@Amadeo: Problem robi się gdy nie masz zdania tylko celowo wyrażasz odmienne stanowisko, które przydzielane jest dynamicznie i zawsze jest negacją głównej ideologii.
@Politoczika: to coś innego. Strona zajmuje się problemem sztucznego zajmowania terminów wizyt przez pacjentów którzy nie potrafili o tym uprzedzić placówki. Powoduje to że inny pacjent, który faktycznie będzie chciał skorzystać z terminu wizyty nie zostanie przyjęty.
@Politoczika: Chodzi o to aby szpitale miały możliwość wybiórczego dzwonienia do pacjentów, którzy mają problemy ze stawiennictwem, zaoszczędzi to czas i koszty placówki, bo fizycznie pani z rejestracji nie pokieruje wszystkich tak jak kilku wybranych. Portal to przede wszystkim edukacja pacjenta, zgadzam się to podstawa. Wspomniałem o tym (z tytułu istnienia na liście nie ma żadnych konsekwencji). W dobie możliwości rejestracji online jest coś takiego jak spam (rejestracja do lekarza aby
@TwojaStaraTanczyMambe: Wybiórcze dzwonienie to sposób na braki personelu. Gdybyś znał realia - o tym, że 40% pacjentów nie stawia się na wizyty, bez odwołania, to przejrzałbyś na oczy. Problem jest mi znany i postanowiłem coś z tym zrobić. Prowadząc placówkę medyczną zaobserwowałem, że po wdrożeniu takiego rozwiązania pacjenci odwołują umówione wizyty w przypadku planowanej nieobecności niemal w 100%. Jest to mój sposób na problem, jak ktoś woli narzekać i patrzeć z
@TwojaStaraTanczyMambe: Nikt cię nie zmusza do popierania czegokolwiek. Sam się wypowiedziałeś w temacie więc cię uświadamiam, że nie wiesz o czym piszesz. Twój odbiór sugerowanych problemów nie odzwierciedla prawdziwego problemu. Czekasz miesiąc w kolejce a na drugi dzień jest 5 miejsc bo ktoś nie przyszedł i nie miał zamiaru przyjść na wizytę. Potwierdzając te 5 osób, w przyszłości, zwolniłoby się 5 miejsc na wizytę.
@LudwikXIV: Imponujesz.