Leniwy kurier z #dhl zrzucił paczkę do żabki bez próby dostarczenia pomimo że cały dzień w domu.
Odpowiedź na reklamację:
"Na wstępie pragnę serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z niedoręczeniem przesyłki pod wskazany adres.
Zgodnie z naszym regulaminem w przypadku nie zastania odbiorcy pod wskazanym adresem Kurier ma prawo pozostawić przesyłkę w najbliższym dostępnym punkcie Parcelshop.
Niestety nie mam możliwosci przekierowania przesyłki z punktu na inny adres. Przesyłkę można odebrać osobiście
Odpowiedź na reklamację:
"Na wstępie pragnę serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z niedoręczeniem przesyłki pod wskazany adres.
Zgodnie z naszym regulaminem w przypadku nie zastania odbiorcy pod wskazanym adresem Kurier ma prawo pozostawić przesyłkę w najbliższym dostępnym punkcie Parcelshop.
Niestety nie mam możliwosci przekierowania przesyłki z punktu na inny adres. Przesyłkę można odebrać osobiście
siema mirki. Data dostawy nowych iphonów podawana przez apple zawsze się zgadza? czy jest szansa że przyjdzie wcześniej czy tam później? Jakich różnic można się spodziewać?