Zawsze dziwiło mnie czemu często złe restauracja potrafią mieć wysokie oceny, a teraz widzę, że nawet na wykopie ludzie chcieliby dawać pozytywne oceny lokalowi, który robi ludzi w balona.
Później zamawiasz głodny wieczorem żarcie z lokalu o wysokiej ocenie, a po godzinie dociera niekompletne, gdy w tym czasie inne lokale zdążyły się już zamknąć i musisz się użerać z reklamacjami, bo platfusy jeden z drugim nie potrafią nawet zadzwonić tylko wysyłają jakieś wybrakowane dziadostwo i dopiero jak sam do nich dzwonisz wyjaśnić co te lamusy o------y to tłumaczą się, że czegoś nie mogli zrobić, bo coś się skończyło, ale oczywiście kasa za komplet została ściągnięta i nie dali ci możliwości na żadną reakcje.
Tutaj jakiś gałgan miał czas sporządzać karteczkę, którą klient odczyta już po fakcie, ale nie miał czasu powiedzieć tych samych paru słów zawczasu przez telefon.
Scenariusz powinien być oczywisty, lokal ma obowiązek wysłać dokładnie to co zamówiłeś i opłaciłeś, a w przypadku problemów po to daje się DANE KONTAKTOWE by kontaktować się w takich sytuacjach i albo uzgodnić anulowanie zamówienia, albo uzgodnić zmianę.
Później zamawiasz głodny wieczorem żarcie z lokalu o wysokiej ocenie, a po godzinie dociera niekompletne, gdy w tym czasie inne lokale zdążyły się już zamknąć i musisz się użerać z reklamacjami, bo platfusy jeden z drugim nie potrafią nawet zadzwonić tylko wysyłają jakieś wybrakowane dziadostwo i dopiero jak sam do nich dzwonisz wyjaśnić co te lamusy o------y to tłumaczą się, że czegoś nie mogli zrobić, bo coś się skończyło, ale oczywiście kasa za komplet została ściągnięta i nie dali ci możliwości na żadną reakcje.
Tutaj jakiś gałgan miał czas sporządzać karteczkę, którą klient odczyta już po fakcie, ale nie miał czasu powiedzieć tych samych paru słów zawczasu przez telefon.
Scenariusz powinien być oczywisty, lokal ma obowiązek wysłać dokładnie to co zamówiłeś i opłaciłeś, a w przypadku problemów po to daje się DANE KONTAKTOWE by kontaktować się w takich sytuacjach i albo uzgodnić anulowanie zamówienia, albo uzgodnić zmianę.
#pyszne #pysznepl