#anonimowemirkowyznania O kurde mirki co się #!$%@?ło xD Poszedłem tradycyjnie o północy zbierać poki na krakowski rynek i co się dalej #!$%@?ło to nie wierzu. Stoję obok grupki ludzi, bo odpalony lure, widzę, że mam w cholerę mało baterii, a chciałbym jeszcze mieć na powrót, no to pytam się, czy ktoś ma powerbanka pożyczyć. Wszyscy raczej cicho, wgapieni w telefony, ale znalazła się jednak jedna osoba - dziewczyna, taka dość niska, ładna,
Dzisiaj coś mi się zepsuło w simsach i jak zadzwoniłam po ogrodnika to przyjechało jedenastu. Na dodatek zamiast zająć się ogrodem to wbili do domu, włączyli muzykę i telewizor.
Brakuje mi klimatu tego serialu i świetnej gry aktorskiej Cranstona. Trudno znaleźć coś równie dobrego. Gdyby Walter był czarny to serial skończyłby się na tej scenie ( ͡°͜ʖ͡°) #breakingbad #seriale
"Jak mieć szczęśliwy związek i nie być przegrywem w kontaktach z płcią przeciwną. 10 przykazań dobrego życia"
opracowany na podstawie dogłębnych badań, researchu i doświadczenia w komentowaniu gównowpisów na anonimowych wyznaniach. Jeśli to widzicie to nawiedził was duch miłosnego wygrywu, napiszcie w komentarzu "proboszcz antoni gupek", a będziecie mieć szczęście w miłości.
You take my self, you take my self control You take my self, you take my self control You take my self, you take my self control You take my self, you take my self control You take my self, you take my self control You take my self, you take my self control You take my self, you take my self control You take my self, you take my self control
Niedawno przerzuciłem się na Unity i nie mogę znaleźć niczego sensownego na temat relacji pomiędzy obiektami, a skryptami. Nie wiem też w jakim stopniu polegać na komponentach, a w jakim na własnej strukturze kodu. To samo z inspektorem. Czy lepiej szukać obiektu ( GameObject.Find() ), czy używać do tego celu inspektora. Czy jeden obiekt to powinien być jeden skrypt ( Gracz) z klasami prywatnymi ( Wzrok, Poruszanie), czy każdy skrypt odpowiadający za
@mmprogr: Generalnie to GameObject.Find() zjada sporo wiec w tym wypadku inspektor jest lepszy. Nie ma to wiekszego znaczenia jaka sobie stworzysz strukture skryptow - to zalezy tylko od ciebie i tego jak ci wygodnie, ja zazwyczaj dziele sobie na poruszanie sie, statystyki gracza itd i wrzucam na obiekt ktory maja kontrolowac.