Od dnia sprzedaży Produktu pierwszemu użytkownikowi końcowemu, czego dowód stanowi oryginalny dowód zakupu oraz karta gwarancyjna, Producent gwarantuje, że Produkt jest wolny od wad materiałowych i wykonawczych (dalej „Wada”) i obejmuje go następującą gwarancją:
(i) dwadzieścia cztery (24) miesiące na urządzenie główne;
@Volki: Problem w tym, ze na zgłoszeniu z tylu niezgodności wpisałem datę wrześniowa jako datę pierwszego zauważenia nieprawidłowego działania. Wtedy jeszcze nie wiedziałem ze urządzenie jest zepsute. Okazało się to tydzień temu i wtedy zgłosiłem się do sklepu. Dziś dostaniem odpowiedz od Nokii ze maja mnie gdzieś wiec zareklamowalem z tytułu niezgodności z umową. Jednak to ciągle dalej niż dwa miesiące. Podejrzewam nawet ze obsługa mogla mnie celowo wprowadzić w
Tak właśnie myślałem choć miałem cichą nadzieję że w scc albo na roździeniu coś będzie otwarte :P no ale święto to święto... muszę przykazać dyskom żeby się psuły tylko od poniedziałku do piątku między 8.00 a 15.00 :P
Ale numer. Nie miałem pojęcia, że można we śnie wydrapać sobie kawałek skóry o średnicy pięćdziesięciogroszówki. Nieźle się urządziłem. Szczypie jak cholera.
Dziś o 18.00 miał pojawić się jakiś wykop... wiele mikrobów się tam zapisywało na wołanie... ja nie. Nie pamiętam o czym miał być ale chyba coś z #afera ? Zapoda ktoś linkiem?
kupiłem akcesorium nokii; nie wiedziałem że gwarancja jest pół roku; po 10 miesiącach sprzęt się zepsuł; nokia nie uznała reklamacj; co dalej?
Właściwa historia:
Witajcie
(i) dwadzieścia cztery (24) miesiące na urządzenie główne;