anaksymenes
anaksymenes
No wykopki, ja miałem identyczny problem, wrabianie klienta w naprawy pozagwarancyjne, w moim przypadku serwis sam uszkodził lapka: https://www.facebook.com/PoszkodowaniprzezASUSa
Witam, zwracam się do Was z olbrzymią prośbą. Stan faktyczny wygląda następująco. w marcu br. zakupiłem laptopa Asus UX303LN.Po okolo 5 miesiącach pojawił się problem z jednym z zawiasów. (zdjęcie poniżej) Udałem się salonu, w którym zgłosiłem usterkę. Zarówno dla mnie, jak i pracownika...
zZobaczcie sami: www.asus.com/pl/ kliknąć "O firmie ASUS". Niezła wizytówka międzynarodowej korporacji :)
zSzczęście w nieszczęściu.
zWykopki, potrzebny wykop efekt!!! Wysłałem do serwisu lapka ASUS Vivobook z uszkodzonym panelem myszy na naprawę gwarancyjną, po czym dostałem info, że rozbity jest ekran LCD. Mam teraz zapłacić 800 zł za naprawę uszkodzenie, które nastąpiło jak lapek był w rękach serwisu!!!!!
zWykop.pl