Aktywne Wpisy
zeemzy +21
XDDD kisne z tego jak oni sobie kreują to wszystko
na zdjęciu golas myśli że jest bogaty wygryw fajter z tatuażami piękną damą no bomba testosteronowa
realia: każdy po nim #!$%@?, stifler go rucha, dalej po tylu latach nie potrafi powiedzieć R jak pięciolatek, walczy z olejnikiem i fabianskim bo z kimś lepszym się boi
no i laski nie znam ale pewnie jak 90% tam jakis szonik już dawno zrobiony przez 4
na zdjęciu golas myśli że jest bogaty wygryw fajter z tatuażami piękną damą no bomba testosteronowa
realia: każdy po nim #!$%@?, stifler go rucha, dalej po tylu latach nie potrafi powiedzieć R jak pięciolatek, walczy z olejnikiem i fabianskim bo z kimś lepszym się boi
no i laski nie znam ale pewnie jak 90% tam jakis szonik już dawno zrobiony przez 4
Mam takie pytanie
Po co w sumie żyjecie?
Po co w sumie żyjecie?
Później zamawiasz głodny wieczorem żarcie z lokalu o wysokiej ocenie, a po godzinie dociera niekompletne, gdy w tym czasie inne lokale zdążyły się już zamknąć i musisz się użerać z reklamacjami, bo platfusy jeden z drugim nie potrafią nawet zadzwonić tylko wysyłają jakieś wybrakowane dziadostwo i dopiero jak sam do nich dzwonisz wyjaśnić co te lamusy #!$%@?ły to tłumaczą się, że czegoś nie mogli zrobić, bo coś się skończyło, ale oczywiście kasa za komplet została ściągnięta i nie dali ci możliwości na żadną reakcje.
Tutaj jakiś gałgan miał czas sporządzać karteczkę, którą klient odczyta już po fakcie, ale nie miał czasu powiedzieć tych samych paru słów zawczasu przez telefon.
Scenariusz powinien być oczywisty, lokal ma obowiązek wysłać dokładnie to co zamówiłeś i opłaciłeś, a w przypadku problemów po to daje się DANE KONTAKTOWE by kontaktować się w takich sytuacjach i albo uzgodnić anulowanie zamówienia, albo uzgodnić zmianę.
A nie, że łajzy wysyłają naiwniakom od niechcenia jakieś gówno i zadowolone, że zarobiły. Przez takich bęcwałów klientów, którzy nie robią reklamacji tylko jeszcze dają pozytywne oceny pogłębia się te patologiczne zjawisko. W ekstremalnych sytuacjach potrafią być tak bezczelni by wysłać samą bułkę z zielskiem w sosie bez mięsa, które "się skończyło" oczywiście ściągając pełną opłatę. Albo na odwal komuś z alergią na kurczaka kto specjalnie zaznaczył "mięso wołowe" wysłać bez żadnej konsultacji kurczaka, bo wołowe "się skończyło" i nie pomyśleli, że to może komuś robić różnicę. Proszę was, żebyście w przypadku rażących błędów ze strony gastronomicznych gamoni cisnęli tych niedbaluchów, bo taką szkodliwą społecznie tolerancją tylko ich rozbestwiacie.
Wyobraźcie sobie odwrotną sytuacje, że zamawiacie jedzenie, ale tym razem to wy zamiast opłaty 40zł dajecie im 40 rubli mówiąc "sorry today no złotówki". Wtedy pewnie mielibyście okazje nauczyć się nowych przekleństw w obcych językach i nie mielibyście co liczyć na podobną wyrozumiałość.
#jedzenie #dostawa #kebab #przemyslenia #rozkminy #gastronomia #pyszne #pysznepl #ubereats #wolt #glovo
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora