenia, ale ostatecznie się nie udało. Kilka okrążeń nieustannej walki sprawiło, że dojechali do nas kierowcy z pozycji 10-12 oraz jakiś zdublowany. I tu zaczęły się moje błędy. Wyprzedził mnie zdublowany, po krótkiej walce wyprzedził mnie jeden zawodnik, drugi, spadłem na miejsce 10 czy 11. Na podjęcie walki o odzyskanie pozycji nie było już siły i czasu. Do końca zostało tylko kilka minut. Przedostatnie okrążenie: kończy się paliwo w Porsche, które wyprzedziło mnie kilka kółek wcześniej! Patrzę na swój stan drogocennego płynu: niecałe dwa okrążenia. Gdzie jest lider?! Ma jedno okrążenie czy dwa?! Na szczęście miał tylko jedno i był niedaleko. Przejechałem ostatnie okrążenie, minąłem metę z niespełna trzema litrami w baku i zakończyłem wyścig na świetnej pozycji 9, po raz pierwszy nie będąc zdublowanym. To był najlepszy wyścig na serwerze CP z dotychczasowych... i najlepszy od nie-pamiętam-jak-dawna. I najbardziej wyczerpujący. I jak tu teraz wrócić do pierwszej Assetto Corsy?
A
Prawda. Na dwóch pierwszych okrążeniach bez własnego zaangażowania wskoczyłem do pierwszej dwudziestki, bo samochody przede mną eliminowały się wzajemnie. Na widok takiego powodzenia zatankowany według pospiesznych kalkulacji Bentley na około 110 litrów zaczął coś mamrotać, że fajnie się jedzie. Choć w zakręty Roggia nie chciał się ciągle mieścić. Szybko okazało się też, że na najdłuższych prostych inne samochody z łatwością mi odchodzą w siną dal, a jak jeszcze nie wyjdę z zakrętu odpowiednio - a przeważnie nie wychodziłem z zakrętów odpowiednio - to zapomnij o ich dogonieniu. Tak topornie początkowo się jechało, że straciłem kilka punktów w rankingach CC oraz CN... a potem... złapałem równe tempo i zacząłem doganiać innych. I wyprzedzać. Bentley stwierdził, że ta Monza nie jest jednak taka zła, że tu może być szybszy od innych, tam może z łatwością siąść na zderzaku, a gdzie indziej przyhamować wcześniej i wystrzelić jak z procy. Sekunda po sekundzie, okrążenie po okrążeniu. Kilka samochodów też po drodze wypadło z toru. Jestem 15, 14, 13, 12, 11... Jestem w pierwszej dziesiątce!
Do końca jeszcze jakieś 30 minut albo więcej, a przede mną Audi z polskim kierowcą (Ł. Skrzypczyk albo Skrzypczak, czy jest może gdzieś tutaj?). Co to była za walka! Nie wiem ile razy byliśmy bok w bok, ile razy byłem tuż tuż wyprzedzenia, ale ostatecznie się nie udało. Kilka okrążeń nieustannej walki sprawiło, że dojechali do nas kierowcy z pozycji 10-12 oraz jakiś zdublowany. I tu zaczęły się moje błędy. Wyprzedził mnie zdublowany, po krótkiej walce wyprzedził mnie jeden zawodnik, drugi, spadłem na miejsce 10 czy 11. Na podjęcie walki o odzyskanie pozycji nie było już siły i czasu. Do końca zostało tylko kilka minut. Przedostatnie okrążenie: kończy się paliwo w Porsche, które wyprzedziło mnie kilka kółek wcześniej! Patrzę na swój stan drogocennego płynu: niecałe dwa okrążenia. Gdzie jest lider?! Ma jedno okrążenie czy dwa?! Na szczęście miał tylko jedno i był niedaleko. Przejechałem ostatnie okrążenie, minąłem metę z niespełna trzema litrami w baku i zakończyłem wyścig na świetnej pozycji 9, po raz pierwszy nie będąc zdublowanym. To był najlepszy wyścig na serwerze CP z dotychczasowych... i najlepszy od nie-pamiętam-jak-dawna. I najbardziej wyczerpujący. I jak tu teraz wrócić do pierwszej Assetto Corsy?
A
- 10
Drugi wyścig CP (na Competition Sever) w Assetto Corsa Competizione za mną. Znowu bardzo ciekawie. Tym razem Brands Hatch. Na kwalifikacjach celowo ustawiłem się na ostatnim miejscu. Wyścig: tor mokry, ale pogoda słoneczna. Jak bardzo może być mokry i jak szybko może przesychać? Załóżmy, że nie bardzo i bardzo szybko: zakładam na Bentley'a slicki. Wielki błąd! Tor w ogóle nie przesycha, albo przesycha bardzo wolno i jest mokry do samego końca. A ja na slickach, zimnych slickach, zimnych slickach tracących powietrze, ale o tym za chwilę.
Na pierwszych okrążeniach działo się tyle, że awansowałem z miejsca 24 na 14. Oczywiście natychmiast dogonili mnie szybsi i spadłem w okolice pozycji 19. Po kilku minutach stawka bardzo się rozjechała. Po 15 minutach już kogoś dubluję, po 20 minutach dubluje mnie lider. A Bentley na slickach pływa na każdym zakręcie, ale jakimś cudem nie spinuje, zaliczając jedynie drobniejsze muśnięcia poboczy. W radiu ciągłe komunikaty o spadkach ciśnienia z przodu i z tyłu, 20 psi, 19 psi, 18 psi. Niedobrze. Momentami udaje się tchnąć w opony odrobinę ciepła, ale bardzo szybko je tracą. Mimo to jadę dalej bez incydentów i nawet awansuję, bo jestem z powrotem w okolicach miejsca 14.
W końcu slicki są tak zmrożone i straciły tyle powietrza, że czas je wymienić, trudno, ale bez tego stracę jeszcze więcej. I tu niespodzianka - nie wiem jak przestawić pit na opony deszczowe i tylko przejeżdżam przez pity. O żesz. Do końca jeszcze jakieś 25 minut, a mi na ogonie siada Porsche. Zacięta walka trwa dobre kilka okrążeń, ale nie tracę pozycji, choć Bentley pływa coraz bardziej. Coś walnęło. Opona? Nie, to tylko wydech 911 obok. Nie jest źle, byle do mety.
Do
Na pierwszych okrążeniach działo się tyle, że awansowałem z miejsca 24 na 14. Oczywiście natychmiast dogonili mnie szybsi i spadłem w okolice pozycji 19. Po kilku minutach stawka bardzo się rozjechała. Po 15 minutach już kogoś dubluję, po 20 minutach dubluje mnie lider. A Bentley na slickach pływa na każdym zakręcie, ale jakimś cudem nie spinuje, zaliczając jedynie drobniejsze muśnięcia poboczy. W radiu ciągłe komunikaty o spadkach ciśnienia z przodu i z tyłu, 20 psi, 19 psi, 18 psi. Niedobrze. Momentami udaje się tchnąć w opony odrobinę ciepła, ale bardzo szybko je tracą. Mimo to jadę dalej bez incydentów i nawet awansuję, bo jestem z powrotem w okolicach miejsca 14.
W końcu slicki są tak zmrożone i straciły tyle powietrza, że czas je wymienić, trudno, ale bez tego stracę jeszcze więcej. I tu niespodzianka - nie wiem jak przestawić pit na opony deszczowe i tylko przejeżdżam przez pity. O żesz. Do końca jeszcze jakieś 25 minut, a mi na ogonie siada Porsche. Zacięta walka trwa dobre kilka okrążeń, ale nie tracę pozycji, choć Bentley pływa coraz bardziej. Coś walnęło. Opona? Nie, to tylko wydech 911 obok. Nie jest źle, byle do mety.
Do
- 0
@marsmarchmars: pytasz, ponieważ masz z tym problem? Jaki? Wszystko zależy od ustawionego sterowania - możesz włączyć pit limiter ręcznie, może być ustawione z automatu, no i trzeba też mieć na uwadze, że pit limiter działa tylko na pierwszym biegu, wrzucisz dwójkę i automatycznie się wyłącza (analogicznie: wjeżdżasz do pitów na dwójce to go nie włączysz).
@Plupi: no właśnie miałem na auto i nie działał. Teraz już wiem, że bieg był zły
- 10
Halo, halo, halo - dawno nas tu nie było ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Są tu jakieś osoby spragnione wyścigów w poczciwym Assetto? Jeśli tak to świetnie, bo rusza właśnie liga wyścigów długodystansowych pod patronem SimRace.pl z pomocną dłonią @RepublicOfSimracers
Skrótowo mówiąc - wyścigi od 90 minut do nawet trzech godzin, transmisja z komentarzem z każdego wyścigu a także klasy LMP1 oraz GT3. Po szczegóły
Są tu jakieś osoby spragnione wyścigów w poczciwym Assetto? Jeśli tak to świetnie, bo rusza właśnie liga wyścigów długodystansowych pod patronem SimRace.pl z pomocną dłonią @RepublicOfSimracers
Skrótowo mówiąc - wyścigi od 90 minut do nawet trzech godzin, transmisja z komentarzem z każdego wyścigu a także klasy LMP1 oraz GT3. Po szczegóły
konto usunięte via Android
- 1
@SIMRACE dla kogoś kto dopiero kupił kierownicę i uczy się jeździć też coś się znajdzie?
21.05.2019 - ta data przejdzie jako jedna z tych smutniejszych kończąca pewną epokę. W tym dniu odeszła od nas legenda motoryzacji, kierowca którego znał każdy - Niki Lauda. Wspólnie z inicjatywy TURN1 League, chcielibyśmy oddać hołd austriackiemu kierowcy i pożegnać go na torze, który znajduje w jego ojczyźnie. W najbliższą niedzielę, 26 maja na torze Red Bull Ring zabrzmią silniki słynnego Ferrari 312T.
W hołdzie Nikiemu, na pierwszym okrążeniu przeprowadzimy wolne okrążenie formujące.
Start treningu o 20:00, kwalifikacji o 20:40 i około 21:00 (po okrążeniu wyjazdowym) 35 minutowy wyścig.
WYDARZENIE
W hołdzie Nikiemu, na pierwszym okrążeniu przeprowadzimy wolne okrążenie formujące.
Start treningu o 20:00, kwalifikacji o 20:40 i około 21:00 (po okrążeniu wyjazdowym) 35 minutowy wyścig.
WYDARZENIE
- 1
@RepublicOfSimracers: Nie mogę się doczekać. Zazwyczaj nie mam czasu żeby jeszcze oglądać jak ktoś gra, ale z racji iż wydarzenie bardzo specjalne, to i ja też będę. (╯︵╰,)
- 5
- 11
Mamy tu fanów wyścigów w przednionapędówkach? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli ma ktoś ochotę pośmigać ośką to zapraszamy na SimRace.pl, gdzie we współpracy z @RepublicOfSimracers zaczynamy kolejny sezon Amateurs Club!
Co tym razem? Audi TT Cup z 2016 roku na nieco mniej popularnych, choć niemniej charakterystycznych europejskich torach jak Norisring, Grobnik czy też nasz rodzimy Tor Poznań! Wyścigi odbywają się w każdy poniedziałek o 21:00, a zaczynamy już za
Jeśli ma ktoś ochotę pośmigać ośką to zapraszamy na SimRace.pl, gdzie we współpracy z @RepublicOfSimracers zaczynamy kolejny sezon Amateurs Club!
Co tym razem? Audi TT Cup z 2016 roku na nieco mniej popularnych, choć niemniej charakterystycznych europejskich torach jak Norisring, Grobnik czy też nasz rodzimy Tor Poznań! Wyścigi odbywają się w każdy poniedziałek o 21:00, a zaczynamy już za
- 2348
@MorWus: co to do #!$%@? jest gumówka?!
konto usunięte via iOS
- 13
Dla osób po raz pierwszy trafiających na mój raport:
Raporty będą pojawiać się codziennie w okolicach godziny 19:30-20:00 i będą dotyczyć 24h do godziny 19:00 dnia wrzucenia wpisu. Ponadto będę dodawać krótki raport pomocniczy około godziny 10:00-11:00 z wydarzeń nocnych, jednakże z racji tego, że będą to ,,świeższe" informacje, to mogą być one trudniejsze do weryfikacji, więc w głównym raporcie będę potwierdzać co okazało się prawdą, a co nie.
Piszcie proszę jeżeli wyłapiecie jakieś błędy. Staram się dostarczać maksymalnie rzetelnych informacji, jednakże nikt nie jest w pełni odporny na wojnę informacyjną.