Hej, mam pytanie odnośnie zwrotu produktu. Kupiłem trzy dni temu AirPods4 w MediaExpert, zamówione przez internet z odbiorem i płatnością w sklepie. Zostały aktywowane od razu po kupnie, ale po trzech dniach niestety okazały się uwierać mnie w uszy, po prostu myślałem, że to będą pierwsze słuchawki od dawna, które mimo braku gąbek będą się nosić komfortowo. Zamiast nich chciałbym AP2pro, myślicie, że sklep przyjmie zwrot stacjonarny mimo tego, że produkt został
fresco-wino via Wykop
- 0
@agres: Kłamstwo. Odbiór zamówienia internetowego w sklepie traktowane jest jako zakup przez internet. Jest oczywiście możliwość zwrotu produktów w ciagu 14 dni w takim samym stanie w jakim zostały zakupione. Jednak są wyjątki i takim wyjątkiem są produkty higieny osobistej jak np. sluchawki. Takie sluchawki nie trafiają sobie do dalszej sprzedaży z oznaczeniem, że ktoś miał je w uszach.
Mordy ktoś ma doświadczenie z oddawaniem sprzętu #apple na #rekojmia ? Kupiłem IP14 pro max w EurozRtvAgd albo MediaExpertt (nie pamiętam xd) w Marcu 2023 więc gwarancja Apple nie obowiązuje, ale mogę zgłaszać do sklepu na rękojmię i pytanie jak taki sklep podchodzi do tematu tego dość drogiego sprzętu? Remontują/wymieniają na nowy/zwracają kasę? Tego telefonu niestety nigdzie nie można już nowego kupić dlatego ciekawy jestem jakie mam możliwości.
fresco-wino via Wykop
- 0
@sm_m: praktycznie wszyscy dają dwuletnia gwarancję.
Miruny drogie,
ma ktoś jakieś insajderskie info czy #mediaexpert ma już te #iphone 16pro (#apple dla zasięgu)? Co chwile na stronie pojawiają się luźne sztuki i zaraz znikają. Czytałem, że ludzie co zamówili z płatnością przy odbiorze to sobie czekać mogą dowoli, a jak z opłaconymi zamówieniami? Ktoś może z Was zamówił i już ma?
ma ktoś jakieś insajderskie info czy #mediaexpert ma już te #iphone 16pro (#apple dla zasięgu)? Co chwile na stronie pojawiają się luźne sztuki i zaraz znikają. Czytałem, że ludzie co zamówili z płatnością przy odbiorze to sobie czekać mogą dowoli, a jak z opłaconymi zamówieniami? Ktoś może z Was zamówił i już ma?
fresco-wino via Wykop
- 0
@jan-palony: Jako były pracownik zajmujący się reklamacjami, to mogę powiedzieć tyle. Apple daje roczna gwarancję na sprzęt. Drugi rok to rękojmia, czyli reklamacja do sprzedawcy. W tym przypadku do Media Expert. Sklep wysyła sprzęt na serwis, Apple robi kosztorys, który wysyła do sprzedawcy. Jeżeli usterka nie powstała z powodu złego użytkowania sprzętu, to w 99% sklep pokrywa koszty. Miałam sytuację, że klientowi Iphone 14 pro max kupiony w dniu premiery
- 2
Czy to nie jest scam, że podają cenę na stronie, jest informacja że towar jest dostępny w sklepie, a w sklepie cena jest inna?
#mediaexpert
#mediaexpert
źródło: obraz
Pobierz
fresco-wino via Wykop
- 0
@raffi74: w sklepie mają możliwość dostosować do ceny internetowej w 99% przypadków.
#mediaexpert przyjmują zwrotu jeśli zakup był dokonany stacjonarnie ?
fresco-wino via Wykop
- 0
@mieszkamzmamusia: jeżeli była na gwarancji satysfakcji to tak.
Czy jeśli kupiłem telefon w media expert i zdążyłem już go rozpakować oraz uruchomić to czy mogę go jeszcze zwrócić i odzyskać gotówkę?
Minęły 3 dni, telefon był uruchomiony tylko na chwilę.
#smartfony #smartfon #mediaexpert #pytaniedoeksperta #pytanie
Minęły 3 dni, telefon był uruchomiony tylko na chwilę.
#smartfony #smartfon #mediaexpert #pytaniedoeksperta #pytanie
fresco-wino via Wykop
- 0
@m.....y: nie na wszystko są zwrotu, jeżeli to zakup stacjonarny 😉




#praca #polska #mediaexpert